Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

+6
Alex
Ella
Angela_1986
Blond
Burn
Makamba
10 plaatsers

Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Makamba za 24 maa 2012 - 7:48

SINT-AMANDS - Het lichaam van een als vermiste opgegeven baby is vrijdag in de Belgische gemeente Sint-Amands teruggevonden in een vuilniswagen. De moeder en grootmoeder van het drie maanden oude meisje zijn opgepakt, meldde het parket van Mechelen. Ze zijn officieel nog geen verdachten in de zaak.

De 29-jarige moeder had zelf melding gemaakt van haar verdwenen baby. De vrouw verklaarde dat het kind niet meer in de wieg lag en dat de voordeur openstond.

De politie begon direct een zoekactie in de omgeving, maar die leverde niets op. Omdat het huisvuil net was opgehaald, besloten agenten om de vuilniswagen te controleren. Ze vonden het lichaam van het meisje tussen het afval.

De moeder en grootmoeder zijn vrijdagavond opgepakt en verhoord. De autopsie van het lichaam volgt zaterdag.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/11774203/__Dode_baby_gevonden_in_Belgi__.html

Op RTL Nieuws is zojuist bekend gemaakt dat de moeder van de baby heeft toegegeven aan de politie dat zij de baby heeft verstikt. Wanwege (echt)scheidingsproblemen kon zij de druk niet meer aan.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Burn za 24 maa 2012 - 7:52

Verschrikkelijk!
Ik snap dat echt niet..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Blond za 24 maa 2012 - 7:53

Ik las het vanochtend op teletekst. Kippenvel...
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Angela_1986 za 24 maa 2012 - 7:54

Jeetje, verschrikkelijk zeg! Sad

Ik kan dat ook niet begrijpen en dat is maar goed ook, want als je tot zoiets in staat bent dan moet je psychisch érg in de war zijn!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Ella za 24 maa 2012 - 7:57

Vreselijk zeg, dat mensen tot zoiets in staat zijn zeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 8:36

Mijn hemel, wat afschuwelijk!Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Alex za 24 maa 2012 - 8:39

Wat afschuwelijk ... Dat iemand daar toe in staat kan zijn, ik kan er echt niet bij.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  JD za 24 maa 2012 - 9:33

Wat erg....kun je nagaan hoe ver heen die moeder was dat ze dit kon doen....heftig hoor
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 9:34

Verschrikkelijk. Van jouw problemen hoeft je kind toch niet de dupe te worden? Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Muis za 24 maa 2012 - 10:44

Ohhhh wat erg Sad
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 11:19

JaneDoe schreef:Wat erg....kun je nagaan hoe ver heen die moeder was dat ze dit kon doen....heftig hoor

Inderdaad, die vrouw moet ten einde raad geweest zijn. Zoiets doe je niet met gezond verstand.
Als je bedenkt dat ze misschien ook weer eens tot bezinning komt en met zichzelf zal moeten leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 18:52

Idd Sunprincess, dat lijkt me het ergste in dit verhaal. Wat erg... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 19:19

Verschrikkelijk.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  loesje za 24 maa 2012 - 22:14

Snoepy87 schreef:Verschrikkelijk.. Sad

+1 maar doet me wel denken aan een postnatale depressie (film: de gelukkige huisvrouw)
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Jezzie zo 25 maa 2012 - 1:04

Oh bah, wat verschrikkelijk, dat je in staat kan zijn zoiets te doen met je eigen kind!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 7:35

Ik kan veel dingen begrijpen. Maar zoiets als dit gewoon echt niet confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 0:32

Waarom raken zulke vrouwen toch zwanger??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 1:47

Vergeet niet wat hormonen met je doen. Zeker als je last hebt van een.postnatale psychose of depressie zit kan het zijn dat.een scheiding of financiële problemen niet meer te overzien zijn. Sowieso sta je in een psychose volledig buiten de realiteit.
Ik wil het niet goedpraten maar ik kan me niet voorstellen dat een moeder dit met haar volle gezonde verstand doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 1:54

Sunprincess schreef:Vergeet niet wat hormonen met je doen. Zeker als je last hebt van een.postnatale psychose of depressie zit kan het zijn dat.een scheiding of financiële problemen niet meer te overzien zijn. Sowieso sta je in een psychose volledig buiten de realiteit.
Ik wil het niet goedpraten maar ik kan me niet voorstellen dat een moeder dit met haar volle gezonde verstand doet.

+1. Ik kan me ergens wel een voorstelling maken hoe dit zo moet zijn gekomen, in een vechtscheiding beland, nog maar pas geleden bevallen, wie weet een kindje dat veel huilt en je op dat moment geen raad meer weten, geen uitweg meer zien, in een vlaag van verstandsverbijstering denken dat dit de beste oplossing is en door alles bij elkaar ertoe kunnen komen om zoiets afschuwelijks te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Makamba ma 26 maa 2012 - 5:28

Sunprincess schreef:Vergeet niet wat hormonen met je doen. Zeker als je last hebt van een.postnatale psychose of depressie zit kan het zijn dat.een scheiding of financiële problemen niet meer te overzien zijn. Sowieso sta je in een psychose volledig buiten de realiteit.
Ik wil het niet goedpraten maar ik kan me niet voorstellen dat een moeder dit met haar volle gezonde verstand doet.

+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.  Empty Re: Lichaam baby gevonden tussen huisvuil.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum