Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show de zomerjas van je kindje!

+14
moepie
Pandora
Tiara
studiebol
Roodkapje
TukTuk
Star007
Annemie
mauwmauw
Flower_L
*Troela*
Printje
Filoria
Spring
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 9:56

Welke maat is het? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Printje wo 28 maa 2012 - 10:22

80. smile
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 10:24

Hmm jammer veel te klein voor die van mij. Ik heb toch echt een 92 nodig Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Star007 wo 28 maa 2012 - 10:39

Razz_ schreef:ff off-topic maar weten jullie mischien waar leuke betaalbare bodywarmers te koop zijn voor kindjes?

Ik heb 1 leuke gezien (bij de C&A voor 19 euro) en gewoon laten hangen Rolling Eyes
en ik heb nu natuurlijk spijt want ik kom voorlopig niet in de stad Sad

Ik heb laatst een leuke knalroze van Lief gekocht. Ze hebben ook van Stoer in een mooie blauwe kleur.Ze waren in de aanbieding voor 20 euro ( normaal 40 euro). Weet niet of dat nog steeds zo is.

edit: op de site van lief lifestyle
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  TukTuk wo 28 maa 2012 - 10:59

Razz_ schreef:ff off-topic maar weten jullie mischien waar leuke betaalbare bodywarmers te koop zijn voor kindjes?

Ik heb 1 leuke gezien (bij de C&A voor 19 euro) en gewoon laten hangen Rolling Eyes
en ik heb nu natuurlijk spijt want ik kom voorlopig niet in de stad Sad

Kan je hem niet via Wehkamp bestellen? Die hebben ook alles van C&A?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Roodkapje wo 28 maa 2012 - 12:10

Voor beide meiden deze : 15 pond pst. op Monsoon.co.uk in de Midseasonsale.

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 17800812_m1

Voor zoontje bij Gap gekocht in Londen voor 23 pond:

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Cn4460663
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  studiebol wo 28 maa 2012 - 17:46

Ik heb die van de zeeman ook... in maatje 68.. vind wel dat de zeeman klein valt dus ik hoop maar dat ze die deze zomer blijven passen en anders moeten ze maar een vestje aan. Ik heb een rode en een roze.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 18:15

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Kinder_jas48047blauw

Deze voor mijn zoontje, en die kleur staat hem echt geweldig. Ook van de zeeman.

Voor de oudste heb ik een jasje van de H&M, en de jongste 2 jasjes van Bakkaboe. Roze trenchcoats. Heel schattig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Tiara wo 28 maa 2012 - 19:28

AngelNyn schreef:
Razz_ schreef:ff off-topic maar weten jullie mischien waar leuke betaalbare bodywarmers te koop zijn voor kindjes?

Ik heb 1 leuke gezien (bij de C&A voor 19 euro) en gewoon laten hangen Rolling Eyes
en ik heb nu natuurlijk spijt want ik kom voorlopig niet in de stad Sad

Kan je hem niet via Wehkamp bestellen? Die hebben ook alles van C&A?

C&A heeft nu ook een eigen webshop!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Pandora wo 28 maa 2012 - 19:58

Razz_ schreef:ff off-topic maar weten jullie mischien waar leuke betaalbare bodywarmers te koop zijn voor kindjes?

Ik heb 1 leuke gezien (bij de C&A voor 19 euro) en gewoon laten hangen Rolling Eyes
en ik heb nu natuurlijk spijt want ik kom voorlopig niet in de stad Sad

F. heeft een leuke van de Prenatal voor EUR 22,--
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Pandora wo 28 maa 2012 - 20:06

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Babyjas-33205060-normal

De bloemetjes jas van de Hema, paar weekjes geleden in de aanbieding voor EUR 14,95 gekocht.

Verder heeft ze voor de zomer nog een spijkerjasje van de Hema (kan geen foto vinden) en daaroverheen een rode reversible bodywarmer van Prenatal (ook geen foto). De ene kant is rood met stipjes, de andere kant is rood met bloemetjes.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  moepie wo 28 maa 2012 - 20:08

Onze dochter heeft deze, beetje voor netjes; Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 32524957_p_m

En deze voor 'dagelijks' gebruik zeg maar;
Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 F4b91512-84ef-4cae-b1c1-52f35f207a42
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  SarahKey wo 28 maa 2012 - 20:11

Krijg geen plaatje geplakt, maar heb staan kwijlen bij dit jasje:
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#/Baby%E2%80%99s//Collectie/Jacks/75481/1

Maar heb nog een bodywarmer en heb toch besloten om die te gebruiken met een vest eronder. Volgend jaar mag ik van mezelf op jacht naar een stoer jasje.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 20:14

SarahKey schreef:Krijg geen plaatje geplakt, maar heb staan kwijlen bij dit jasje:
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#/Baby%E2%80%99s//Collectie/Jacks/75481/1

Maar heb nog een bodywarmer en heb toch besloten om die te gebruiken met een vest eronder. Volgend jaar mag ik van mezelf op jacht naar een stoer jasje.

Zo heb ik het de 1e zomer van mijn zoontje ook gedaan. Kan prima! Ik vond dat heel stoer staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 20:36

AngelNyn schreef:
Razz_ schreef:ff off-topic maar weten jullie mischien waar leuke betaalbare bodywarmers te koop zijn voor kindjes?

Ik heb 1 leuke gezien (bij de C&A voor 19 euro) en gewoon laten hangen Rolling Eyes
en ik heb nu natuurlijk spijt want ik kom voorlopig niet in de stad Sad

Kan je hem niet via Wehkamp bestellen? Die hebben ook alles van C&A?

Ik zal 's kijken ! Op de online site van C&A hebben ze 'm iig niet

edit : Jaaaaa daar hebben ze 'm ! En nog afgeprijst ook ! Very Happy

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?SC=3K2&ArtikelNummer=283118&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=bodywarmer&Nao=0&Ns=&N=186&IZ=True&Ztb=False&cm_pi=CATEGORIE%3a%20C23-Kinderen&cmid=WEHC23&VIEW=Grid


Laatst aangepast door Razz_ op wo 28 maa 2012 - 20:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 20:38

Moepie wat een leuk jasje die voor het dagelijks gebruik!

Die van de zeeman is ook gaaf. Ik heb nog geen zomerjas gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  woezel wo 28 maa 2012 - 21:18

Pandora schreef:Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Babyjas-33205060-normal

De bloemetjes jas van de Hema, paar weekjes geleden in de aanbieding voor EUR 14,95 gekocht.

Verder heeft ze voor de zomer nog een spijkerjasje van de Hema (kan geen foto vinden) en daaroverheen een rode reversible bodywarmer van Prenatal (ook geen foto). De ene kant is rood met stipjes, de andere kant is rood met bloemetjes.

Hier hebben we ook de gebloemde.
En de middelste heeft een kort blauw jasje vd hema.
De oudste kan nog in zijn zomerjas van vorig jaar.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 21:21

Ik heb de blauwe jas van de Hema gehaald, plaatje kan ik niet van de site af halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Flower_L wo 28 maa 2012 - 22:08

Vanochtend wezen kijken bij zeeman. Blokjes alleen nog in grote maten, blauwe nog wel in kleinere maten. Alleen...92 vrij krap al, en 98/104 te groot....wordt m niet dus :

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  LindaK do 29 maa 2012 - 0:45

_MamaRosa_ schreef:Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Kinder_jas48047blauw

Deze voor mijn zoontje, en die kleur staat hem echt geweldig. Ook van de zeeman.

Voor de oudste heb ik een jasje van de H&M, en de jongste 2 jasjes van Bakkaboe. Roze trenchcoats. Heel schattig.

Bedankt voor het showen smile Heb 'm vanmorgen meteen voor D.aan gekocht, haha! D.aan heeft ook een jas van de Hema, de blauwe, maar hij speelt zooooooo buiten Wink dat een tweede jas niet verkeerd is!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  -Ieniemienie- do 29 maa 2012 - 1:06

Zomerjas voor M: (Name-it, €22.95)
Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 009094-0059_5?$ProductLarge$
Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 009094-0059_6?$ProductLarge$

Zomerjas voor T: (Name-it, €39.95)
Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Small_1481_1328886764
Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Normal_1481_1328886764
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  SarahKey do 29 maa 2012 - 1:19

_MamaRosa_ schreef:
SarahKey schreef:Krijg geen plaatje geplakt, maar heb staan kwijlen bij dit jasje:
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#/Baby%E2%80%99s//Collectie/Jacks/75481/1

Maar heb nog een bodywarmer en heb toch besloten om die te gebruiken met een vest eronder. Volgend jaar mag ik van mezelf op jacht naar een stoer jasje.

Zo heb ik het de 1e zomer van mijn zoontje ook gedaan. Kan prima! Ik vond dat heel stoer staan.

Ja jou reactie heb ik onthouden Laughing Van al eens eerder een topic. En dacht later, waarom ook niet, hij is zo warmbloedig dat hij met hele mooie dagen echt geen jasje aanheeft.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de zomerjas van je kindje! - Pagina 2 Empty Re: Show de zomerjas van je kindje!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum