Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

verzendkosten Lief lifestyle

2 plaatsers

Ga naar beneden

verzendkosten Lief lifestyle Empty verzendkosten Lief lifestyle

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 21:04

Zijn die voor spullen die dus gewoon door de brievenbus passen ook 4,95? Weet iemand dat toevallig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzendkosten Lief lifestyle Empty Re: verzendkosten Lief lifestyle

Bericht  SarahKey do 22 maa 2012 - 21:17

Ik gok van wel. De meeste webshops hebben een vast bedrag voor verzenden.


Vlak voor de geboorte van Siem zag ik geboortevlaggetjes op marktplaats staan voor 1 euro. Dacht, zo dat is niet duur. Bleek het een bedrijf te zijn en de verzendkosten waren 5,95! Dus ik gemaild dat ik dat erg veel vond voor iets wat door de brievenbus kon dus alleen de normale verzendkosten wou betalen. Gingen ze niet mee akkoord. Hun mening: Nu verdienen we erop, bij een andere bestelling weer niet. Ja daar heb ik niets mee te maken. Dus de vlaggetjes gingen niet door.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

verzendkosten Lief lifestyle Empty Re: verzendkosten Lief lifestyle

Bericht  Happydobby do 22 maa 2012 - 21:31

Ja altijd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

verzendkosten Lief lifestyle Empty Re: verzendkosten Lief lifestyle

Bericht  Gast do 22 maa 2012 - 21:32

SarahKey schreef:Ik gok van wel. De meeste webshops hebben een vast bedrag voor verzenden.


Vlak voor de geboorte van Siem zag ik geboortevlaggetjes op marktplaats staan voor 1 euro. Dacht, zo dat is niet duur. Bleek het een bedrijf te zijn en de verzendkosten waren 5,95! Dus ik gemaild dat ik dat erg veel vond voor iets wat door de brievenbus kon dus alleen de normale verzendkosten wou betalen. Gingen ze niet mee akkoord. Hun mening: Nu verdienen we erop, bij een andere bestelling weer niet. Ja daar heb ik niets mee te maken. Dus de vlaggetjes gingen niet door.



Dat idee had ik ook wel. Eigenlijk wel een beetje raar, dan wordt het shirtje ineens niet meer zo aantrekkelijk als er bijna 5 euro aan verzendkosten bijkomen.



Wat flauw ook van jouw voorbeeld zeg, dat ze dat dan niet willen aanpassen. Dan zou ik het ook al niet meer willen hebben nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzendkosten Lief lifestyle Empty Re: verzendkosten Lief lifestyle

Bericht  SarahKey do 22 maa 2012 - 23:45

Dan is het idd niet meer aantrekkelijk. Zij hopen natuurlijk dat je dan meer gaat bestellen Wink Logisch hoor daar moeten ze het ook van hebben.

Had nog wel even terug gemaild dat ze dan de verzendkosten erbij moeten zetten op marktplaats. Vind het sowieso belachelijk dat bedrijven ook op marktplaats adverteren.
Heb even verder gezocht en toen voor 2 euro 2 setjes vlaggetjes gekocht bij een particulier. En wel tegen goede verzendkosten Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

verzendkosten Lief lifestyle Empty Re: verzendkosten Lief lifestyle

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 3:46

Dat vind ik ook zo jammer aan de dagtopper.
Dat shirtje van vandaag is echt te leuk, maar ik ga gewoon geen 4.95 verzendkosten betalen terwijl het voor 1.- verstuurd kan worden. En zo zie ik bijna elke keer wel een leuke dagtopper voorbij komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzendkosten Lief lifestyle Empty Re: verzendkosten Lief lifestyle

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 5:16

Ja leuk shirtje he. Maar ik koop hem niet door de dure verzendkosten. Dat vind ik echt jammer ervan. Ben je nog veel geld kwijt voor 1 shirt daardoor

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

verzendkosten Lief lifestyle Empty Re: verzendkosten Lief lifestyle

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum