"reserve" naam
+12
Wennes
PapillonRose
Monnie
Twellie
Tania
Darius
Flip Fluitketel
Slakje
Supertalentje
sabje
Susan
Limburg85
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
"reserve" naam
Voor de meiden die het geslacht van te voren wisten, hadden jullie ook een "reserve" naam achter de hand als blijkt dat t kindje toch t van t andere geslacht is?
Bij mijn zoon hadden we dit wel maar ook alleen maar omdat de meiden naam voor ons al vast stond voordat ik zwanger raakte..
Nu weten we dus (als t goed is) dat we een meisje krijgen maar hebben geen reserve naam...
Bij mijn zoon hadden we dit wel maar ook alleen maar omdat de meiden naam voor ons al vast stond voordat ik zwanger raakte..
Nu weten we dus (als t goed is) dat we een meisje krijgen maar hebben geen reserve naam...
Gast- Gast
Re: "reserve" naam
Wij hadden voor beide een naam, waren hier net uit voor de 20 weken echo.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Hadden we wel, maar dat was dan wel een naam die ik in mijn eentje had bedacht, we hebben beide keren pas de naam gekozen toen we het geslacht al wisten en Dion vond het niet zo nodig om nog een naam te bedenken voor het andere geslacht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nee die hadden we niet. Hadden een meisjesnaam, maar die vond mijn man niet mooi meer. Toen hebben we de 20 wekenecho afgewacht en niet verder meer over een meisjesnaam nagedacht. Bij de 30 wekenecho nog wel een keer het geslacht voor de zekerheid gevraagd.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Over een meisjesnaam waren we nog niet uit. Met 18 weken zag de VK dat het een jongetje was, dit hebben we met 20 en 26 weken nog een keer gecontroleerd
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Door een DNAtest waren wij héél zeker van het geslacht, dus nee, wij hadden geen reservenaam. Maar moest het een jongen zijn was het Louis.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje schreef:Door een DNAtest waren wij héél zeker van het geslacht, dus nee, wij hadden geen reservenaam. Maar moest het een jongen zijn was het Louis.
Mag ik vragen waarom jullie een DNA test hebben uitgevoerd?
Gast- Gast
Vruchtwaterpunctie, we hadden 1 op 48 kans op een kindje met het Syndroom van Down. En ik wil geen kindje met dat syndroom.Pippa schreef:Slakje schreef:Door een DNAtest waren wij héél zeker van het geslacht, dus nee, wij hadden geen reservenaam. Maar moest het een jongen zijn was het Louis.
Mag ik vragen waarom jullie een DNA test hebben uitgevoerd?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wij kwamen erachter tijdens een pretecho met 25wkn dat we een meisje zouden krijgen. Maar toch hadden we ook een naam voor een jongen als 'reserve'.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ja, hadden wij. E.lise bij L.aurens en R.oosmarijn bij P.epijn.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, hadden we niet. Mijn man vond dat onzin omdat we wisten dat het een meisje werd. Ik wilde eigenlijk wel een reserve naam dus we hadden afgesproken dat als het toch een jongen was, ik de naam mocht kiezen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ja! Ondanks herhaalde duidelijk echo's toch namen bedacht.. je zal de eerste niet zijn waarbij het tóch van het andere geslacht zou zijn (al zouden we dan hier in de kraamweek spontaan aan het verven gegaan moeten zijn )
Gast- Gast
We hadden geen reservenamen, bij beiden veel echo's gehad waarop steeds duidelijk een meisje te zien was.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wij hebben nog geen reservenaam, maar ik wil er nog wel 1 hebben voor het geval dat. Het zou toch wat zijn als het toch een jongen is en we geen naam hebben. Maar we komen maar niet uit een jongensnaam, dus misschien laten we het toch wel.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Hier precies hetzelfde!Petra* schreef:Ja! Ondanks herhaalde duidelijk echo's toch namen bedacht.. je zal de eerste niet zijn waarbij het tóch van het andere geslacht zou zijn (al zouden we dan hier in de kraamweek spontaan aan het verven gegaan moeten zijn )
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nee bij B hebben we zoveel echo's gehad waarop iedere keer te zien was dat het echt een jongen was dat het niet nodig was.
Nu hebben we helemaal nog geen naam, maar zullen dit toch ook op kiezen nu we het geslacht weten.
Daarbij ga ik nu geen nachten wakker liggen omdat ik na moet denken over een reservenaam. Dat doe ik wel als de kleine er is en het het andere geslacht heeft. Je hebt dan toch 3 dagen om het aan te geven.
Nu hebben we helemaal nog geen naam, maar zullen dit toch ook op kiezen nu we het geslacht weten.
Daarbij ga ik nu geen nachten wakker liggen omdat ik na moet denken over een reservenaam. Dat doe ik wel als de kleine er is en het het andere geslacht heeft. Je hebt dan toch 3 dagen om het aan te geven.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Hadden we wel maar niet heel erg meer over nagedacht na de echo. Nu hebben we het ook min of meer maar de baby heeft zo duidelijk een piemel elke keer, het kán gewoon bijna niet.
Gast- Gast
Voordat ik zwanger raakte van Siem waren de namen al bedacht voor beide geslachten. Toen bij de MA waren de namen al bekend. We hebben er ook niet lang over na hoeven denken.
En toen ik opnieuw zwanger raakte bleven de namen staan.
En toen ik opnieuw zwanger raakte bleven de namen staan.
hier ook geen reserve naam. Bij de eerste was het door een vruchtwaterpunctie duidelijk dat het een meisje werd. Bij de 2e werd et een jongetje en meisjes namen vonden we niet zo moeilijk dus als ze het verkeerd hadden was het geen probleem geweest.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Hij is nog niet geboren, maar wij hebben geen naam voor een meisje.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Hier wisten we ook dat we een meisje kregen, maar we hadden toch ook een jongensnaam voor de zekerheid.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» De naam
» Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
» 2de naam
» Naam kat
» Kraamcadeaus met naam
» Nav naam kindje, naam van het andere geslacht?
» 2de naam
» Naam kat
» Kraamcadeaus met naam
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: