Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan?

+11
Coccinelle
Highway
Champagne
PiP
MissD
duckie
Lady4
Theeleut
Jolanda
Pien
Snoes
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? Empty Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan?

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 10:14

En hoe ziet die eruit? Hoe duur was het?

Wij vinden onze tuin te leeg, hebben een picknicktafel als eettafel straks maar willen nog een loungeset..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? Empty Re: Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan?

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 10:16

Parel, ik heb geen loungeset. Maar ik neem aan dat jouw avatar, jouw prinsesje is? Dan is deze via google terug te vinden en te (mis)(ge)bruiken. Weet niet of dat de bedoeling is?

Gast
Gast

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? Empty Re: Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan?

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 10:41

Nou ja, in principe ben ik daar te naïef voor en zou ik niet weten wat mensen hiermee willen.. Susan bijv heeft ook een foto van haar kind. Ik snap de gevaren, ik zie ze niet zo. Maar wel lief dat je me erop attendeert!

Edit ; ze is met verschillende zoektermen in de verste verte niet op Google te vinden.

Laatst aangepast door Parel op wo 4 jul 2012 - 19:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 4 jul 2012 - 18:14

Wij hebben onze loungeset bij Van Craenenbroeck gehaald. Ik heb er hier geen foto van. Was niet duur (al durf ik wederom niet de precieze prijs te zeggen) en het zit heerlijk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 19:16

Dank je snoes!
Wij zijn daar gisteren geweest, maar viel ons (vooral mijn vriend, maar die was al teleurgesteld naar de zaak sowieso, had het in zijn hoofd veel mooier gemaakt) een beetje tegen, wat wij wilden hadden ze niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 19:36

Mijn man gaat zelf een houten loungeset maken van nieuw steigerhout.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 20:21

Wij hebben geen loungeset, we hebben net via mp een houten tafel gekocht, geschuurd en opnieuw gebeitst, en nu ziet 'ie er als nieuw uit. We hebben plastic tuinstoelen van Jardin (ooit bij Karwei gekocht, met een plastic tafel).
De stoelen zitten heerlijk trouwens, het zijn niet van die witte kuipstoeltjes, maar best wel luxe stoelen met een verstelbare rugleuning, ik kan er dus prima op loungen haha.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 4 jul 2012 - 20:25

Die van ons komt bij de Blokker vandaan... Jaren geleden! Zou hem nu nooit meer kopen, hij is vrij laag bij de grond en de stoelen en bank zijn heel fijntjes.

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? Img1001057497

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien wo 4 jul 2012 - 20:28

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? 1009

Deze komt van de jysk, die willen we volgend jaar aanschaffen! Dan gaan we ook een veranda in de tuin maken en kopen we deze er nieuw onder!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jolanda wo 4 jul 2012 - 21:17

Wij hebben hem zelf gemaakt:

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? 56207846264479708246628

Hij is enorm, maar we zijn er zooo blij mee, heerlijk languit hangen, wijntje, hapje erbij helemaal lekker smile
Jolanda
Jolanda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 98
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-11

Bericht  Theeleut wo 4 jul 2012 - 21:51

Wij hebben het hier besteld. Aangezien het toch wat kost zijn we een dagje die kant opgereden om de set te zien, kwaliteit enz. Nou echt top en goedkoop!
http://www.globalsourceasia.eu/
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 23:16

Pien, die van Jysk is wel leuk! Alleen mijn vriend houdt niet zo van dat gevlochten zo ..
Wil inderdaad een hoekbank, stoel hoeft niet perse.

Ik vind dat steigerhout onwijs leuk, alleen dat moet je bijhouden door de jaren heen, en dat gaat hier vrees ik niet echt goedkomen!

Ik ga eens op die site kijken, Theeleut!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 4 jul 2012 - 23:38

Theeleut, we zijn zeer geinteresseerd in die site!
Alleen het is voor ons 1.5 uur rijden en bezorgkosten zijn 102 euro.
Ze zeggen dat er dealers zijn, kan alleen geen overzicht vinden!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 5 jul 2012 - 1:21

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? 369449_0

Deze set heb ik onlangs bij de Karwei gekocht. Hij was toen in de aanbieding van 999 euro voor 649 euro. Hij staat er mooi en zit heerlijk!

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? 599489_3672177875916_344660801_n
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie do 5 jul 2012 - 1:39

die van ons hebben we vorig jaar bij de blokker gekocht, we hebben bij verschillende winkels een aantal sets geprobeerd maar vonden lang niet alles even fijn zitten of toch te duur omdat het voor erbij was..

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? 698834

deze hebben wij staan

k weet alleen niet meer wat we er voor betaald hebben (wel minder dan dit in ieder geval door allerlei acties ed)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Theeleut do 5 jul 2012 - 2:41

Parel schreef:Theeleut, we zijn zeer geinteresseerd in die site!
Alleen het is voor ons 1.5 uur rijden en bezorgkosten zijn 102 euro.
Ze zeggen dat er dealers zijn, kan alleen geen overzicht vinden!
Wij hebben het 2 jaar geleden gekocht, toen was het geloof ik €75 bezorgkosten. We hebben het toen ook niet meegenomen hoor. Wij vonden het iig waard! We hadden een hoekloungeset, een ligbank en een kussenbox en extra set bekleding, ik geloof dat we totaal €1100/1200 kwijt waren.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  MissD do 5 jul 2012 - 5:39

Snoes schreef:Wij hebben onze loungeset bij Van Craenenbroeck gehaald. Ik heb er hier geen foto van. Was niet duur (al durf ik wederom niet de precieze prijs te zeggen) en het zit heerlijk!

Wij ook, was geloof ik 400euro

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  PiP do 5 jul 2012 - 6:35

duckie schreef:die van ons hebben we vorig jaar bij de blokker gekocht, we hebben bij verschillende winkels een aantal sets geprobeerd maar vonden lang niet alles even fijn zitten of toch te duur omdat het voor erbij was..

Waar komt jullie (tuin)loungeset vandaan? 698834

deze hebben wij staan

k weet alleen niet meer wat we er voor betaald hebben (wel minder dan dit in ieder geval door allerlei acties ed)

Deze heeft mijn moeder ook gekocht met dukaten, maar vind hem vreselijk zitten!
Laag, dunne kussens en als je met zijn 2en op de 2zitter zit en de 1 beweegt, voelt de ander dat ook heel erg in de rug.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Champagne vr 10 aug 2012 - 3:47

Waarom zijn loungesets zo duur? Sad
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Highway vr 10 aug 2012 - 6:44

Leen bakker, showmodel, kunnen hem voor een klein prijsje halen
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Coccinelle vr 10 aug 2012 - 7:07

Mooi gemaakt die set van steigerhout Jolanda! Dat zouden wij ook nog wel willen. Heb je die matraskussens ook zelf gemaakt? Ik vind die gevlochten sets ook wel mooi, krijg er alleen altijd stroom van, zo irritant.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Champagne vr 10 aug 2012 - 7:18

Highway schreef:Leen bakker, showmodel, kunnen hem voor een klein prijsje halen
Echt?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  Highway vr 10 aug 2012 - 8:02

Champagne schreef:
Echt?

Jep, was1100, nu 900, en showmodel 450, een grote L vorm, met hocker en fauteuil en kussens! ( set modeno)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Champagne vr 10 aug 2012 - 8:19

Highway schreef:
Champagne schreef:
Echt?

Jep, was1100, nu 900, en showmodel 450, een grote L vorm, met hocker en fauteuil en kussens! ( set modeno)
Wow! Dat wil ik ook haha.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Bericht  piene1983 vr 10 aug 2012 - 8:24

Wij hebben onze tuinset bij Roobol tuinmeubelen gekocht. Prima set, goede service!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: