Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

+26
Esperanza
sweetgirl
Rush
Shy
Jade
_Lacey_
Caroow
Muis
Lady4
Sweety
ekiaam87
bolus26
Viva
Burn
SparklingEyes
Mizz_S
Bosjesvrouw
myloon
Ibbeltje
Oasis
silly-one
Eliesje
Blond
RYW
Rovine
VeryCherry
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Viva do 29 maa 2012 - 9:26

NU; mijn bed, ik wil slapen. Maar ik slaap beter als mijn man ook thuis is, nog heel eventjes wachten.
En deze hele week naar dit weekend, weekendje weg. Hoop lekker uit te rusten, bij te slapen en te ontspannen!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  bolus26 do 29 maa 2012 - 9:29

als t huis klaar is
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  ekiaam87 do 29 maa 2012 - 9:34

Morgenavond ga ik naar Musical Classics in Ahoy in gala smile Daar heb ik heel veel zin in!

En zondag ga ik 2x een half uur fietsen voor Villa Joep (onderzoek naar Neuroblastoom Kinderkanker) Zoek nog sponsors Wink. Heb ik ook zin in! Altijd gaaf om te doen, met 50 spinningfietsen voor een goed doel je helemaal laten gaan Very Happy
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Sweety do 29 maa 2012 - 11:04

Dat het geld wordt gestort dat ik nog kreeg van mijn werkgever Very Happy Morgen of maandag kan ik het ontvangen! cheers
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Lady4 do 29 maa 2012 - 14:43

Ik kijk uit naar:

- half acht, dan zit mijn eerste nachtdienst erop en mag ik slapen.
- mijn vriend weer zien, aankomend weekend.
- etentje en avondje uit met collega's, volgende week.
- koninginnedag
- vakantie Curaçao in mei, met een vriendin.
- vriendinnenweekend in september.
- weekje op vakantie met mijn vriend in het najaar. Bestemming nog onbekend.
- mijn belastingteruggave
- en natuurlijk de zomer, mooi weer, terrasjes, etc.



Laatst aangepast door Lady4 op do 29 maa 2012 - 17:51; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Muis do 29 maa 2012 - 16:18

Ik kijk uit naar mijn eerste goede echo ook al vind ik het vreselijk spannend.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Caroow do 29 maa 2012 - 16:33

Als ik vanmiddag klaar ben met werken gaan we een weekendje weg, daar kijk ik naar uit! Ook kijk ik uit naar de zomervakantie en het einde van de wegwerkzaamheden, ik ben het omfietsen zat.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 17:15

Ik kijk uit naar het weekend, heb een rustig, maar leuk weekend voor de boeg. En naar eind augustus, als onze financiele situatie sterk verbeterd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  _Lacey_ do 29 maa 2012 - 17:48

Mijn reis.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 18:25

Ik kijk uit naar volgend weekend, dan gaan we met mijn schoonfamilie naar de Efteling, we slapen dan ook in het Efteling hotel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Jade do 29 maa 2012 - 18:44

Ik kijk uit naar het moment dat de verbouwing van ons huis klaar is en we kunnen gaan verhuizen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Shy do 29 maa 2012 - 19:41

Muis schreef:Ik kijk uit naar mijn eerste goede echo ook al vind ik het vreselijk spannend.

Bij mijn eerste echo dacht ik wat als er nou niks te zien is.. Ik had 4 testen gedaan 2 in het buitenland en 2 thuis. De 2 thuis omdat ik dacht straks kloppen die uit het buitenland niet. haha

Ik kijk uit naar zaterdag, dan vier ik mijn verjaardag.

Dinsdag dan is de badkamer af.

8 april gaan we naar Najib Amhali.

En ik kijk er heel erg naar uit dat de bevalling achter de rug is en we ons mannetje kunnen ontmoeten.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 19:57

Leuk om te lezen, al die dingen om naar uit te kijken. Ten eerste kijk ik uit naar vanmiddag 3 uur, dan heb ik lekker weekend.

Volgende week nog 3 daagjes werken en dan ga ik samen met mijn vriend 5 dagen naar Madrid Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Rush do 29 maa 2012 - 20:01

Ik kijk naar m`n salaris, vanmiddag.

M`n vriend`s verjaardag in het paasweekend en de verjaardagen van m`n hele schoonfamilie in april en mei.

Sowieso kijk ik uit naar mei, dan heb ik alle rekeningen van z`n ziekenhuisperiode en medicatie betaald en dan kan ik weer normaal sparen en dan komt er ook weer vakantiegeld.

Belastingteruggave, ook al is het maar €60, toch leuk!

1 juni - 1 jaar samen! I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 20:03

Rush schreef:Ik kijk naar m`n salaris, vanmiddag.

M`n vriend`s verjaardag in het paasweekend en de verjaardagen van m`n hele schoonfamilie in april en mei.

Sowieso kijk ik uit naar mei, dan heb ik alle rekeningen van z`n ziekenhuisperiode en medicatie betaald en dan kan ik weer normaal sparen en dan komt er ook weer vakantiegeld.

Belastingteruggave, ook al is het maar €60, toch leuk!

1 juni - 1 jaar samen! I love you

Ohja belastinggeld smile Daar kijk ik ook naar uit! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  sweetgirl do 29 maa 2012 - 20:07

Naar volgende woensdag, dan ga ik voor de zoveelste keer (ben de tel kwijt) naar Miss Saigon, met vriendje en schoonouders Very Happy
sweetgirl
sweetgirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 84
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 20:10

Naar Augustus dan ga ik de Dienst uit en de zorg in Very Happy Ik vind het ook mega eng en spannend, 100% iets anders doen.

Naar Pinkpop wat valt op mijn verjaardag.

Naar de kleine festivals die nog komen gaan.

Naar een mooie warme zomer, ik ga helaas niet op vakantie maar hoop op een mooi vakantie in ons landje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Esperanza do 29 maa 2012 - 20:15

_Lacey_ schreef:Mijn reis.
Waar ga je naar toe?

Ik heb heel erg uitgekeken naar de afgelopen dagen omdat ik een paar dagen vrij was. Echt genieten om 's ochtends niet naar je werk te hoeven.
Verder kijk ik uit naar morgen want dan ga ik wat drinken met een oud-collega.
En ik kijk uit naar de teruggave van het belastinggeld en m'n vakantie geld. Kan ik eindelijk m'n spaarrekening weer gaan aanvullen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 20:21

naar vanavond, dan komen al mn vrienden voor mn verjaardag smile Ik heb het 2 jaar niet gevierd in NL omdat ik elke keer op reis was dus vindt het nu wel bijzonder smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 20:25

Bevallen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Alex do 29 maa 2012 - 20:30

Ik kijk uit naar de vakantie van 1 t/m 8 juni, we gaan naar Frankrijk. Daarbij kijk ik gelijk uit naar het einde van mijn therapie, dat is de week daarvoor.

Ik kijk er naar uit om weer te gaan werken, eventueel te verhuizen en te stoppen met de pil.

En ik kijk uit naar de bruiloft van mijn zusje, waarschijnlijk dit jaar nog (als ze tenminste gevraagd wordt Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 394967 ).
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  VeryCherry do 29 maa 2012 - 20:31

Waar gaan jullie in naar toe in Frankrijk?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Ibbeltje do 29 maa 2012 - 20:37

Ibbeltje schreef:Nu naar zaterdag als ik de meiden van Eindhoven weer zie I love you


en voor over een maand de bruiloft van goede vriendin, eind mei/ begin juni ergens geboorte van kindje van mijn broer.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Silver do 29 maa 2012 - 20:37

Ik kijk uit naar een goeie uitslag van mijn schouder. Het ging zo goed, en het moet goed blijven gaan, en niet dat ik weer in de medische molen terecht kom.......
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Rush do 29 maa 2012 - 20:39

Oops, ik vergeet helemaal de geboorte van 4 nieuwe achterneefjes/nichtjes deze zomer. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kijk jij naar uit? Positief topic! - Pagina 2 Empty Re: Waar kijk jij naar uit? Positief topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum