DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
ExpressoB schreef:Hmm lijkt mij ook wel ff een lastig moment.. dat je er vanuit bent gegaan dat het een meisje werd, dan stel je je daar toch op in?!
Gefeliciteerd met jullie a.s. zoon;) Nu kun je je richten op de babykamer en kleertjes etc.
Dat lijkt mij echt lastig, ouders die het niet willen weten... Ik begrijp dat niet.
ik begrijp het aan de ene kant wel maar aan de andere kant zijn de voorbereidingen toch ook super, kinderkamer inrichten, kleertjes kopen enzo. Anders moet je alles zo neutraal doen/kopen en dat vind ik niks.
Gast- Gast
Ik wilde zeggen. .Zo nederlands vind ik Lily niet hoor!
Maar dat is uiteraard niet je echte naam!
Als ik ooit een vriend krijg, en daarmee een kind zou krijgen zou ik het denk ik niet willen weten..
Maar dat is uiteraard niet je echte naam!
Als ik ooit een vriend krijg, en daarmee een kind zou krijgen zou ik het denk ik niet willen weten..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
VeryCherry schreef:Ik wilde het niet weten, maar ik wist het toch door die doos van het ziekenhuis.
Oh dat is dan wel even een domper als het je dan toch verteld word. Hoe stel je je daarop in dan? Als je het niet wilt weten, dan koop je allemaal naturel kleding? en de baby kamer?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Charlie schreef:Wat hadden jullie als meisjesnaam? of wil je dat niet zeggen?
Die gebruiken ze misschien wel voor de 2 beeb;) of 3e haha
Lily schreef:ExpressoB schreef:Hmm lijkt mij ook wel ff een lastig moment.. dat je er vanuit bent gegaan dat het een meisje werd, dan stel je je daar toch op in?!
Gefeliciteerd met jullie a.s. zoon;) Nu kun je je richten op de babykamer en kleertjes etc.
Dat lijkt mij echt lastig, ouders die het niet willen weten... Ik begrijp dat niet.
ik begrijp het aan de ene kant wel maar aan de andere kant zijn de voorbereidingen toch ook super, kinderkamer inrichten, kleertjes kopen enzo. Anders moet je alles zo neutraal doen/kopen en dat vind ik niks.
Dat lijkt mij ook niet!! Het voor je houden lijkt mij dan weer wel moeilijk haha.
Ik kwam er natuurlijk heel laat achter dat ik zwanger was, dus kreeg ik een echo voor termijnbepaling. En toen vroeg ik, naïef als ik was als 17-jarige, of je nu al zou kunnen zien of het een jongen of meisje zou zijn. Dus die muts duwde dat ding nog een keer op mn buik "Ja hoor, een jongen!"
Maar als ik het niet had geweten had ik onze kamer nog steeds hetzelfde ingericht :)Ik kocht ook geen jongenskleding, gewoon kleurige kleding dat niet specifiek geslachtsgericht was en alleen mijn ouders wisten het.
Maar als ik het niet had geweten had ik onze kamer nog steeds hetzelfde ingericht :)Ik kocht ook geen jongenskleding, gewoon kleurige kleding dat niet specifiek geslachtsgericht was en alleen mijn ouders wisten het.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
haha ja ik wil het opzich wel vertellen maar dadelijk is de volgende een meisje en dan willen we misschien die naam gebruiken en dan weten jullie het allemaal al haha.
Gast- Gast
Dan moet je gewoon dan neit zeggen dat je zwanger bent van een meisje Lily!
Burn- Lady Post-a-lot
Misschien is iedereen het tegen die tijd vergeten
Dan moet je wel hopen dat niet iedere vrouw een olifantengeheugen heeft
Ik vond voor een tweeling het wel héél lastig neutrale spullen te kopen en dan niet twee keer hetzelfde, want ik vind het niet leuk ze precies hetzelfde aan te kleden. Zo veel neutrale spullen zijn er niet. Dus dat was één van de redenen dat we het wilden weten (naast mega nieuwsgierigheid).
Gast- Gast
Even een totaal andere vraag. Weet iemand dit toevallig? Kost je voicemail afluisteren geld? (belmin?) ik heb t-mobile (visual voicemail)
Nee, tweeling is ook weer ietsie anders Charlie!
Ach, ik fantaseer lekker verder over als ik het ga vertellen of niet..
Eerst maar is een vriend vinden!
Ach, ik fantaseer lekker verder over als ik het ga vertellen of niet..
Eerst maar is een vriend vinden!
Burn- Lady Post-a-lot
Nou ik zal dan de namen noemen die we leuk vinden voor een meisje: Sophie, Lenthe, Sterre, ik vond Brechje ook leuk maar daar had J een beeld van van een bepaald persoon dat ie dat niet wilde.
Gast- Gast
Mijn voicemail afluisteren bij Hi kost wel geld ja.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
M'n zusje heeft Sterre als 2e naam
Ok dat vind ik ook wel leuke namen. Misschien vind je onze net-niet-jongensnamen wel leuk:
Noel
Ben
Veit
Jules
Laurens
Jonathan
Liam
Lenn
Silvain
Nathan
Niels
Alexander
Jude
Jens
Francis
David
Noel
Ben
Veit
Jules
Laurens
Jonathan
Liam
Lenn
Silvain
Nathan
Niels
Alexander
Jude
Jens
Francis
David
Gast- Gast
Nou we hebben wel 1 leuke naam maar dan gaat het ook om de betekenis, maar ik vind die naam dan niet leuk genoeg als eerste naam maar misschien wel als troetelnaam.
En namen die ik bv ook leuk vind zitten als in de familie zoals Thomas, Liam.
En namen die ik bv ook leuk vind zitten als in de familie zoals Thomas, Liam.
Gast- Gast
dacht ik ook altijd. Totdat ik kleertjes ging kopen, en kleed ze altijd hetzelfde haha. Of net een andere kleur.Charlie schreef:Ik vond voor een tweeling het wel héél lastig neutrale spullen te kopen en dan niet twee keer hetzelfde, want ik vind het niet leuk ze precies hetzelfde aan te kleden. Zo veel neutrale spullen zijn er niet. Dus dat was één van de redenen dat we het wilden weten (naast mega nieuwsgierigheid).
Gast- Gast
Ik ga weer is wat doen!
Bluhh!
Tot later!
Bluhh!
Tot later!
Burn- Lady Post-a-lot
ja maar datzelfde aankleden dat deed een excollega van mij ook altijd, en na een tijdje werden die kinderen zo`n beetje onhandelbaar dus hadden ze Derek ingeschakeld en wat al een groot verschil maakte was dat ze niet meer hetzelfde aan wilden qua kleding. Nu werden ze gezien als de drieling terwijl het 3 individuen zijn. Dus toen mochten ze shoppen en hun eigen kleertjes uitzoeken en sindsdien hebben ze ook niet meer hetzelfde aan.
Gast- Gast
Oh nou Stofzuiger, dan weet je dat. Als je mannen onhandelbaar worden Derek (?) bellen en eigen kleren laten uitzoeken .
Gast- Gast
Woohoo, zaterdag gaan we naar Duitsland
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: