Maxi-cosi op onderstel kinderwagen.
+24
Floor
Puggle
Slakje
SarahKey
PiP
nillis
Fearie
Jezzie
Annemie
Flip Fluitketel
pitbullgup
Novalee
SparklingEyes
Happydobby
Tiara
Dora
Flower_L
mickey
Star007
Annie24
CCC
blondje1313
koNijntje
Happy
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Maxi-cosi op onderstel kinderwagen.
+1Flower_L schreef:als we dagje weg gingen oid, in de wagenbak. Maar voor bijvoorbeeld snelle boodschap in de maxicosi, en dan onderstel mee in de auto.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hadden de maxicosi wel eens op de kinderwagen, maar dat waren meer voor de "flut" boodschapjes.
Gast- Gast
Wij gebruikten de maxicosi heel vaak op het onderstel van de kinderwagen, vond het ideaal, natuurlijk niet voor lange wandelingen, maar gewoon als je naar het cb moest of met boodschappen doen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik hou een max van 2 uur in de MC. Dus langere wandelingen doe ik wel gewoon.
Gast- Gast
Wij hebben een maxi cosi kinderwagen besteld. Ik woon niet op loopafstand van de winkels en mijn auto is niet zo groot. Dus ik denk dat ik het wel veel zal gebruiken, als ik weet dat ik niet zo lang weg ga. Scheelt ruimte in de auto.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Flower_L schreef:als we dagje weg gingen oid, in de wagenbak. Maar voor bijvoorbeeld snelle boodschap in de maxicosi, en dan onderstel mee in de auto.
+ 1
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Flower_L schreef:als we dagje weg gingen oid, in de wagenbak. Maar voor bijvoorbeeld snelle boodschap in de maxicosi, en dan onderstel mee in de auto.
+ 1
+ 1 Ik was heel blij dat het kon, omdat ik geen winkels dicht bij heb en voor elke boodschap de auto nodig heb. Dus veel gebruikt.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Wij hadden geen aparte adapters nodig, onze wagenbak had hetzelfde systeem als de MaxiCosi.
Bij onze huidig kinderwagen moeten er wel adapters bij, maar die kregen we samen met een MaxiCosi gratis bij de kinderwagen.
Wij hebben de maxicosi regelmatig gebruikt op de wagen.
Bijvoorbeeld voor een kleine boodschap als ik met de auto was of een paar winkels op het dorp.
Gingen we echt winkelen of wandelen naar de supermarkt, dan deed ik de wagenbak er op.
Je kan ze natuurlijk altijd nog halen als je ze mist!
Bij onze huidig kinderwagen moeten er wel adapters bij, maar die kregen we samen met een MaxiCosi gratis bij de kinderwagen.
Wij hebben de maxicosi regelmatig gebruikt op de wagen.
Bijvoorbeeld voor een kleine boodschap als ik met de auto was of een paar winkels op het dorp.
Gingen we echt winkelen of wandelen naar de supermarkt, dan deed ik de wagenbak er op.
Je kan ze natuurlijk altijd nog halen als je ze mist!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
freakielief schreef:Nooit, zijn we ook niet van plan. We hebben hem het liefst zo min mogelijk in de maxicosi.
Hier ook zo. Alleen in de auto en dat komt heel sporadisch voor.
Louise wilt niet meer in de draagmand liggen, omdat ze dan niets kan zien en ze dan heel erge last krijgt van haar reflux. Dus, wij zetten ze wel in de maxi cosi op het onderstel.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wij hebben ze er niet bij gekocht. Maar twijfelen ook nog wel. Maar Ik vind het zelf niks om de mc zo vaak te gaan gebruiken. Ook hebben we een hele dure wagen en vind ik het zonde om de reiswieg dan bijna niet te gaan gebruiken. Ook lijkt het me een kleine moeite om je kindje in de reiswieg over te leggen vanuit de mc.
Verder hebben we gewoon plek in de auto en wonen we op loopafstand van de stad.
Maar ik heb nu nog geen kindje dus het zijn nu mooie ideeën
Verder hebben we gewoon plek in de auto en wonen we op loopafstand van de stad.
Maar ik heb nu nog geen kindje dus het zijn nu mooie ideeën
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Onze zoon zit elke dag bij mij in de auto in de maxicosi. en een keer of 3/4 per week gaat de maxicosi op het onderstel, dan moet ik even een boodschap doen (apotheek/dokter/AH/etos dat soort dingen), ik kan hem niet dragen in de maxicosi dat is voor mij te zwaar dus daarom gaat het onderstel altijd mee.
Ga ik echt wandelen vanaf huis dan gaat hij in de reiswieg.
Ga ik echt wandelen vanaf huis dan gaat hij in de reiswieg.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben bij de oudste de zapp buggy gekocht, waar de mc zo op kan. Die ligt standaard in de auto. Voor even kleine stukjes. Ik wilde het niet op de wandelwagen. Want had zo iets als ik het onderstel in de auto moet doen kan ik net zo goed de reiswieg ook meenemen. wat we ook deden als we een dagje weg gingen.
Dus bij de 1e 2 enkele keer gebruikt. Bij de 3e wel bijna dagelijks met naar school brengen.
Dus bij de 1e 2 enkele keer gebruikt. Bij de 3e wel bijna dagelijks met naar school brengen.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Die keren zijn op 1 hand te tellen. Wij hebben de Urban Jungle, en die adapters zijn gewoon niet handig. Dus als ik alleen naar supermarkt ga, zit hij wel in de maxicosi in de supermarktkar. Als ik daarnaast ook nog naar het Kruidvat moest ofzo (een stukje lopen) dan ging P.epijn bij mij in de draagdoek. Ik heb hem sneller in de draagdoek en het is minder gesjouw met de kinderwagen en de aparte wagenbak. Vanaf december zat hij wel gewoon vaker in de wandelinzet van de Urban Jungle, dan is het gewoon een kwestie van de wagen eruit tillen en met 1 beweging staat ie.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Ik deed het niet zo vaak, maar als we bijvoorbeeld met de auto naar een andere stad gingen om te winkelen en Ezra of Yrsa was net in slaap gevallen in de maxi-cosi, dan deed ik het wel, want dan vond ik het zieliger als hij of zij wakker zou worden door het overtillen.
Maar goed, ze zaten sowieso niet veel in de maxi-cosi, want wij hadden in die tijd zelf niet eens een auto, dus daar voelde ik me dan verder niet schuldig over.
Maar goed, ze zaten sowieso niet veel in de maxi-cosi, want wij hadden in die tijd zelf niet eens een auto, dus daar voelde ik me dan verder niet schuldig over.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Heel veel hebben er dus wel gebruik van gemaakt, ik denk dat ik ze dan toch maar ga halen. Voor kleine boodschapjes dat ik hem niet uit de maxi-cosi weer in de wagenbak moet leggen.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb ze wel redelijk veel gebruikt. Voor wandelingen gebruik ik gewoon de wagenbak, maar als ik een boodschap ging doen dan nam ik alleen het onderstel en de mc mee.
Voorheen had ik ook nog een kleinere auto en daar paste de kinderwagenbak ook niet gemakkelijk is. Mijn oudste spuugde ook nog erg veel en het was soms makkelijker om haar dan in de mc te houden.
Voorheen had ik ook nog een kleinere auto en daar paste de kinderwagenbak ook niet gemakkelijk is. Mijn oudste spuugde ook nog erg veel en het was soms makkelijker om haar dan in de mc te houden.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Onderstel maxi cosi mura 4
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi
» Winterjas en maxi-cosi
» Maxi cosi milofix
» maxi cosi easybase
» Maxi Cosi Priori SPS - Maxi Cosi Tobi