Lief! Lifestyle event.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lief! Lifestyle event.
Zijn er nog mama's die heen gaan? Ik heb net kaarten via Twitter gewonnen, dus wij gaan waarschijnlijk de zaterdag.
Gast- Gast
Re: Lief! Lifestyle event.
Het is ook erg dicht bij mij.. Maar ik twijfel heel erg, omdat de kaarten vrij duur zijn voor iets waarvan ik niet precies weet of het wel zo leuk zal zijn. Ik denk er nog eventjes over.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Nee vind het duur, voor wat het is! Ga dan liever een dagje naar de dierentuin of iets maar als ik ze zou winnen zou ik inderdaad ook wel gaan.
Gast- Gast
Wist hier helemaal niks van. Leuk dat je kaarten hebt gewonnen Weetjewel! Dan zou ik zeker ook gaan. Hoe heb je die gewonnen?! Misschien kan ik ook nog een poging wagen?! Vind ze anders ook vrij duur.
Edit: heb het net ook even via Twitter geprobeerd. Wie weet.. Anders ga ik denk ik zondag 22 mei met mijn moeder erheen, voor haar verjaardag. Vindt ze denk ik wel leuk.
Edit: heb het net ook even via Twitter geprobeerd. Wie weet.. Anders ga ik denk ik zondag 22 mei met mijn moeder erheen, voor haar verjaardag. Vindt ze denk ik wel leuk.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
En zijn er nog meiden die gaan?
Wij gaan dus wel zaterdag en nemen alleen Lise mee, voor haar ook een dagje met papa en mama alleen op stap .
Wij gaan dus wel zaterdag en nemen alleen Lise mee, voor haar ook een dagje met papa en mama alleen op stap .
Gast- Gast
Ik wist er ook niets van! Het klinkt erg leuk maar ik heb er op dit moment geen budget voor en het is te ver weg voor ons. We wonen in Drenthe
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij willen zondag gaan, maar het ligt een beetje aan het weer. Als het echt regent dan gaan we niet, gelukkig is het hier 15 minuutjes vandaan met de fiets. Veel plezier!
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind het ook te duur.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» verzendkosten Lief lifestyle
» tip (lief! lifestyle en kleertjes.com)
» Lief lifestyle, 15 % korting
» FB en een geheim event...
» hoe heette dat feest/event/ jaarbeurs/ zomervakantie
» tip (lief! lifestyle en kleertjes.com)
» Lief lifestyle, 15 % korting
» FB en een geheim event...
» hoe heette dat feest/event/ jaarbeurs/ zomervakantie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: