Zooo trots
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zooo trots
Na maaanden schrijven, zweten, tranen en een lach is het resultaat daar...
Mijn zus heeft een waargebeurd boek geschreven over haar ongeluk en over de klappen die ze daarna kreeg, zoals onder andere mijn gezondheid...
Ik ben zoooo ongelofelijk trots op haar dat ze toch heeft doorgezet en het voor haar op papier staat.
Vanmiddag is de boekpresentatie en dan issie vanaf morgen overal te koop
Zooo trots! Jullie nog trots op mensen?
Mijn zus heeft een waargebeurd boek geschreven over haar ongeluk en over de klappen die ze daarna kreeg, zoals onder andere mijn gezondheid...
Ik ben zoooo ongelofelijk trots op haar dat ze toch heeft doorgezet en het voor haar op papier staat.
Vanmiddag is de boekpresentatie en dan issie vanaf morgen overal te koop
Zooo trots! Jullie nog trots op mensen?
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Re: Zooo trots
Knap van je zus!
Ik ben op dit moment trots op mezelf, mag dat ook?
Na vorig jaar tijdens mijn studie telkens te falen, tegen onzichtbare muren aangelopen etc, heb ik dit jaar gewoon alles gehaald! Vorig jaar de diagnose ADHD gekregen, en dankzij de medicatie en coaching gaat alles nu zoveel beter qua studie.
Had vorig jaar meer dan de helft van alle vakken onvoldoende, en nu moest ik 2 clusters herkansen, 4 vakken, en die heb ik dus allemaal gehaald. Zelfs de vakken als mechanica en biomechanica, waarvan ik vorig jaar dacht het nooit te kunnen, met dikke voldoendes kunnen afsluiten
Ik ben op dit moment trots op mezelf, mag dat ook?
Na vorig jaar tijdens mijn studie telkens te falen, tegen onzichtbare muren aangelopen etc, heb ik dit jaar gewoon alles gehaald! Vorig jaar de diagnose ADHD gekregen, en dankzij de medicatie en coaching gaat alles nu zoveel beter qua studie.
Had vorig jaar meer dan de helft van alle vakken onvoldoende, en nu moest ik 2 clusters herkansen, 4 vakken, en die heb ik dus allemaal gehaald. Zelfs de vakken als mechanica en biomechanica, waarvan ik vorig jaar dacht het nooit te kunnen, met dikke voldoendes kunnen afsluiten
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook een beetje trots op mezelf. Deze week heb ik, na ellenlange jaren studeren, eindelijk mijn diploma gekregen. Ik had echt niet gedacht dat me dat ooit zou overkomen.
Gast- Gast
Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?
En AngelNyn en Rood, ook jullie zijn toppers! Wees maar enorm trots op jullie zelf!
En AngelNyn en Rood, ook jullie zijn toppers! Wees maar enorm trots op jullie zelf!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Red Velvet, wat gaaf dat je zus een boek geschreven heeft! Daar mag je zeker ontzettend trots op zijn. Veel plezier bij de boekpresentatie vanmiddag!!
AngelNyn, wauw dat vind ik knap. Veel mensen zouden het opgegeven hebben, maar jij hebt je er toch maar mooi door heen geknokt. Terecht dat je trots bent op jezelf.
Rood; gefeliciteerd met je diploma! Super goed gedaan!
Ja meiden, jullie zijn alle drie echt toppers!!!
AngelNyn, wauw dat vind ik knap. Veel mensen zouden het opgegeven hebben, maar jij hebt je er toch maar mooi door heen geknokt. Terecht dat je trots bent op jezelf.
Rood; gefeliciteerd met je diploma! Super goed gedaan!
Ja meiden, jullie zijn alle drie echt toppers!!!
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Kowalski schreef:Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?
Wow, vandaag was erg leuk maar ook heftig...
Het boek heet "in één klap" en zo bijzonder geschreven, met een traan en een lach rol je door het boek heen
AngelNyn en Rood: Gefeliciteerd met jullie diploma! Waar zijn jullie voor geslaagd?
Red Velvet- Fluisteraar
Red Velvet schreef:Kowalski schreef:Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?
Het boek heet "in één klap" en zo bijzonder geschreven, met een traan en een lach rol je door het boek heen
AngelNyn en Rood: Gefeliciteerd met jullie diploma! Waar zijn jullie voor geslaagd?
Ik heb helaas mn diploma nog niet Nog 2 jaar!
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:Red Velvet schreef:Kowalski schreef:Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?
Oh sorry las het verkeerd, maar dit is toch ook supergoed! Zeker na zoveel struikelblokken.
Welke opleiding doe je?
Red Velvet- Fluisteraar
Ik ben ook trots, want ik krijg morgen eindelijk mijn masterdiploma uitgereikt waar ik zo hard voor geknokt heb
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Red Velvet schreef:AngelNyn schreef:Red Velvet schreef:Kowalski schreef:Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?
Oh sorry las het verkeerd, maar dit is toch ook supergoed! Zeker na zoveel struikelblokken.
Welke opleiding doe je?
Thanks! Ik doe O.rthopedische t.echnologie
TukTuk- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: