Parkeren HVA locatie Leeuwenburg
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Parkeren HVA locatie Leeuwenburg
Binnenkort wil ik een studiekeuze adviesgesprek aangaan bij de Hogeschool van Amsterdam.
Omdat het voor mij best moeilijk is om met het OV naar school te gaan vroeg ik me af of er goede parkeergelegenheden zijn.
Ik zal dan of 2 avonden in de week naar school gaan, of overdag op zaterdag.
Heeft de HvA hiervoor voorzieningen voor getroffen dat jullie weten?
Omdat het voor mij best moeilijk is om met het OV naar school te gaan vroeg ik me af of er goede parkeergelegenheden zijn.
Ik zal dan of 2 avonden in de week naar school gaan, of overdag op zaterdag.
Heeft de HvA hiervoor voorzieningen voor getroffen dat jullie weten?
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Re: Parkeren HVA locatie Leeuwenburg
Dit vond ik op google:
Parkeren
Onder het gebouw “Leeuwenburg” bevindt zich de parkeergarage. Overdag is deze alleen toegankelijk voor medewerkers en bezoekers. Studenten van HES PGP kunnen op werkdagen van 16.00 tot 22.45 uur van de parkeergarage gebruik maken met behulp van hun studentenpas. Het tarief bedraagt € 2.27 en wordt van de studentenpas afgeschreven. De ingang van de parkeergarage bevindt zich aan het Amstelplein 5, dit is het plein waar ook de Rembrandttoren aan is gelegen.
Parkeren
Onder het gebouw “Leeuwenburg” bevindt zich de parkeergarage. Overdag is deze alleen toegankelijk voor medewerkers en bezoekers. Studenten van HES PGP kunnen op werkdagen van 16.00 tot 22.45 uur van de parkeergarage gebruik maken met behulp van hun studentenpas. Het tarief bedraagt € 2.27 en wordt van de studentenpas afgeschreven. De ingang van de parkeergarage bevindt zich aan het Amstelplein 5, dit is het plein waar ook de Rembrandttoren aan is gelegen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Thanks voor je bericht! Die studentenpas is volgens mij nu vervangen door de gewone chipknip. Ik zocht eigenlijk ook wat info voor de zaterdag, maar zal ze daarvoor denk ik even moeten bellen.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
klopt vanaf 1 jan is het overal chip geworden hoe het nu met parkeren is geen idee.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit zelf op de HvA en sinds het bestaalsysteem gewijzigd is (dus met de normale chip) is het met veel banken ontzettend lastig om te betalen. Op mijn locatie pakt hij alleen maar Rabobank pasjes...
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Locatie/voorzieningen belangrijk?
» fb vraagje locatie voorziening
» Bij een ander bedrijf/locatie/ collega kijken
» Parkeren Schiphol
» parkeren groningen
» fb vraagje locatie voorziening
» Bij een ander bedrijf/locatie/ collega kijken