Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Parkeren Schiphol

5 plaatsers

Ga naar beneden

Parkeren Schiphol  Empty Parkeren Schiphol

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 4:15

Hebben jullie tips wat betreft parkeren op Schiphol?

We gaan 8 dagen weg en ik wil de auto niet al te ver hebben staan. Ik zag iets over transfer met een busje, dat lijkt me dus niet.
Bij dichterbij parkeren hebben ze het over premium leden of zo iets, dat begrijp ik niet helemaal.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren Schiphol  Empty Re: Parkeren Schiphol

Bericht  TukTuk zo 30 dec 2012 - 4:41

Als je bij schiphol zelf parkeert, moet je wel met een pendelbusje naar de vertrekhal, maar dat is toch geen ramp? Dat is dan 5 tot 8 minuten maar dat je in dat busje zit. En als je online reserveert ben je ook goedkoper uit (Smart parking)

http://www.schiphol.nl/Reizigers/VanNaarSchiphol/Parkeren/SchipholSmartParking.htm?ns_clid=google,13147030,293087110,parkeren%20schiphol&ns_campaign=zxd+-+smp+-+parkeren+algemeen&ns_linkname=parkeren%20schiphol&ns_source=google&ns_mchannel=ppc&sh_awcampaigntype=search&sh_awadtype=text&gclid=CJCZ2s-6wrQCFczHtAodrGoAqw


Hier staat een overzicht van alle mogelijkheden:
http://www.schiphol.nl/web/file?uuid=6000c7bf-4afe-47f1-8dc6-6b33f625057a&owner=2e26eded-2244-4a38-b074-c4d698814908

Er is dus wel een mogelijkheid om aan de terminal te parkeren, maar dat is echt heel duur (42,50 euro per dag, en vanaf de 4e dag 29.50 per dag)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren Schiphol  Empty Re: Parkeren Schiphol

Bericht  Sam zo 30 dec 2012 - 4:43

Ik hoorde laatst een collega vertellen dat ze bij vertrek haar auto op had laten halen door een bedrijf en bij aankomst stond hij weer klaar bij de aankomsthal. Voor 40 euro per week.
Ga toch eens vragen hoe dat zit, want klinkt als een goede deal.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren Schiphol  Empty Re: Parkeren Schiphol

Bericht  Laced zo 30 dec 2012 - 4:53

Wij hebben afgelopen zomer onze auto bij p1 geparkeerd. We konden gelijk doorlopen naar de vertrekhallen, wat natuurlijk nog wel zo'n 10 minuten lopen is. Dit was toen een aanbieding, we hebben volgens mij 60 euro betaald voor een hele week. Het was in ieder geval een zeer aantrekkelijke prijs.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren Schiphol  Empty Re: Parkeren Schiphol

Bericht  TukTuk zo 30 dec 2012 - 4:56

Laced schreef:Wij hebben afgelopen zomer onze auto bij p1 geparkeerd. We konden gelijk doorlopen naar de vertrekhallen, wat natuurlijk nog wel zo'n 10 minuten lopen is. Dit was toen een aanbieding, we hebben volgens mij 60 euro betaald voor een hele week. Het was in ieder geval een zeer aantrekkelijke prijs.

Maar P1 is voor kort parkeren ? De kosten zijn normaal 30 euro per dag om daar te parkeren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren Schiphol  Empty Re: Parkeren Schiphol

Bericht  Laced zo 30 dec 2012 - 6:54

AngelNyn schreef:
Laced schreef:Wij hebben afgelopen zomer onze auto bij p1 geparkeerd. We konden gelijk doorlopen naar de vertrekhallen, wat natuurlijk nog wel zo'n 10 minuten lopen is. Dit was toen een aanbieding, we hebben volgens mij 60 euro betaald voor een hele week. Het was in ieder geval een zeer aantrekkelijke prijs.

Maar P1 is voor kort parkeren ? De kosten zijn normaal 30 euro per dag om daar te parkeren.

Ja klopt. Wij dachten ook echt, toen wij daar aankwamen van "dit is niet goed hoor". Maar het stond echt op onze bevestiging. Dit was in de zomer een actie. Ik heb het nog even nagekeken op de bevestiging en we hebben geparkeerd bij "visitors parking" voor 85 euro.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren Schiphol  Empty Re: Parkeren Schiphol

Bericht  mzcharlotte zo 30 dec 2012 - 7:03

Ik sta vaak op P3, waar om de tien minuten een pendelbusje richting de vertrekhallen gaat. Er zijn twee stops en hangt dus van de airline af waar je eruit moet. Het overzicht hangt ook in de bus.

Hoe vroeger je boekt, hoe goedkoper je uit bent. Volgens mij zit er geen verschil tussen Smart en P3, behalve de voorwaarden voor het reserveren (maar je komt op hetzelfde terrein uit, bedoel ik).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Parkeren Schiphol  Empty Re: Parkeren Schiphol

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum