Gasfornuis of inductie?
+16
Rush
GreenGrass
VeryCherry
Niekske
TukTuk
Rovine
Fayebella
Rupsie
Aagje!
Susan
Jade
Minx
Curious
Puggle
Marin
Zonnetje
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gasfornuis of inductie?
Wij hebben in onze woonplaats geen gas, dus verplicht electrisch. We hebben inductie gekozen. Ik had als ik keus had wel voor gas gekozen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wij hebben geen keuze. In onze wijk ligt geen gasleiding. Vind inductie wel ideaal. Makkelijk schoonmaken en ik vind het prima koken. ( ik weet niet anders natuurlijk;) )
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
bij ons mam en op het werk hebben we ook inductie, dus toen ik ging samenwonen en gas kreeg moest ik erg wennen.. maar ik was er wel aan gewend.
maar om nu te zeggen dat ik gas zoveel fijner vind? nee.. dus hebben nu vanwege de verbouwing gekozen voor inductie, vooral ook omdat ik dat toch mooier vind, het veeeeeel fijner schoonmaken is. en omdat het 'plat' is kan je er ook evt in nood makkelijker iets op zetten
maar om nu te zeggen dat ik gas zoveel fijner vind? nee.. dus hebben nu vanwege de verbouwing gekozen voor inductie, vooral ook omdat ik dat toch mooier vind, het veeeeeel fijner schoonmaken is. en omdat het 'plat' is kan je er ook evt in nood makkelijker iets op zetten
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
In onze vorige woning hadden we een gasfornuis. Wat een pokkewerk om dat schoon te maken zeg. In de nieuwe keuken dus gekozen voor een keramische kookplaat. Het is even wennen maar werkt prima. Ik weet niet of er een verschil in kwaliteit zit tussen inductie en keramisch. Dat zou je wellicht kunnen bekijken.
Dani- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 224
Ik persoonlijk vind op gas het meeste charme hebben. Ik kook toch liever op echt vuur, dan op elektriciteit.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» gasfornuis (rvs) schoonmaken
» #%@(!, kattenurine op gasfornuis
» Een witte gasfornuis weer wit krijgen!
» #%@(!, kattenurine op gasfornuis
» Een witte gasfornuis weer wit krijgen!
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: