Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

+24
studiebol
ekjir@M
Roodkapje
Star007
Tazz
Filoria
Flip Fluitketel
Ezzer
MissD
Printje
Ayla
L!ND@
Fiwen
Annie24
Theezakje13
Tiara
woezel
Mom-Of-3
Makamba
mickey
SarahKey
Aagje!
VeryCherry
Poisongirl
28 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 7:54

We zullen het zien aankomend weekend! Doe er in ieder geval niks speciaals voor

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Flip Fluitketel vr 23 maa 2012 - 8:05

Hier doen we het gewoon zoals altijd en merken we het de volgende dag wel. Verleden keer had ze nergens last van, hoop nu ook niet.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Filoria vr 23 maa 2012 - 8:16

L!ND@ schreef:We laten het ook zo en dan hoop ik dat ze in dat ritme blijft. De laatste week is ze steeds voor 6.00 wakker. Als er dan een uurtje verschil is, scheelt het toch alweer iets Wink
Hier hetzelfde! Tomas heeft dat steeds in de weken voordat de klok verzet wordt. In het najaar is het andersom: dan wordt hij steeds pas om 8 uur wakker en is het eigenlijk wel handig als de klok terug gaat, dan hoef ik hem niet steeds te wekken 's ochtends.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Tazz vr 23 maa 2012 - 8:37

Onze kinderen worden de afgelopen dagen om half 7 al wakker dus ik ben wel toe aan dat uurtje vooruit, dat ze gewoon weer om half 8 wakker worden.

Ik ben van plan het normale dagschema aan te houden, wat we toch al niet zo strak doen in het weekend in vergelijking met doordeweeks. Maar dan pikken ze het sneller op.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Star007 vr 23 maa 2012 - 8:58

Ik zie wel hoe laat ze zondagochtend komt. Ze slaapt normaal van 19.00/19.30 - 7.00, dus waarschijnlijk komt ze zondag dan pas rond 8.00. Vind ik geen probleem hoor haha klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 561177
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Ayla vr 23 maa 2012 - 9:50

Filoria heeft hij dat altijd al? Want ik vind het zo vreemd dat E. de laatste week zo vroeg wakker wordt, misschien ingebouwd bioritme? :P Klok vooruit vroeger wakker, klok achteruit langer slapen haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Roodkapje vr 23 maa 2012 - 10:44

niets bijzonders, gewoon naar bed op normaal tijdstip en zien wanneer ze wakker worden. Ik mag zelf om 8 uur zondag beginnen met werken dus ik ga zelf de avond ervoor wel iets eerder naar bed.. Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Filoria vr 23 maa 2012 - 11:21

Ayla schreef:Filoria heeft hij dat altijd al? Want ik vind het zo vreemd dat E. de laatste week zo vroeg wakker wordt, misschien ingebouwd bioritme? :P Klok vooruit vroeger wakker, klok achteruit langer slapen haha.
Ja dat heeft hij al sinds hij een baby is. Maar zo te lezen hebben niet alle kinderen het.

Volgens mij heeft het ermee te maken dat hij wakker wordt van het daglicht. Tegenwoordig komt hij elke ochtend onze kamer binnen met de mededeling: 'het is licht geworden hoor!' Laughing

Als de klok een uur vooruit gaat wordt het eigenlijk even laat licht, maar op de klok is het een uur later. Dat is mijn verklaring.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Ayla vr 23 maa 2012 - 19:05

Dan zou het betekenen dat ze van de zomer steeds vroeger wakker wordt :P Ik hoop het niet zeg. Maar we zullen zien volgende week hoe het gaat!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 20:55

En tot hoelaat hebben de kindertjes geslapen? Hier zomertijd 9.30!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  ekjir@M za 24 maa 2012 - 21:03

Hier tot zomertijd 7 uur. Volgens mij heeft ie z´n dag niet echt. De hele ochtend loopt ie al te drammen...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 21:05

A. tot nieuwe tijd 07.00 maar is darana wel weer gaan slapen.
H. werd om nieuwe tijd 09.15 wakker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  MissD za 24 maa 2012 - 21:19

T. is gister om 20.00uur gaan slapen en werd om 8.15uur nieuwe tijd wakker. Geen last van gehad dus. Ze dronk net lekker haar flesje leeg en ligt weer in dromenland.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Ayla za 24 maa 2012 - 21:22

Half 8 zomertijd, ze is dus op de voor haar "normale" tijd wakker geworden. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  studiebol za 24 maa 2012 - 21:25

Hier 8 uur zomertijd, dus eigenlijk gewoon 7 uur.. dat is de laatste week de normale tijd..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Annemie za 24 maa 2012 - 21:27

9.15 zomertijd.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  loesje za 24 maa 2012 - 21:30

8.00 zomertijd
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Linda za 24 maa 2012 - 21:55

Kwart over 6 en daarna doorgeslapen tot 09.30 uur zomertijd.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  LDJ za 24 maa 2012 - 21:57

Printje schreef:Een tip om het te onthouden Voorjaar is Vooruit.
Zo onthoud ik het idd ook.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids? - Pagina 2 Empty Re: klok uur vooruit.. hoe te doen met de kids?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum