DagCafé
+20
Tiana
May
Cheesegirl
Monte
Stuiterbal
Mees
Toet
Burn
ExpressoB
Alex
Lejow
Jordana
Jade
Ibbeltje
Rush
VeryCherry
Elysia
Erin
Siem
Zwerver
24 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Re: DagCafé
Haha, ik kan onder werktijd niet naar m`n oudersVeryCherry schreef:Ruhush, is het er al?!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Haha, ik kan onder werktijd niet naar m`n oudersVeryCherry schreef:Ruhush, is het er al?!
Hmmm, das balen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb speciaal even voor je gebeld!VeryCherry schreef:Rush schreef:Haha, ik kan onder werktijd niet naar m`n oudersVeryCherry schreef:Ruhush, is het er al?!
Hmmm, das balen
Ze zijn niet thuis.
Rush- Lady Post-a-lot
Sjongejonge zeg, maar toch stom als hij er vandaag niet is. Dan ga ik TNT bellen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga er wel gewoon vanuit dat hij al gekomen is, maar mijn ouders bellen me nooit voor 'gewone post' . Als er een pakketje is, dan bellen ze me wel, haha.VeryCherry schreef:Sjongejonge zeg, maar toch stom als hij er vandaag niet is. Dan ga ik TNT bellen.
Rush- Lady Post-a-lot
Houd er hier iemand van Starbucks? (ik niet)
Starbucks gebruikt gemalen insecten om de Strawberry Frappuccino zijn roze kleur te geven.
Starbucks gebruikt gemalen insecten om de Strawberry Frappuccino zijn roze kleur te geven.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Er wordt heel veel kleurstof verkregen van insecten, dus zo schokkend vind ik dat niet.
Rush- Lady Post-a-lot
Oh nooit geweten.. het klinkt echt ontzettend smerig!!!
GohExpressoB schreef:Houd er hier iemand van Starbucks? (ik niet)
In Yoghidrink zitten ook gemalen luizen in. Het bloed van die luizen hebben ze nodig om de rode kleurstof te maken. In bijna alle producten waar een rode kleurstof in zit, zijn die luizen gebruikt.
Gast- Gast
Jordana ja ze gaan gewoon er vanuit dat men zo ook gaat rijden. Maar goed jullie weten wel beter.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda schreef:GohExpressoB schreef:Houd er hier iemand van Starbucks? (ik niet)
In Yoghidrink zitten ook gemalen luizen in. Het bloed van die luizen hebben ze nodig om de rode kleurstof te maken. In bijna alle producten waar een rode kleurstof in zit, zijn die luizen gebruikt.
Vinden jullie dat erg dan?
Gast- Gast
Ik zit er totaal niet mee.Joan schreef:Zelda schreef:GohExpressoB schreef:Houd er hier iemand van Starbucks? (ik niet)
Vinden jullie dat erg dan?
Gast- Gast
Ik drink beide niet dus geen problemen mee hhah.
Maar je eet vast wel iets anders waar die luizen in zitten, aangezien ze zoals Zelda net al zegt in bijna alleen kunstmatig rood gekleurde producten zitten.Ibbeltje schreef:Ik drink beide niet dus geen problemen mee hhah.
Gast- Gast
Bruce schreef:Maar je eet vast wel iets anders waar die luizen in zitten, aangezien ze zoals Zelda net al zegt in bijna alleen kunstmatig rood gekleurde producten zitten.Ibbeltje schreef:Ik drink beide niet dus geen problemen mee hhah.
Ow ja dat zal wel, maar heb er dus geen problemen mee En ik heb die link niet gekeken dus geen idee wat daar in staat.
hmm dan loop ik zeker achter, echt nooit geweten!! maja soms moet je dingen ook gewoon niet weten!!
ik heb het geloof ik wel ooit eens gehoord, maar als je zo eens goed gaat kijken wat waar overal inzit dan denk ik dat je daar ook niet vrolijk van wordt.
Ibbeltje hoe was het boodschappen doen eigenlijk gegaan?
Ibbeltje hoe was het boodschappen doen eigenlijk gegaan?
Gast- Gast
ja het ging wel. Gelukkig had vriend de tas uit de auto gehaald en naar boven gesjouwd
Dat heb ik zelf gedaan. Ik had de tas in de auto gelaten zodat ik deze niet uit het wagentje hoefde te tillen. Het duurde allemaal iets langer maar het ging beter als verwacht.
hha ja En bbq doen we andere keer.
Wat een rust weer hier!