Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

+17
CCC
Lejow
Muppetje
Lilypie
kwak
meisje
Tiara
Annemie
Thunder
Aagje!
Puggle
Susan
Pien
Clapperdie
yes1984
Urban Naked
LDJ
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  LDJ ma 26 maa 2012 - 8:19

Wat een leuke kamertjes zeg:D .

Er zijn nog best wat kamertjes van marktplaats gehaald!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  Lejow ma 26 maa 2012 - 8:22

Clapperdie schreef:Wij hebben onze babykamer gekocht bij Van Asten Babysuperstore in Tilburg. Het kamertje was rond de 700 euro maar met alle accessoires kwamen we uit op 1400 euro (hemeltje + standaard, dekentjes, lakentjes, matras, etc)

Wij hebben dit kamertje:

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Babykamer-claudia-lade-1.

Toen ik 14 weken zwanger was hebben wij het kamertje uitgezocht en toen ik rond de 26 weken was werd het kamertje bezorgd.

Haha, deze hebben wij ook Very Happy Maar dan gekocht bij Baby en Tiener in Sliedrecht.
We hebben hem gekregen van mijn schoonouders.. Besteld toen ik 6 Embarassed Embarassed Embarassed wkn was en laten bezorgen toen ik een week of 20 was ofzo.
En wij hebben zilvere cilindervormige knopjes.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  LDJ ma 26 maa 2012 - 8:26

Hahaha Lejow. Met 6 weken is mooi optijd Very Happy .
Was je niet bang dat het misschien nog wel mis kon gaan?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  Lejow ma 26 maa 2012 - 8:29

LDJ schreef:Hahaha Lejow. Met 6 weken is mooi optijd Very Happy .
Was je niet bang dat het misschien nog wel mis kon gaan?

Ja wel, maar de meeste winkels hebben zo'n afspraak dat wanneer het mis gaat, je het kamertje kosteloos kan annuleren.
En het was wel grappig, want we gingen eigenlijk alleen een beetje rondkijken.
En toen vonden we een kamertje wat we mooi vonden, was deels in de aanbieding geloof ik. Toen zei mijn schoonpa: Als jullie hem mooi vinden, dan bestellen we hem toch gelijk?
Uh.. ok Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  CCC ma 26 maa 2012 - 9:32

Wij hebben onze kamer bij de Babydump besteld, was toen 9 weken zwanger... Werd geleverd toen ik 21 weken was geloof ik...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  Flip Fluitketel ma 26 maa 2012 - 13:32

Wij hebben onze babykamer bij Babymaxx gekocht. Wij hebben deze....

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Foto-VVHKQKZY-D
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 18:58

Wij hebben nog geen babykamer ingericht omdat hij voorlopig toch bij ons op de kamer slaapt. Wel hebben we natuurlijk wat nieuwe meubels gekocht bij de ikea. Bij ons op de kamer staat:

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Gulliver-babybed__70462_PE185759_S4

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Sniglar-commode__0119722_PE276153_S4

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Ektorp-jennylund-fauteuil__0111869_PE262943_S4

En voor de kleedkamer, wat later zijn kamer gaat worden als we hier dan nog wonen:

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Hemnes-ladekast--lades__0132073_PE286825_S4

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Stuva-opbergcombinatie-met-bank__0112705_PE264600_S4
(alleen de hoge kast)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  Happydobby ma 26 maa 2012 - 20:20

Wij hebben deze voor 500 euro gekocht bij Gardo. Ik kon op marktplaats niks vinden, ik was 24 weken toen we deze kamer bestelden.

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Babykamer_tamara

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  -Ieniemienie- ma 26 maa 2012 - 20:51

Bij Baby en tienerstore in sliedrecht. We waren inc matrasje iets van €1000 kwijt.
We hebben kamertje Sonja
Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Babykamer_sonja_4

-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 23:04

Wij hebben met 15 weken zwangerschap dit kamertje besteld bij Babydump voor € 500,-

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=1024&groep_id=37&merk=2477

Je kreeg er een textiel cheque van € 50,- bij maar mocht uiteindelijk er een badcheque van maken en heb voor deze set gekozen:

http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=10794&groep_id=2273&merk=2379

De babykamer + badset worden in 1 keer geleverd rond week 24 van de zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 23:08

Onze komt van de babydump, wordt begin juni geleverd smile

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 22889_1_colorado-sfeer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  loesje ma 26 maa 2012 - 23:17

comode/bedje had ik al doordat ik gastouder ben geweest. kast komt van marktplaats.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar hebben jullie de babykamer vandaan? - Pagina 2 Empty Re: Waar hebben jullie de babykamer vandaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum