wat in de commode en wat in de kast
+9
Dora
Mamsie
bella
Flip Fluitketel
Liadan
Teddyaapje
shadow
Lindsya
Blue flower
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat in de commode en wat in de kast
Hoi Hoi,
Nog 3 weekjes en dan is onze kleine man er, dus ben nu druk bezig met het goed inruimen van de commode en de kast. Maar eigenlijk ben ik daar nu al dagen mee bezig want ik weet gewoon niet wat logisch is qua inruimen...
Ik heb best een grote kast met veel hang en leg plek en daarbij nog een grote commode met 4 lades.
Kunnen jullie mij een advies geven wat makkelijk is??
Liefs
Nog 3 weekjes en dan is onze kleine man er, dus ben nu druk bezig met het goed inruimen van de commode en de kast. Maar eigenlijk ben ik daar nu al dagen mee bezig want ik weet gewoon niet wat logisch is qua inruimen...
Ik heb best een grote kast met veel hang en leg plek en daarbij nog een grote commode met 4 lades.
Kunnen jullie mij een advies geven wat makkelijk is??
Liefs
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Re: wat in de commode en wat in de kast
In de commode had ik de luiers, billendoekjes, badprodukten, handdoeken, hydrofiele luiers/washandjes, sokken, mutsjes, tempratuur meter en billencreme. ik vond dat wel handig want als die op het aankleedkussen lag had ik alles bijdehand.
In de kast zijn kleertjes, rompertjes en het beddengoed.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
in de ene la van de commode heb ik rompertjes, sokjes, slofjes, in de andere la allerlei rommetjes zoals flesjes, speentjes, slabbertjes etc. Onder in de commode heb ik alle kleertjes die ze nog niet past en de draagdoek, doos van de babyfoon etc. De rest van de kleertjes heb ik in de kast. Ook hydrofielluiers, beddengoed, slaapzakjes e.d. heb ik allemaal in de kast.
Gast- Gast
Had je daar ook nog een volgorde van qua lade?? ik heb nu bovenin wel alle hydrofiel dingen, maar de billendoekjes liggen dan weer in de onderste la... maar misschien is dat dan niet handig.
Haha ik vind het echt lastig haha, ben een beginner en wil alles perfect hebben (lang leve de nesteldrang)
Haha ik vind het echt lastig haha, ben een beginner en wil alles perfect hebben (lang leve de nesteldrang)
Blue flower- Prater
Billendoekjes heb ik zelf op de commode staan. Ik zou de spullen die je snel moet kunnen pakken (billendoekjes, luiers) etc het meest dicht bij zetten.
Gast- Gast
thanx, ik denk dat je er straks ook wel handig in wordt als ons mannetje er is, maar nu met inruimen is het lastig, want ik had vanmorgen van maat 56 tot 68 in de kast gelegd maar eigenlijk is maat 68 weer onzin om dat in de kast te leggen want dat duurt weer even voordat hij dat gaat passen..
En dan zijn er nog meer van die dingen waarvan ik denk, uhhh is dat makkelijk haha.
Ik had bijvoorbeeld de omslagdoeken in de kast gelegd maar die kan ik beter door jullie advies ook in de commode leggen.
Haha stap voor stap kom ik er wel haha
En dan zijn er nog meer van die dingen waarvan ik denk, uhhh is dat makkelijk haha.
Ik had bijvoorbeeld de omslagdoeken in de kast gelegd maar die kan ik beter door jullie advies ook in de commode leggen.
Haha stap voor stap kom ik er wel haha
Blue flower- Prater
Lindsya schreef:In de commode had ik de luiers, billendoekjes, badprodukten, handdoeken, hydrofiele luiers/washandjes, sokken, mutsjes, tempratuur meter en billencreme. ik vond dat wel handig want als die op het aankleedkussen lag had ik alles bijdehand.
Zo dus
Gast- Gast
I had de rompertjes ook in de commode liggen. Vond ik makkelijk als ze dan plassen terwijl de luier open is.
Verder liggen er luiers en doekjes in. Van die doeken voor haar in te wikkelen, pyama's, hydrofiel luiers en washandjes. Oja en slabbers liggen er ook in
Verder liggen er luiers en doekjes in. Van die doeken voor haar in te wikkelen, pyama's, hydrofiel luiers en washandjes. Oja en slabbers liggen er ook in
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Ik heb eigenlijk alles in de kast liggen. In de commode liggen nu 2 boxkleden en de draagzak die ik nog niet mag gebruiken. Ik heb de luiers nog in het ledikantje liggen haha. T. Slaapt in de wieg dus het ledikantje wordt momenteel gebruikt als opslagplaats.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
In de commode hadden en hebben we liggen:
In la 1 (bovenste la): rompertjes, broeken, shirts, maillots, sokken, rokjes, leggings (ja we hebben grote lades in de commode).
In la 2: hydrofielluiers en hydrofielwashandjes
In la 3 (bovenste la): luiers en luierdoekjes
In la 4: badcapes en waskussenhoezen
In de kast hangen vestjes/blousen/jurkjes/jassen. En daar ligt beddegoed, nog meer kleren, slaapzakken, pyama's, een bak speelgoed en alvast wat voor baby nr. 2.
In la 1 (bovenste la): rompertjes, broeken, shirts, maillots, sokken, rokjes, leggings (ja we hebben grote lades in de commode).
In la 2: hydrofielluiers en hydrofielwashandjes
In la 3 (bovenste la): luiers en luierdoekjes
In la 4: badcapes en waskussenhoezen
In de kast hangen vestjes/blousen/jurkjes/jassen. En daar ligt beddegoed, nog meer kleren, slaapzakken, pyama's, een bak speelgoed en alvast wat voor baby nr. 2.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
In de commode ligt:
lade 1: rompers, luiers, sokjes en pyjama's
lade 2: hydrofiele luiers, slaapzakken en badcapes
lade 3: thermometer, verzorgingsspullen
In de kast liggen zijn kleren, hoeslakens, dekens, waskussenhoezen enz
lade 1: rompers, luiers, sokjes en pyjama's
lade 2: hydrofiele luiers, slaapzakken en badcapes
lade 3: thermometer, verzorgingsspullen
In de kast liggen zijn kleren, hoeslakens, dekens, waskussenhoezen enz
Gast- Gast
In de commode liggen;
- de rompertjes(lange en korte mouw)
- luiers
- slabbetjes/spuugdoeken
- badprodukten
- hydrofiel luiers
- en nog wat dingen zoals billendoekjes, compressen e.d.
In de kast;
- kleertjes
- slaapzakken
- voorraad luiers en billendoekjes
- badcapes
- mandje met sokjes en majootjes
- lakentjes en hoeslakentjes
- en nog dozen van babyfoon en borstkolf e.d.
- de rompertjes(lange en korte mouw)
- luiers
- slabbetjes/spuugdoeken
- badprodukten
- hydrofiel luiers
- en nog wat dingen zoals billendoekjes, compressen e.d.
In de kast;
- kleertjes
- slaapzakken
- voorraad luiers en billendoekjes
- badcapes
- mandje met sokjes en majootjes
- lakentjes en hoeslakentjes
- en nog dozen van babyfoon en borstkolf e.d.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Owh jullie zijn allemaal top!
Morgen ga ik opnieuw beginnen haha
Wat ik wel grappig vind is dat jullie over het algemeen veel hetzelfde in de commode en de kast hebben liggen.
Waarschijnlijk is het dan best logisch alleen kwam ik er echt niet uit.
Ieder geval heel erg bedankt
Morgen ga ik opnieuw beginnen haha
Wat ik wel grappig vind is dat jullie over het algemeen veel hetzelfde in de commode en de kast hebben liggen.
Waarschijnlijk is het dan best logisch alleen kwam ik er echt niet uit.
Ieder geval heel erg bedankt
Blue flower- Prater
Ik heb alle kleren van mijn dochter in de kast,
in de commode eigenlijk niks nou ja, rommeltjes!
In de commode van mijn zoontje heb ik alle kleren met maten die nog moeten komen.
Een kast past niet op zijn kamer, daar heb ik zo'n hangnetding (?) van de ikea, en daar heb ik zijn kleren in!
Luiers en alle toebehoren allemaal beneden!
Vind het boven veel te koud om luiers te verschonen of kleren aan te trekken, dat doen we allemaal lekker beneden!
(maar jij zit straks natuurlijk met nachtvoedingen, dan is het wel handig om boven ter hebben!
in de commode eigenlijk niks nou ja, rommeltjes!
In de commode van mijn zoontje heb ik alle kleren met maten die nog moeten komen.
Een kast past niet op zijn kamer, daar heb ik zo'n hangnetding (?) van de ikea, en daar heb ik zijn kleren in!
Luiers en alle toebehoren allemaal beneden!
Vind het boven veel te koud om luiers te verschonen of kleren aan te trekken, dat doen we allemaal lekker beneden!
(maar jij zit straks natuurlijk met nachtvoedingen, dan is het wel handig om boven ter hebben!
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
PrinsesBo schreef:Lindsya schreef:In de commode had ik de luiers, billendoekjes, badprodukten, handdoeken, hydrofiele luiers/washandjes, sokken, mutsjes, tempratuur meter en billencreme. ik vond dat wel handig want als die op het aankleedkussen lag had ik alles bijdehand.
Zo dus
ik ook zo alleen beddengoed ligt bij mij ook in de commode
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde het ook perfect doen, maar toen de kleine er eenmaal was vond ik een aantal dingen omdraaien weer handiger.
Nu scheel het wel dat wij bij de commode geen lade hebben, alleen maar kastdeurtjes... Merk toch dat (al was het er maar 1) lades soms handiger zijn.
Nu scheel het wel dat wij bij de commode geen lade hebben, alleen maar kastdeurtjes... Merk toch dat (al was het er maar 1) lades soms handiger zijn.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik heb in de commode:
In de lade:
hydrofielluiers, hydrofielwashandjes (handig want het badje staat naast de commode)
badcapes en kruikenzakken boven in de la.
onder in de kast van de commode:
dekentjes, lakentjes, moltons, hoeslakens en aankleedkussenhoezen.
In de kledingkast:
alle kleertjes gehangen. En de rompers, luierbroekjes, sokjes, mutsjes gevouwen in de kast. Ook een paar slaapzakjes en jasjes etc heb ik daarin.
In de lade:
hydrofielluiers, hydrofielwashandjes (handig want het badje staat naast de commode)
badcapes en kruikenzakken boven in de la.
onder in de kast van de commode:
dekentjes, lakentjes, moltons, hoeslakens en aankleedkussenhoezen.
In de kledingkast:
alle kleertjes gehangen. En de rompers, luierbroekjes, sokjes, mutsjes gevouwen in de kast. Ook een paar slaapzakjes en jasjes etc heb ik daarin.
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Ik heb/had in de commode:
Bovenste lade: Rompers, luiers, thermometer+alcohol en watjes, shirts, rokjes en broekjes.
Tweede lade: Sokken, slabbers, pyjama's.
Derde lade: Beddengoed, hydrofielluiers en washandjes.
Kast:
Jurkjes, jasjes.
Voorraad luiers en billendoekjes, slaapzakken.
Kleding die nu nog te groot is.
Bovenste lade: Rompers, luiers, thermometer+alcohol en watjes, shirts, rokjes en broekjes.
Tweede lade: Sokken, slabbers, pyjama's.
Derde lade: Beddengoed, hydrofielluiers en washandjes.
Kast:
Jurkjes, jasjes.
Voorraad luiers en billendoekjes, slaapzakken.
Kleding die nu nog te groot is.
Gast- Gast
hydrofiele luiers/washandjes, wikkeldekens, slabbetjes, beddengoed, aankleedkussenhoezen lag onder in de commode net als kleertjes die nog veel te groot waren.
Ik had een la rechts, helemaal gevuld met luiers en de la links, met een reserve pak doekjes, thermometer, haarspullen, billencremepjes en ander klein spul. Er staat een doekjesdispenser op het commode naast het aankleedkussen.
Sokken had ik in een mandje op de plank boven de commode en mutsjes lagen ook in de kast bij de rest van de kleding.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
In onze commode liggen de luiers, billendoekjes, een mandje met sudocreme, thermometer, paracetamol en dat soort dingen. Verder hydrofiel luiers, washandjes, spuugdoekjes, badcapes, aankleedkussenhoezen, beddengoed en slaapzakjes.
Toen mijn zoon nog een baby was, had ik er ook altijd een reserve pakje kleding met romper, sokken en mutsje in liggen. Altijd handig als hij was doorgelekt of zichzelf onder plaste. Kon ik hem meteen omkleden. Ga ik straks ook weer doen als zijn broertje er is.
Toen mijn zoon nog een baby was, had ik er ook altijd een reserve pakje kleding met romper, sokken en mutsje in liggen. Altijd handig als hij was doorgelekt of zichzelf onder plaste. Kon ik hem meteen omkleden. Ga ik straks ook weer doen als zijn broertje er is.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Hoi,
Ik heb een hele grote comode.
3 Lades die in 3 gedeelt zijn..
Lade 1:
Links: luiers.. heel het vak vol passen zo'n 4 pakken pampers in.
Midden: Rompers, sokken, ed.
Rechts: Hydrofiele luiers.
Lade 2:
Links: Van alles wat, dingetjes die niet passen nog. slofjes, doos babyfoon, draagzak.
Midden: Geneesmiddelen, Hoestdrank ,neusspray, zetpillen, termometer. ed
Rechts: Vooraad billen doekjes.. Koop altijd grote doos.
Lade 3:
Links: HoesLakens.
Midden: Waskussenhoesen, wikkeldoeken, en badcapjes.
Rechts: dekbedovertrekken.
Op de comode staat een bakje met billendoekjes
En op de plank er boven staan alle verzorgings produckten, boekjes beertje en silver foto lijst 0 tot 12 maand
Kast linker gedeelte:
Bovenste plank: maatje groter
Daaronder: wat nu past,
Daaronder: schoentjes.
En op de bodem koffertje en logeertas.
Rechter gedeelte:
Eerde lag daar zwem spullen enzo, Maar nu gebruik ik die voor onze zoon.
We zijn nog aan het sparen voor een mooie kast voor hem.
Ik heb een hele grote comode.
3 Lades die in 3 gedeelt zijn..
Lade 1:
Links: luiers.. heel het vak vol passen zo'n 4 pakken pampers in.
Midden: Rompers, sokken, ed.
Rechts: Hydrofiele luiers.
Lade 2:
Links: Van alles wat, dingetjes die niet passen nog. slofjes, doos babyfoon, draagzak.
Midden: Geneesmiddelen, Hoestdrank ,neusspray, zetpillen, termometer. ed
Rechts: Vooraad billen doekjes.. Koop altijd grote doos.
Lade 3:
Links: HoesLakens.
Midden: Waskussenhoesen, wikkeldoeken, en badcapjes.
Rechts: dekbedovertrekken.
Op de comode staat een bakje met billendoekjes
En op de plank er boven staan alle verzorgings produckten, boekjes beertje en silver foto lijst 0 tot 12 maand
Kast linker gedeelte:
Bovenste plank: maatje groter
Daaronder: wat nu past,
Daaronder: schoentjes.
En op de bodem koffertje en logeertas.
Rechter gedeelte:
Eerde lag daar zwem spullen enzo, Maar nu gebruik ik die voor onze zoon.
We zijn nog aan het sparen voor een mooie kast voor hem.
Koeboe82- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 183
Registratiedatum : 25-11-10
Nou ik ben er helemaal over uit,
Lade 1: hydrofiel luiers, doekjes en washandjes en luiers
Lade 2: rompertjes, sokjes en pyjama's
Lade 3: Wikkeldoeken en waskussenhoezen en andere klein verzorgingsproducten zoals manicuresetje enz
Lade 4: is voornamelijk voor mamma, dus alle spullen uit je kraampakket en dan wel de dichte pakken billendoekjes en luiers
En dan zijn kast, de kleertjes, in verschillende maatjes, beddengoed en andere spulletjes zoals de emmer voor het vullen van badje enzo (is echt een megakast) en dan hebben we nog een hoop ruimte over maar denk dat dat vanzelf allemaal gevuld gaat worden als hij er straks is haha.
En dan heb ik boven de commode nog mandjes met smeertjes, zalfjes en billendoekjes enzo.
Thanx voor de hulp allemaal
Lade 1: hydrofiel luiers, doekjes en washandjes en luiers
Lade 2: rompertjes, sokjes en pyjama's
Lade 3: Wikkeldoeken en waskussenhoezen en andere klein verzorgingsproducten zoals manicuresetje enz
Lade 4: is voornamelijk voor mamma, dus alle spullen uit je kraampakket en dan wel de dichte pakken billendoekjes en luiers
En dan zijn kast, de kleertjes, in verschillende maatjes, beddengoed en andere spulletjes zoals de emmer voor het vullen van badje enzo (is echt een megakast) en dan hebben we nog een hoop ruimte over maar denk dat dat vanzelf allemaal gevuld gaat worden als hij er straks is haha.
En dan heb ik boven de commode nog mandjes met smeertjes, zalfjes en billendoekjes enzo.
Thanx voor de hulp allemaal
Blue flower- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Indeling van je commode en/of kast
» Inspiratie wandplank commode
» Vraagje commode en peuter
» Hard huilen op commode
» Hebben jullie een commode op de peuterkamer?
» Inspiratie wandplank commode
» Vraagje commode en peuter
» Hard huilen op commode
» Hebben jullie een commode op de peuterkamer?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: