Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Indeling van je commode en/of kast

2 plaatsers

Ga naar beneden

Indeling van je commode en/of kast Empty Indeling van je commode en/of kast

Bericht  Steep ma 24 sep 2012 - 8:37

Ik loop al een tijdje te dimdammen, ik wil graag de indeling in mijn commode en kast veranderen. Ik heb een commode met 2 lades (naast elkaar) en daaronder 2 deuren. Wat zouden jullie in de lades en achter de deuren doen? Mijn kast heeft 1 leg gedeelte en 1 hang gedeelte, hoe zouden jullie dat indelen? Ik heb sowieso 1 schap vol met kleertjes die een maat groter zijn. In het 'show je kast' topic zie ik mooie opgeruimde kasten voorbij komen, maar die van mij ziet eruit alsof er een bom in is ontploft. Iemand tips en trucs?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Indeling van je commode en/of kast Empty Re: Indeling van je commode en/of kast

Bericht  Annie24 ma 24 sep 2012 - 8:39

Ik heb gister Y. zijn kledingkast veranderd. Ik heb nu al zijn shirtjes hangen en zijn broeken liggen. Heb de shirts ook op kleur gehangen zodat het er wat rustiger uit ziet als ik de kast open doe. Moet zeggen dat ik er héél erg blij mee ben hoe het er nu inhangt/ligt. smile
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Indeling van je commode en/of kast Empty Re: Indeling van je commode en/of kast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 8:45

Geen idee... de kast van M. is heel netjes, maar geen idee hoe jij m moet inrichten. Ik doe altijd maar hoe ik denk dat het het makkelijkst is en dan als ik t gebruik verwissel ik nog wel eens wat.

Ik heb een commode met 3 laden onder elkaar, daar zit geen kleding in. Eerste lade luiers en verzorgingsspul (lees zwitsal), tweede lade luierdoekjes voorraad, en 'restjes kraampakket' (verband, watten, etc), derde lade babyfoon, zwemband, etc...

In de kledingkast heb ik alle kleding, bedlinnen, hydrofielluiers, etc...

Maar helaas geen advies, sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Indeling van je commode en/of kast Empty Re: Indeling van je commode en/of kast

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum