Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maxi-cosi op onderstel kinderwagen.

+24
Floor
Puggle
Slakje
SarahKey
PiP
nillis
Fearie
Jezzie
Annemie
Flip Fluitketel
pitbullgup
Novalee
SparklingEyes
Happydobby
Tiara
Dora
Flower_L
mickey
Star007
Annie24
CCC
blondje1313
koNijntje
Happy
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Maxi-cosi op onderstel kinderwagen. Empty Maxi-cosi op onderstel kinderwagen.

Bericht  Happy wo 28 maa 2012 - 22:56

Hebben jullie de maxi-cosi vaak op het onderstel vd kinderwagen gezet? Zit te twijfelen of ik de adapters nog ga aanschaffen, niet omdat de prijs oid maar puur of je het vaak gebruikt. Vertel Very Happy

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maxi-cosi op onderstel kinderwagen. Empty Re: Maxi-cosi op onderstel kinderwagen.

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 22:57

Nooit, zijn we ook niet van plan. We hebben hem het liefst zo min mogelijk in de maxicosi.

Gast
Gast

Maxi-cosi op onderstel kinderwagen. Empty Re: Maxi-cosi op onderstel kinderwagen.

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 22:59

hier ook nooit gehad, beste is om het zitten in de mc te minimaliseren, houding is niet goed voor het kindje.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 22:59

Nee echt heel erg weinig! Gebruikte de maxicosi ook het liefst zo min mogelijk!

Gast
Gast

Bericht  Happy wo 28 maa 2012 - 23:00

Precies, De kinderwagen ligt veel fijner voor zo'n kleintje. Maar hoor toch regelmatig dat het makkelijk is.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  koNijntje wo 28 maa 2012 - 23:03

als wij weg gaan/gingen nemen we altijd gewoon de kinderwagen zelf mee,
toen hij kleiner was ook de bak. het leek ons fijner voor t. en daarbij hadden we genoeg ruimte in de auto
om alles mee te nemen.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  blondje1313 wo 28 maa 2012 - 23:03

Wij wonen niet op loopafstand van de winkel, als ze dan mee moet nemen we niet ook nog eens de hele wagen in. Dus dan wel in de maxi cosi. Maar die keren zijn toch op één hand te tellen geweest.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  CCC wo 28 maa 2012 - 23:07

Bij ons zaten die erbij, ben wel van plan het te gebruiken voor kleine ritjes... Dan heb ik geen zin de hele kinderwagen mee te nemen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:08

Bijna altijd. Maar mijn situatie is natuurlijk ook heel anders.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 wo 28 maa 2012 - 23:10

Hier ook bijna altijd. Vond het veels te koud voor Y. toen hij nog zo klein was om hem vanuit de mc (auto) in de wagenbak te leggen en daarna weer terug.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Star007 wo 28 maa 2012 - 23:22

Ik gebruik hem altijd. D. kon in het begin niet in de wagenbak, want door de reflux spuugde ze meteen als ze plat lag en daardoor huilde ze ook altijd in de wagenbak. Toen ze medicijnen kreeg en ik de wagenbak weer wilde gebruiken, was het telkens huilen geblazen, omdat mevrouw lekker om zich heen wil kunnen kijken haha. Nu is ze er zelfs te groot voor, dus ga ik vanmiddag voor het eerst de wandelinzet gebruiken ( wel helemaal plat).
Het is ook veel praktischer als je met de auto weg bent, om alleen het onderstel mee te hoeven sjouwen. Dan is het vanuit de auto hup op het onderstel.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:23

Nee eigenlijk nooit, het is wel handig als je even vlug met de auto om boodschappen gaat maar verder..

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 28 maa 2012 - 23:24

Ik gebruik het toch wel regelmatig als ik ff snel ergens heen moet met F. Dan is het gewoon sneller om hem met de maxi-cosi op het onderstel te zetten, als wanneer ik ook de bak mee neem. Maar als ik weet dat we langer weg zijn (langer dan één uur) dan gaat de bak wel mee. Ook al heb ik dan minder ruimte in mijn kofferbak.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:24

Stofzuiger schreef:Bijna altijd. Maar mijn situatie is natuurlijk ook heel anders.

Welke wagen had jij ook alweer?

Gast
Gast

Bericht  Flower_L wo 28 maa 2012 - 23:24

als we dagje weg gingen oid, in de wagenbak. Maar voor bijvoorbeeld snelle boodschap in de maxicosi, en dan onderstel mee in de auto.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Dora wo 28 maa 2012 - 23:32

Charlie schreef:
Stofzuiger schreef:Bijna altijd. Maar mijn situatie is natuurlijk ook heel anders.

De abc-zoom toch?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Tiara wo 28 maa 2012 - 23:36

Heel af en toe voor korte bezoekjes aan de stad. Als ze dan in slaap was gevallen vond ik het fijner om haar niet over te hoeven te leggen in de bak.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:40

Charlie schreef:

ABC zoom.

Maar moet 2 trappen af, en met wagenbakken kan dat niet met kind en al. En moet ik er 1 buiten even achterlaten om de ander te pakken of boven te brengen.
Moet nu met de wandelwagen ook, niet echt prettig, al is het maar 30 sec. Bouw de wagen op en haal daarna 1 voor 1 de kids.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 28 maa 2012 - 23:40

Ik heb het vaak gebruikt, juist als je met de auto weg gaat is het handig.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:41

Teigertje schreef:
Charlie schreef:

De abc-zoom toch?
Ja. Geweldige wagen, nog geen moment spijt gehad, kan gewoon boodschapppen doen met wagen, zelfs bij kruidvat kom ik overal door.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes do 29 maa 2012 - 0:16

Annie24 schreef:Hier ook bijna altijd. Vond het veels te koud voor Y. toen hij nog zo klein was om hem vanuit de mc (auto) in de wagenbak te leggen en daarna weer terug.

Dat was bij mij bij t ook zo.. Daarbij is het een fijnere hoogte waar ik door mijn rug momenteel veel baat hij heb. Lange stukken doe ik wel in de wagenbak of in de doek..

Ik heb er absoluut geen spijt van dat ik ze heb gekocht!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Novalee do 29 maa 2012 - 0:21

Wij hebben een kinderwagen van Maxi Cosi dus de adapters zaten er gratis bij. We deden de maxi cosi alleen op het onderstel als we even snel met z'n 3-en met de auto boodschappen deden. Verder lag ze altijd in de wagenbak, nu in de kinderwagenzit.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 0:23

freakielief schreef:Nooit, zijn we ook niet van plan. We hebben hem het liefst zo min mogelijk in de maxicosi.

Hier ook. Ze ligt alleen in de maxi-cosi in de auto. Buiten de auto in de draagdoek of wandelwagenbak.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup do 29 maa 2012 - 0:26

Als wij korte uitstapjes hebben dan gebruik ik altijd ne mc vanders moet ik super veel mee nemen in mijn kleine autootje en daat gaat niet echt...
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 0:46

Star007 schreef:Ik gebruik hem altijd. D. kon in het begin niet in de wagenbak, want door de reflux spuugde ze meteen als ze plat lag en daardoor huilde ze ook altijd in de wagenbak. Toen ze medicijnen kreeg en ik de wagenbak weer wilde gebruiken, was het telkens huilen geblazen, omdat mevrouw lekker om zich heen wil kunnen kijken haha. Nu is ze er zelfs te groot voor, dus ga ik vanmiddag voor het eerst de wandelinzet gebruiken ( wel helemaal plat).
Het is ook veel praktischer als je met de auto weg bent, om alleen het onderstel mee te hoeven sjouwen. Dan is het vanuit de auto hup op het onderstel.

Hier ook vrijwel continu, liggen en niks zien pikt ze gewoonweg niet meer.
Ik vind het ideaal. Het is idd wel het beste om een kindje max 1,5 uur in de mc te laten liggen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: