Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring met wimper extansions??

+3
ExpressoB
Urban Naked
Kroeskop
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ervaring met wimper extansions?? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met wimper extansions??

Bericht  Chocoholic di 15 mei 2012 - 6:54

Mooi Leaf! Very Happy
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met wimper extansions?? - Pagina 2 Empty Re: Ervaring met wimper extansions??

Bericht  Blond di 15 mei 2012 - 7:01

Mooi hoor Leaf! Voel jij ze ook zitten?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 7:34

Nee, ik voel ze totaal niet zitten!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 20:01

_Leaf_ schreef:Nee, ik voel ze totaal niet zitten!

Ook niet als je je ogen stijf dichtknijpt? Heel erg mooi trouwens! Edit: zijn het toch meerdere plukjes in 1? Ik vind ze een beetje warrig zitten. Hoewel ik dat juist wel mooi vind hoor, wat speelser.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 0:15

Nee, ook niet als ik mijn ogen dichtknijp...het is echt wimper voor wimper, maar blijkbaar heb ik veel wimpers van mezelf, nooit gedacht haha. Of iig, veel wimpersdichtheid ofzo haha. Ze zitten soms wat warrig, maar ik heb wel een borsteltje om ze te kammen, haha. Alleen had ik die de eerste nacht in de auto laten liggen, vandaar ook dat ze op de foto iets warriger zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: