Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zooo trots

5 plaatsers

Ga naar beneden

Zooo trots Empty Zooo trots

Bericht  Red Velvet za 8 sep 2012 - 22:21

Na maaanden schrijven, zweten, tranen en een lach is het resultaat daar...
Mijn zus heeft een waargebeurd boek geschreven over haar ongeluk en over de klappen die ze daarna kreeg, zoals onder andere mijn gezondheid...
Ik ben zoooo ongelofelijk trots op haar dat ze toch heeft doorgezet en het voor haar op papier staat.
Vanmiddag is de boekpresentatie en dan issie vanaf morgen overal te koop :cheering:

Zooo trots! Jullie nog trots op mensen?

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  TukTuk za 8 sep 2012 - 22:29

Knap van je zus!

Ik ben op dit moment trots op mezelf, mag dat ook? Zooo trots 2474380249
Na vorig jaar tijdens mijn studie telkens te falen, tegen onzichtbare muren aangelopen etc, heb ik dit jaar gewoon alles gehaald! Vorig jaar de diagnose ADHD gekregen, en dankzij de medicatie en coaching gaat alles nu zoveel beter qua studie.
Had vorig jaar meer dan de helft van alle vakken onvoldoende, en nu moest ik 2 clusters herkansen, 4 vakken, en die heb ik dus allemaal gehaald. Zelfs de vakken als mechanica en biomechanica, waarvan ik vorig jaar dacht het nooit te kunnen, met dikke voldoendes kunnen afsluiten Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 22:43

Ik ben ook een beetje trots op mezelf. Deze week heb ik, na ellenlange jaren studeren, eindelijk mijn diploma gekregen. Ik had echt niet gedacht dat me dat ooit zou overkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  Kowalski zo 9 sep 2012 - 0:18

Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?

En AngelNyn en Rood, ook jullie zijn toppers! Zooo trots 3079029344 Wees maar enorm trots op jullie zelf!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  Roza zo 9 sep 2012 - 0:35

Red Velvet, wat gaaf dat je zus een boek geschreven heeft! Daar mag je zeker ontzettend trots op zijn. Veel plezier bij de boekpresentatie vanmiddag!!

AngelNyn, wauw dat vind ik knap. Veel mensen zouden het opgegeven hebben, maar jij hebt je er toch maar mooi door heen geknokt. Terecht dat je trots bent op jezelf.

Rood; gefeliciteerd met je diploma! Super goed gedaan!

Ja meiden, jullie zijn alle drie echt toppers!!! :cheering:

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  Red Velvet zo 9 sep 2012 - 9:37

Kowalski schreef:Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?

En AngelNyn en Rood, ook jullie zijn toppers! Zooo trots 3079029344 Wees maar enorm trots op jullie zelf!

Wow, vandaag was erg leuk maar ook heftig...
Het boek heet "in één klap" en zo bijzonder geschreven, met een traan en een lach rol je door het boek heen smile

AngelNyn en Rood: Gefeliciteerd met jullie diploma! Waar zijn jullie voor geslaagd? :cheering:

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  TukTuk zo 9 sep 2012 - 9:39

Red Velvet schreef:
Kowalski schreef:Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?

En AngelNyn en Rood, ook jullie zijn toppers! Zooo trots 3079029344 Wees maar enorm trots op jullie zelf!

Wow, vandaag was erg leuk maar ook heftig...
Het boek heet "in één klap" en zo bijzonder geschreven, met een traan en een lach rol je door het boek heen Zooo trots 561177

AngelNyn en Rood: Gefeliciteerd met jullie diploma! Waar zijn jullie voor geslaagd? Zooo trots 281626781

Ik heb helaas mn diploma nog niet :P Nog 2 jaar!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  Red Velvet zo 9 sep 2012 - 9:40

AngelNyn schreef:
Red Velvet schreef:
Kowalski schreef:Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?

En AngelNyn en Rood, ook jullie zijn toppers! Zooo trots 3079029344 Wees maar enorm trots op jullie zelf!

Wow, vandaag was erg leuk maar ook heftig...
Het boek heet "in één klap" en zo bijzonder geschreven, met een traan en een lach rol je door het boek heen Zooo trots 561177

AngelNyn en Rood: Gefeliciteerd met jullie diploma! Waar zijn jullie voor geslaagd? Zooo trots 281626781

Ik heb helaas mn diploma nog niet :P Nog 2 jaar!

Oh sorry las het verkeerd, maar dit is toch ook supergoed! Zeker na zoveel struikelblokken.
Welke opleiding doe je?

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  RYW zo 9 sep 2012 - 9:42

Ik ben ook trots, want ik krijg morgen eindelijk mijn masterdiploma uitgereikt waar ik zo hard voor geknokt heb smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  TukTuk zo 9 sep 2012 - 9:45

Red Velvet schreef:
AngelNyn schreef:
Red Velvet schreef:
Kowalski schreef:Wauw Red Velvet, dat is zeker iets om trots op te zijn! Dat is toch geweldig!? Mag ik vragen hoe het boek heet?

En AngelNyn en Rood, ook jullie zijn toppers! Zooo trots 3079029344 Wees maar enorm trots op jullie zelf!

Wow, vandaag was erg leuk maar ook heftig...
Het boek heet "in één klap" en zo bijzonder geschreven, met een traan en een lach rol je door het boek heen Zooo trots 561177

AngelNyn en Rood: Gefeliciteerd met jullie diploma! Waar zijn jullie voor geslaagd? Zooo trots 281626781

Ik heb helaas mn diploma nog niet Zooo trots 253468018 Nog 2 jaar!

Oh sorry las het verkeerd, maar dit is toch ook supergoed! Zeker na zoveel struikelblokken.
Welke opleiding doe je?

Thanks! smile Ik doe O.rthopedische t.echnologie smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zooo trots Empty Re: Zooo trots

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum