Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

+8
Blond
pinkflower
Plien84
Melis_je
Toet
marjoleinnn
silly-one
Rush
12 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 1:02

Ik hoop dat ik een beetje duidelijke omschrijving kan geven.

Aantal jaar terug had ik zelf dit soort oorbellen en ik wil ze erg graag voor iemand kopen (okee, okee, ook gelijk een paar voor mezelf angel). Maar: ik wil graag echt zilver! Volgens mij kan je ze wel kopen bij winkeltjes als Six etc, maar dat wil ik niet.

Het zijn gewoon eigenlijk alleen maar sliertjes (eentje per oor). Er zit ook geen sluiting of knopje of dingetje aan. Het is gewoon een zilver 'touwtje' (zeg maar een heel dun armbandje) die je door het gaatje van je oor trekt. Je kan dan dus zelf bepalden hoeveel je aan de achterkant hebt en hoeveel aan de voorkant. Aan 1 kant zit dan een klein hard stukje/pinnetje waardoor je hem door je oor kunt trekken. De 'ketting' is vrij lang. Er hangt verder geen versiering ofzo aan.

Zijn er mensen die uberhaupt weten wat ik bedoel? Het ergens hebben gezien? Speurwonders zijn?
De prijs maakt me eigenlijk niet uit.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 1:03

Ja ik weet wat je bedoeld, mijn moeder heeft ze. En ze heeft ze al zolang als ik me kan herinneren. Ze kwamen destijds van de juwelier.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 1:05

Rush schreef:Ja ik weet wat je bedoeld, mijn moeder heeft ze. En ze heeft ze al zolang als ik me kan herinneren. Ze kwamen destijds van de juwelier.

Ja het is ook echt iets van jaren terug idd. Maar ik vind het zo mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Rush ma 28 nov 2011 - 1:07

Bij Six en Bijou Brigitte kan je ze nog wel krijgen, maar die zijn idd verzilverd dan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  silly-one ma 28 nov 2011 - 1:11

Ik heb er drie paar van in de kast liggen. Ooit één paar in Breda gekocht, één in Den Bosch en de laatste weet ik niet. Vaak wel in de wat kleinere winkeltjes die je snel voorbij loopt.
In Breda heet het winkeltje Kelie. In Den Bosch ben ik het toen in een smal straatje tegengekomen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 2:18

Hmm, dit geeft opzich wel een klein beetje hoop Very Happy Ik moet denk ik juweliers gaan stalken laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  marjoleinnn ma 28 nov 2011 - 2:24

Ik had ze ook van de juwelier, en bij de v&d heb ik ze ook nog gezien!
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Toet ma 28 nov 2011 - 2:30

Ik heb ze ook, geen idee waarvandaan. Als je echte zilveren wil zou ik idd naar de juwelier gaan!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 2:31

Ik word er gewoon hyper van bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Melis_je ma 28 nov 2011 - 2:46

Ik heb ze ook gehad, gewoon van de juwelier inderdaad.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Plien84 ma 28 nov 2011 - 4:46

Whaha je bracht me op ideeen! Ik heb ze inderdaad ook nog dus maar even opgezocht. Ik kreeg ze overigens nauwelijks door mijn oor, maar ze zijn inderdaad nog steeds leuk!
Ik heb denk ik wel verzilverden, waarschijnlijk van six ofzo.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  pinkflower ma 28 nov 2011 - 6:42

Heb ze vroeger ook gehad en heb ze toen bij de H&M gekocht. Maar toen de tijd heb ik ze ook gezien bij de juwelier...

pinkflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 66
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Blond ma 28 nov 2011 - 6:56

Ik heb ze ook gehad, van de h&m. Die dingen gingen zeer doen omdat ze niet van zilver waren (ik kan niet zo goed tegen nep-zilver).

Succes met de zoektocht smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  silly-one ma 28 nov 2011 - 6:59

http://www.zilverensieradenwinkel.nl/N_frame.html?http://www.zilverensieradenwinkel.nl/

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? B_1246

Kwam deze net tegen op de link die ik erbij heb gezet. NOg niet gekeken of er meer op die site staan, maar dit is toch wel wat je zocht (zonder muzieksleutel erbij denk ik)

Google op doortrekker oorbel zilver en je komt er nog meer tegen.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  riannuhhhh ma 28 nov 2011 - 8:09

Reva schreef:Ik hoop dat ik een beetje duidelijke omschrijving kan geven.

Aantal jaar terug had ik zelf dit soort oorbellen en ik wil ze erg graag voor iemand kopen (okee, okee, ook gelijk een paar voor mezelf angel). Maar: ik wil graag echt zilver! Volgens mij kan je ze wel kopen bij winkeltjes als Six etc, maar dat wil ik niet.

Het zijn gewoon eigenlijk alleen maar sliertjes (eentje per oor). Er zit ook geen sluiting of knopje of dingetje aan. Het is gewoon een zilver 'touwtje' (zeg maar een heel dun armbandje) die je door het gaatje van je oor trekt. Je kan dan dus zelf bepalden hoeveel je aan de achterkant hebt en hoeveel aan de voorkant. Aan 1 kant zit dan een klein hard stukje/pinnetje waardoor je hem door je oor kunt trekken. De 'ketting' is vrij lang. Er hangt verder geen versiering ofzo aan.

Zijn er mensen die uberhaupt weten wat ik bedoel? Het ergens hebben gezien? Speurwonders zijn?
De prijs maakt me eigenlijk niet uit.



Ik heb ze bij lucardi destijds gekocht
riannuhhhh
riannuhhhh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 60
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zwolle

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 8:11

Ebay?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  rapa nui ma 28 nov 2011 - 8:14

Ik moest ze een paar jaar geleden als Sinterklaas cadeautje vinden. IK best wel wat juweliers langs geweest voor ik bij een zaak was die ze nog had. De meesten wisten wel wat ik bedoelde maar hadden ze niet meer in de collectie. Op zich viel de prijs voor zilveren doortrekkers nog wel mee. Gewoon een paar zaken langs gaan of bel ze anders van te voren even op.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Bliss ma 28 nov 2011 - 9:33

Ha die heb ik vroeger ook gehad! Maar ook geen zilver en toen kreeg ik er ook last van (heb ik verder nooit bij niet-zilveren oorbellen trouwens). Maar shit, NU WIL IK ZE OOK! Bedankt Reva Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Nora ma 28 nov 2011 - 9:39

Ik weet inderdaad welke oorbellen je bedoeld! Die had ik ook een paar jaar geleden. Ben ze nu helaas kwijt:(
Zelf had ik ze zonder hangertje of iets.

Heb even lopen googlen en kwam het volgende tegen:
Deze winkel heeft ze in het zilver met een hartje aan de voorkant.


http://www.sparkleshop.nl/site/mc/1/210/166/200/oorbel/zilveren+heart+on+a+wire+oorbellen.htmlIk zoek dit soort oorbellen. Iemand? Images?q=tbn:ANd9GcThh5kpnQ4EXyCnDptxxcvsDH9Tx8DR50LIGc1dTkTO7SVZ75Nr
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:44

silly-one schreef:http://www.zilverensieradenwinkel.nl/N_frame.html?http://www.zilverensieradenwinkel.nl/

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? B_1246

Kwam deze net tegen op de link die ik erbij heb gezet. NOg niet gekeken of er meer op die site staan, maar dit is toch wel wat je zocht (zonder muzieksleutel erbij denk ik)

Google op doortrekker oorbel zilver en je komt er nog meer tegen.


Je bent geweldig! Ik heb echt de meest rare namen al geprobeerd, maar nog nooit aan doortrek gedacht, whaha. Dat geeft in ieder geval iets om te zoeken, want dat zoek ik inderdaad!

Super, dames Very Happy En anders ga ik gewoon een aantal juweliers af, al heb ik er wel al een paar gehad :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 9:46

Dat bedoel ik idd, Nora, maar dan zonder hangertje!

Bliss, graag gedaan laughcry

Ik denk dat ik een trend ga zetten angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand? Empty Re: Ik zoek dit soort oorbellen. Iemand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum