Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huisvuil niet op Hemelsvaartdag lijkt me?

+10
Siamsa
Pommes
Parisienne
Blond
Eliesje
Sterrin_
girli
Limburg85
Sun88
Antibes
14 plaatsers

Ga naar beneden

Huisvuil niet op Hemelsvaartdag lijkt me? Empty Huisvuil niet op Hemelsvaartdag lijkt me?

Bericht  Antibes wo 8 mei 2013 - 9:39

Mijn prullenbak stroomt over, dus ik had net mijn zak maar even ververst en wilde hem buiten gaan zetten. Maar morgen is het natuurlijk Hemelvaart. Dus dan zal er vast niets opgehaald worden, maar wordt het dan gewoon een dag uitgesteld?

Ik probeerde het uit te zoeken op de site van de gemeente Utrecht, maar dat is echt een !#@%!@$ site zeg. Ze sturen je steeds door naar een "afvalwijzer" waar je je postcode etc. in moet vullen en die het helemaal niet doet.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisvuil niet op Hemelsvaartdag lijkt me? Empty Re: Huisvuil niet op Hemelsvaartdag lijkt me?

Bericht  Sun88 wo 8 mei 2013 - 9:41

Bij ons komen ze zaterdag ipv morgen. Maar ik woon niet in utrecht.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Huisvuil niet op Hemelsvaartdag lijkt me? Empty Re: Huisvuil niet op Hemelsvaartdag lijkt me?

Bericht  Limburg85 wo 8 mei 2013 - 9:42

Hier komen ze ook zaterdag ipv morgen, maar ik woon niet in de buurt.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  girli wo 8 mei 2013 - 9:49

Bij ons zouden ze papier ophalen morgen, maar die beurt slaan ze over en komen ze pas over 2 weken. Al kan ik me niet voorstellen dat ze dat met huisvuil ook doen.

Je bedoelt zeker dat deze pagina het niet doet: http://www.gad.nl/ophaalschema.aspx ?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Antibes wo 8 mei 2013 - 9:56

Nee deze: http://www.mijnafvalwijzer.nl/

Ook al nutteloos.. En echt ALLES wat je op de site van gemeente utrecht opzoekt over afval verwijst daarheen en dat ding DOET HET NIETTTTTTTT!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Sterrin_ wo 8 mei 2013 - 9:58

Die afvalwijzer doet het hier wel.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Eliesje wo 8 mei 2013 - 9:59

Bij ons in Twente wordt het ook zaterdag opgehaald.. *gelukkig*
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Antibes wo 8 mei 2013 - 10:01

Sterrin_ schreef:Die afvalwijzer doet het hier wel.

Hmm, dan doet hij het op mijn postcode zeker niet ofzo.. :S Overigens staat op die site van jou dat het verplaatst was naar gisteren haha, dan heb ik dus een probleem als dat hier ook zo is.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Blond wo 8 mei 2013 - 10:05

Ik heb de afvalwijzer als app op mijn telefoon, doet die het ook niet bij je?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  girli wo 8 mei 2013 - 10:05

Heb je ook geprobeerd met een ander huisnummer of andere postcode waarvan je weet dat ze op dezelfde dag?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Antibes wo 8 mei 2013 - 10:09

girli schreef:Heb je ook geprobeerd met een ander huisnummer of andere postcode waarvan je weet dat ze op dezelfde dag?

Ik weet eigenlijk niet waar ze het op dezelfde dag doen verder.. Sad Ander huisnummer wel geprobeerd, als in verderop in de straat.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Sterrin_ wo 8 mei 2013 - 10:11

Antibes schreef:

Hmm, dan doet hij het op mijn postcode zeker niet ofzo.. :S Overigens staat op die site van jou dat het verplaatst was naar gisteren haha, dan heb ik dus een probleem als dat hier ook zo is.. :P

Heb je de letters direct achter de cijfers geprobeerd, zonder spatie? Zal vast wel, maar toch..

Sterrin_
Prater
Prater

Bericht  Antibes wo 8 mei 2013 - 10:18

Sterrin_ schreef:
Antibes schreef:

Heb je de letters direct achter de cijfers geprobeerd, zonder spatie? Zal vast wel, maar toch..

Ik had hem zonder spatie, met spatie past het ook helemaal niet.. :P
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Sterrin_ wo 8 mei 2013 - 10:33

Antibes schreef:
Sterrin_ schreef:
Antibes schreef:

Ik had hem zonder spatie, met spatie past het ook helemaal niet.. :P

Ow Very Happy

Sterrin_
Prater
Prater

Bericht  Parisienne wo 8 mei 2013 - 20:14

Bij ons hebben ze vanochtend de containers in de straat (van die grote, algemene containers) wel geleegd. De Roteb is dus gewoon aan 't werk hier.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 21:02

Hier komt het morgenochtend en mogen we het vanavond voor de deur zetten. Er hangen al een week briefjes op de toegangsdeuren van het portiek en in de lift die uitleg geven dat het niet donderdagochtend maar vrijdagochtend wordt opgehaald en je het pas donderdag na 20.00 voor de deur mag zetten en wat doen mijn buren? Die hebben lekker 5 zakken voor hun deur gezet om 18.00 die weg staan te stinken, op de verkeerde dag dus... Ik had ook geen zin om aan te bellen dus heb het papiertje van de voordeur afgetrokken en op hun vuilnis gelegd. Benieuwd of ze het weghalen of gewoon nog een dag weg laten stinken... Bah!

Gast
Gast

Bericht  Pommes wo 8 mei 2013 - 21:05

Hier wordt de kliko op maandag geleegd. Is dit een feestdag dan komen ze de zaterdag ervoor.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Siamsa wo 8 mei 2013 - 23:24

Ik ben zo blij dat ik mijn afval sinds een tijdje in zo'n ondergronds ding om de hoek kwijt kan! Sorry, heb jij niets aan natuurlijk, maar wilde het even kwijt na het lezen van je (herkenbare) frustratie.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 0:48

Mensen in de straat willen dat ook niet weten denk ik, want er staan enorm veel (stinkende) vuilniszakken op straat. Maar ze komen morgen pas! We hadden net wel een brief in de bus dat we eind dit jaar/begin volgend jaar ondergrondse containers krijgen :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Caramba do 9 mei 2013 - 1:09

Ik kon gelukkig gister de container bij de weg zetten, maar in het dorp zelf (winkelgebied) daar halen ze het zaterdag op en laat het dorp nu net zaterdag afgesloten zijn i.v.m opening watersport seizoen Huisvuil niet op Hemelsvaartdag lijkt me? 253468018 overal kraampjes en alles in het teken van elektrisch varen/rijden etc.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Ilovethe90s do 9 mei 2013 - 1:45

Bij ons komen ze dan meestal op zaterdag maar dat vergeet ik dan weer ... Huisvuil niet op Hemelsvaartdag lijkt me? 1270000679
Op 30 april kwamen ze natuurlijk ook niet dus werd het de zaterdag ervoor. Zit ik 's ochtends in mijn pyjama op de bank zie ik de vuilniswagen voorbij rijden ... shit!
Nu extra zuinig gedaan en gelukkig kunnen we hem dinsdag weer buiten zetten.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Antibes do 9 mei 2013 - 2:15

Siamsa schreef:Ik ben zo blij dat ik mijn afval sinds een tijdje in zo'n ondergronds ding om de hoek kwijt kan! Sorry, heb jij niets aan natuurlijk, maar wilde het even kwijt na het lezen van je (herkenbare) frustratie.

Haha, snap ik hoor. Ik vind het ook stom, want ik had dus eerst in Harderwijk op straat zetten en vervolgens een container (jeeeejj). Toen ging ik naar Amsterdam, werd het weer opgrhaald (frustratie) en toen ik dat weer beetje gewend was, kregen we ook containers (blijdschaaaaap). En nu in Utrecht dus weer ophalen, pfffff.. :p
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Snoopy do 9 mei 2013 - 3:21

Siamsa schreef:Ik ben zo blij dat ik mijn afval sinds een tijdje in zo'n ondergronds ding om de hoek kwijt kan! Sorry, heb jij niets aan natuurlijk, maar wilde het even kwijt na het lezen van je (herkenbare) frustratie.

haha ik dacht hetzelfde! ideaal die dingen Very Happy
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  M@niek do 9 mei 2013 - 21:46

Hier komen ze morgen de bak ophalen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: