Zooo koud!
+3
Eris
Caroow
Bliss
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zooo koud!
Bah ik heb t de hele dag al IJSKOUD! Ben ook erg moe, dus daar zal het ook mee te maken hebben, maar ik mis ook het lekkere weer van de afgelopen week! Wie heeft hier nog meer last van? Denk dat ik straks om 20:30 lekker naar bed ga.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Zooo koud!
Ik ook! Heb net een halfuur zonder jas met de buurvrouw op straat staan kletsen en heb nu de verwarming maar aangezet van narigheid.
Gast- Gast
Ja ik heb de verwarming ook aan staan hoor! En mijn elektrische deken is mn bed al aan het voorverwarmen
Bliss- Lady Post-a-lot
De verwarming staat uit en het is hier 22 graden. Ik heb het heerlijk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Jaa, ik vond het ook koud vandaag! Ik zit ook nog lekker met handschoenen op de fiets 's ochtends. Kacheltje hier staat aan en ik zit onder m'n dekentje. Straks ga ik een lekker pot thee zetten!
Gast- Gast
Nergens last van. Ik ben niet veel buiten geweest, de afgelopen dagen, dus kennelijk ben ik nog niet gewend aan de warmere temperaturen.
Gast- Gast
Ik mis de lekkere temperaturen van afgelopen dagen ook, vandaag had ik het zo koud. Het is weer even wennen..
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
We zijn gewoon ook verwend door die paar mooie, warme dagen...
Vind het ook Maar koud. Brrrr.
Vind het ook Maar koud. Brrrr.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Wat?!
Bliss- Lady Post-a-lot
het is wel een stuk kouder dan gister, ook door de wind. En het vriest volgens mij elke nacht wel wat. Moet vorige week nog krabben en als ik sochtends na mijn werk ga is het meestal 2 of 3 graden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik heb ook echt handen als ijsklompjes. Zit ook al met 2 vesten aan terwijl de thermosstaat 19 graden aangeeft, dus verwarming aan heeft ook weinig zin.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Ik vind het ook maar koud, ik was vanochtend heel positief zonder jas naar mijn werk gegaan
Gast- Gast
Ja, ik vond het ook fris. Maar ik ben ook niet lekker dus daar ligt het ook aan. Het waait hier ook zo hard
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Vriezen??? Nietttt! Ik had vanmorgen de kachel ook maar even aangedaan, morgen trek ik ook maar weer een trui aan. Jammer hoor...
Gast- Gast
Het is gewoon haast waterkoud! Gister lag ik nog in een hemdje en rokje met blote benen in de tuin! Het is niet eerlijk..
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: