Kraamcadeau-Tip-Topic
+9
Lejow
Clapperdie
hellowkitty
Ezzer
Happydobby
RiLiJu
Darius
Lilypie
JD
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kraamcadeau-Tip-Topic
Ik krijg net het bericht dat mijn vriendinnetje vanavond is bevallen van een zoontje!
Nu wil ik woensdag graag heen, maar.....wat moet ik kopen?
Ze wist niet wat het werd, heeft dus nog geen echte jongenspakjes, maar ik wil eigenlijk liever iets blijvends geven ipv kleertjes...
wie heeft er een leuk idee??
wat hebben jullie zelf allemaal gekregen en waar was je erg blij mee (en waarmee niet?)
Mijn budget is rond de 20 euro....
Alle tips zijn welkom!
Nu wil ik woensdag graag heen, maar.....wat moet ik kopen?
Ze wist niet wat het werd, heeft dus nog geen echte jongenspakjes, maar ik wil eigenlijk liever iets blijvends geven ipv kleertjes...
wie heeft er een leuk idee??
wat hebben jullie zelf allemaal gekregen en waar was je erg blij mee (en waarmee niet?)
Mijn budget is rond de 20 euro....
Alle tips zijn welkom!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Kraamcadeau-Tip-Topic
Ik zelf vond een besteksetje erg leuk( kun je eventueel ook de naam in laten graveren).
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Een mooi voorleesboek.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind een handdoek met de naam heel erg leuk om te krijgen en om te geven.
Ik doe dan, afhankelijk voor wie en het budget, er wat omheen.
Laatst voor een kennis heb ik een handdoek met naam, met twee kleine zwitsalflesjes gedaan.
Voor een vriendin een tijdje terug, heb ik een pakketje gemaakt, met een handdoek met naam en washand met geboortedatum. Badproducten van weleda, voor vader, moeder en baby.
Ik heb het zelf ook gehad bij beide kinderen en ik vind dat echt nog steeds heel leuk, als ik die handdoeken zie hangen op hun slaapkamers.
Ik doe dan, afhankelijk voor wie en het budget, er wat omheen.
Laatst voor een kennis heb ik een handdoek met naam, met twee kleine zwitsalflesjes gedaan.
Voor een vriendin een tijdje terug, heb ik een pakketje gemaakt, met een handdoek met naam en washand met geboortedatum. Badproducten van weleda, voor vader, moeder en baby.
Ik heb het zelf ook gehad bij beide kinderen en ik vind dat echt nog steeds heel leuk, als ik die handdoeken zie hangen op hun slaapkamers.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Mooi voorlees/prenteboek
Houten speelgoed ( mooie auto of trein)
Toch een setje kleren ( vond ik toch ook wel leuk om te krijgen)
Eerste schoentjes ( bijv adidasjes)
Regenlaarsjes en paraplu
Een mandje met van alles en nog wat ( een romper, boekje, auto, bal enzv)
Bord en mok beschilderd met geboortekaartje
Houten speelgoed ( mooie auto of trein)
Toch een setje kleren ( vond ik toch ook wel leuk om te krijgen)
Eerste schoentjes ( bijv adidasjes)
Regenlaarsjes en paraplu
Een mandje met van alles en nog wat ( een romper, boekje, auto, bal enzv)
Bord en mok beschilderd met geboortekaartje
Gast- Gast
Geboorteklompjes
Bestek
Ik vond kleertjes ook erg leuk om te krijgen.
Bestek
Ik vond kleertjes ook erg leuk om te krijgen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wist het geslacht ook niet en vond het zó leuk dat mijn vriendin aankwam met een mand vol roze! kleertjes, sokkjes, cake'jes, fotoboek.. van alles in knalroze.
Gast- Gast
Een leuke spaarpot!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
-kleertjes maar dan wat grotere maat heeft ze iets om naar uit te kijken om aan te trekken heb ik ook heel veel maat 62 die past ze over een maandje denk ik .
-slinger met naam hebben wij gekregen via de post maar vonden we erg leuk.
-een mobiel voor aan de box
-een mooie rammelaar of spaarpot (verzilverd)
-schoentjes
-projector voor op t plafond.
-muts met naam
-slinger met naam hebben wij gekregen via de post maar vonden we erg leuk.
-een mobiel voor aan de box
-een mooie rammelaar of spaarpot (verzilverd)
-schoentjes
-projector voor op t plafond.
-muts met naam
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Weet je een leuke? Ik heb namelijk ook een net bevallen vriendin.Darius schreef:Een mooi voorleesboek.
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Weet je een leuke? Ik heb namelijk ook een net bevallen vriendin.Darius schreef:Een mooi voorleesboek.
Wij hebben Het dikke verjaardagsboek van Dikkie Dik gekregen, en die vonden ze al jong leuk, en nu nog steeds moet ik m regelmatig voorlezen.
Gast- Gast
Wij hebben vandaag het boek van Jip en Janneke gehad
Verder hebben we ook een super schattig overhemdje met stropdasje gehad in maat 62/68.
Ik denk dat kleertjes wel leuk zijn om te geven omdat ze nu waarschijnlijk heel veel neutrale kleertjes heeft. Een leuk stoer jogingpakje ofzo met bijpassend mutsje en slofjes ofzo.
Verder hebben we ook een super schattig overhemdje met stropdasje gehad in maat 62/68.
Ik denk dat kleertjes wel leuk zijn om te geven omdat ze nu waarschijnlijk heel veel neutrale kleertjes heeft. Een leuk stoer jogingpakje ofzo met bijpassend mutsje en slofjes ofzo.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Als iemand in mijn omgeving een kind krijg ga ik deze kopen; dat is zón leuk boek...
Gast- Gast
Pippa schreef:Als iemand in mijn omgeving een kind krijg ga ik deze kopen; dat is zón leuk boek...
Ik heb deze in de mini versie gekregen, en ik heb hiervan het baby dagboek gekregen. Echt super leuk!!
En we kregen een zilver besteksetje van woezel en pip, ook super leuk!
Een draagdoek hebben we trouwens ook gekregen, vond ik ook heel leuk.
Dit waren wel de top cadeaus haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou niet snel een knuffel kopen. Wij hebben er zooooooooooo veel gekregen, geen idee wat F met al die knuffels moet...
Ik had graag een leuk voorleesboek gekregen, maar daar heeft bij ons helaas niemand aan gedacht. Jip & Janneke bijvoorbeeld of een 365-verhaaltjes boek.
Kleertjes vond ik ook leuk om te krijgen, maar dan inderdaad een grotere maat en houd rekening met het seizoen! We hebben een gevoerd broekje in maat 74 gekregen. F gaat nu al richting 68, met een beetje pech past die broek dus midden in de zomer... Wij wisten overigens ook het geslacht niet, dus hadden alleen maar neutrale kleertjes.
Ik had graag een leuk voorleesboek gekregen, maar daar heeft bij ons helaas niemand aan gedacht. Jip & Janneke bijvoorbeeld of een 365-verhaaltjes boek.
Kleertjes vond ik ook leuk om te krijgen, maar dan inderdaad een grotere maat en houd rekening met het seizoen! We hebben een gevoerd broekje in maat 74 gekregen. F gaat nu al richting 68, met een beetje pech past die broek dus midden in de zomer... Wij wisten overigens ook het geslacht niet, dus hadden alleen maar neutrale kleertjes.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Pippa schreef:Als iemand in mijn omgeving een kind krijg ga ik deze kopen; dat is zón leuk boek...
Die kreeg ik in het klein van mijn vriendje toen ik zestien was . Daarna nooit meer een man gehad die van me hield tot aan de maan en terug .
Ik heb zelf Jip&Janneke cadeau gedaan toen de zus van mijn ex was bevallen. Ze heeft 'm daarna wel nog twee keer gekregen, dus misschien niet het beste idee.
Gast- Gast
1-minuut verhaaltjes voor het slapengaan is ook leuk! Wij hebben ook zo'n super mooi sprookjesboek gekregen met dikke kartonnen bladzijden.
Gast- Gast
Wij hebben ook voorleesboekjes gekregen.
Jip en Janneke, Dikkie Dik, Prentenboek Knuffel, een beertjes boek met de naam Siem erin, en woezel en pip en het lammetje Siem.
Maar nu heb ik ook voorleesboeken gevraagd.
Vind dat zelf ook altijd leuk om te geven.
Wat ik ook vaak geef is iets met de naam erop. Labeldoekje of een tutbeertje.
Wat ik zelf ook erg leuk vond om te krijgen: eerste tandenborsteltje en tandpasta, klompjes, laarsjes en een overall. Maar dat is meer persoonlijk, dat laatste.
Jip en Janneke, Dikkie Dik, Prentenboek Knuffel, een beertjes boek met de naam Siem erin, en woezel en pip en het lammetje Siem.
Maar nu heb ik ook voorleesboeken gevraagd.
Vind dat zelf ook altijd leuk om te geven.
Wat ik ook vaak geef is iets met de naam erop. Labeldoekje of een tutbeertje.
Wat ik zelf ook erg leuk vond om te krijgen: eerste tandenborsteltje en tandpasta, klompjes, laarsjes en een overall. Maar dat is meer persoonlijk, dat laatste.
En ik heb ook nog nooit gehoord dat houten speelgoed niet in de smaak viel. Volgens mij zit je ook met dat vrijwel altijd goed!
Gast- Gast
Wij zijn nu een soort van traditie gestart, zodra er in onze vriendenkring iemand is bevallen krijgt de baby van ons een toilettasje, met daarin tandenborstel en tandpasta, houder voor de tandenborstel, kleine shampoo/doucheschuim en een borsteltje of kam (en als het een meisje is ook nog wat voor in het haar).
Lientje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 47
Punten : 277
Registratiedatum : 04-01-11
wow wat een tips, thanks!
Ik ben net even in het ziekenhuis langs geweest en heb even snel een mutsje en sokjes gekocht omdat ik niet met lege handen aan wilde komen. op het "echte" kraambezoek gaat het denk ik een boek of houten speelgoed worden.....ik ga morgen op pad!
Ik ben net even in het ziekenhuis langs geweest en heb even snel een mutsje en sokjes gekocht omdat ik niet met lege handen aan wilde komen. op het "echte" kraambezoek gaat het denk ik een boek of houten speelgoed worden.....ik ga morgen op pad!
JD- Ratel
Nou....ik baal als een stekker.
Had een superleuke houten garage gekocht bij de Intertoys. Hij zat in een doos, dus ik dacht ik zet hem even in elkaar, cellofaan eromheen, is wat leuker om te geven....
Maar het is echt flutkwaliteit. Krijg hem niet eens in elkaar mdat de schroeven scheef zijn, t past allemaal niet in elkaar..... dus de ga ik morgen maar terugbrengen
Nou heb ik nog niks!
Ik doe samen met een vriendin, budget 40 euro....dus als iemand alsnog last minute tips heeft? Ik moet het voor zondag hebben...zucht
Had een superleuke houten garage gekocht bij de Intertoys. Hij zat in een doos, dus ik dacht ik zet hem even in elkaar, cellofaan eromheen, is wat leuker om te geven....
Maar het is echt flutkwaliteit. Krijg hem niet eens in elkaar mdat de schroeven scheef zijn, t past allemaal niet in elkaar..... dus de ga ik morgen maar terugbrengen
Nou heb ik nog niks!
Ik doe samen met een vriendin, budget 40 euro....dus als iemand alsnog last minute tips heeft? Ik moet het voor zondag hebben...zucht
JD- Ratel
Ik vond houten speelgoed ook erg leuk. Mijn zoontje heeft en houten vrachtwagen waarvan de achterkant ook meteen een vormenstoof is. Hij heeft daar ontzettend veel mee gespeeld en nog steeds.
Wat ik ook leuk vond is een houten treinbaan. Later heb ik daar zelf uitbreidingen bij gekocht . Hema heeft die bijvoorbeeld met allerlei losse doosjes erbij.
Bestekset met naam vind ik ook erg leuk. Mijn zoontje eet er nu dagelijks mee. En hij mn ouders eet hij mijn mijn vroegere bestekset.
Wat ik ook leuk vond is een houten treinbaan. Later heb ik daar zelf uitbreidingen bij gekocht . Hema heeft die bijvoorbeeld met allerlei losse doosjes erbij.
Bestekset met naam vind ik ook erg leuk. Mijn zoontje eet er nu dagelijks mee. En hij mn ouders eet hij mijn mijn vroegere bestekset.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: