Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje, bloed gespuugd...

Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:29

Ik kwam net bij de meiden om ze uit bed te halen, en nou zag ik bij de oudste bloed in de slaapzak en het lakentje, echt een spoor, dus ik kan er wel haast vanuit gaan dat ze dat gebraakt heeft. Het is volgens mij echt bloed, wel wat wateriger dan.

Zou dit kwaad kunnen? Ik wil de huisarts anders voor de zekerheid even bellen, maar ik weet niet goed wat ik er mee aan moet. Ik denk zelf dat ze misschien iets heeft ingeslikt ofzo. En of dit dan gevaarlijk is? Zou ik dit nog even aan kunnen kijken?

Ze is verder helemaal vrolijk, eet goed, drinkt goed, speelt lekker. En het was al opgedroogd, dus ws. was het van vannacht. Ik heb haar om 6.30 wel gevoed, maar toen had ik een klein lampje aan en is het me niet opgevallen verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Re: Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:34

huisarts even bellen, het is wel belangrijk om te weten waar het vandaan komt. Als het uit de maag komt, dan is het gevaarlijk, maar de slokdarm of amandelen kunnen ook iets beschadigd zijn, maar dat is verder niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Re: Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:37

Ik ga wel even bellen nu. Het stomme is dat ik nogal gestresst ben, ik moet straks zelf ook naar het ziekenhuis, maar als ik langs moet komen ofzo zeg ik dat gewoon af. Al is dat ook weer een heel gedoe omdat mijn schoonmoeder speciaal hier komt oppassen, maar goed, haar gezondheid gaat voor! Hoop dat als ik langs moet komen het snel kan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Re: Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:40

Ik las In t andere topic dat je meiden niet zo zachtjes met je tepels om gaan toch? Misschien heb je een wondje gehad wat gebloed heeft en is daar het bloed van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Re: Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:47

Laurientje85 schreef:Ik las In t andere topic dat je meiden niet zo zachtjes met je tepels om gaan toch? Misschien heb je een wondje gehad wat gebloed heeft en is daar het bloed van?



Daar heb ik zelf ook aan gedacht, maar juist degene die dat deed, leg ik nu aan de andere kant aan, waar dus geen wondje zit op dit moment.

Ik heb even gebeld, en moet om kwart over 10 even langskomen. Bah, vind het maar niks. Hoop dat het iets onschuldigs is. De assistent vroeg ook al naar het oor, maar dan lijkt het me niet op de borst terecht te kunnen komen. En hoesten doen ze wel, maar niet heel extreem.

Ik neem het lakentje en de slaapzak wel even mee, kan de huisarts ook even kijken of het bloed is, of niet. Gisteren hebben ze bloemkool gehad, dus dat kan het ook niet zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Re: Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 20:53

Goed dat je even naar de huisarts gaat, en slim om t slaapzakje mee te nemen!

Hopelijk is het niets bijzonders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Re: Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:07

Kan me voorstellen dat je daarvan schrikt, hopelijk is het niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Re: Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  woezel di 27 maa 2012 - 21:13

Fijn dat je langs mag komen.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Re: Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 21:59

Ben geweest, moet het even aankijken. Als de ontlasting raar van kleur is of ze spuugd weer moet ik even weer bellen. Ben in ieder geval wel gerust gesteld nu. Schoonma staat voor de deur, dus even kort!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje, bloed gespuugd... Empty Re: Vraagje, bloed gespuugd...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum