Felle kleurtjes broeken..
+28
Ugly Betty
ExpressoB
Feline
Serena
Thunder
Roza
Curious
Blond
_Lacey_
Inge
Nathalie
Arwyn
Rush
May
Polly
Zininzon
Zonnetje
VanillaRose
VeryCherry
Niekske
Jeanette
Sugarfall
minoessepoes
Bliss
Benthe
Koffieleut
Atelier Madame
kippiee
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Felle kleurtjes broeken..
Wat vinden jullie van broeken meet een kleurtje?/ groen, blauw. roze enz
Ik vind het super leuk en vrolijk met mooi weer:roll: maar combineer je deze dan met felgekleurde bovenkleding??
Ik vind het super leuk en vrolijk met mooi weer:roll: maar combineer je deze dan met felgekleurde bovenkleding??
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Felle kleurtjes broeken..
Die zijn helemaal hip op dit moment, ik vind ze ook heel leuk! Alleen je moet ze wel goed combineren dus . Ik zou een felle broek combineren met rustigere kleuren.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb een knalblauwe chino. Ik combineer deze meestal met "rustige" kleuren zoals een wit shirt met blauwe strepen of met effen wit of lichtgrijs. Ik heb een hemdje met knalblauw en rood, die vind ik er ook mooi bij staan, is wel fel maar ik vind het erg mooi.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik heb nu een mintgroene broek aan met een kobaltblauw t-shirt, dus het hoeven niet per se rustige kleuren te zijn hoor. Wit of beige staat ook mooi bij felle gekleurde broeken. Zwart vind ik persoonlijk wat minder. Probeer gewoon eens wat, wat er kan veel!
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik denk dat ik het juist wel met zwart zou combineren, maar ik draag dan ook meestal zwart en hou daarvan
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een knal rode en een fel blauwe broek.
De rode had ik van de winter al en combineer is voornamelijk met zwart, een colbertje en enkellaarsjes bijvoorbeeld.
De fel blauwe heb ik nog niet zo lang, die heb ik toevallig vandaag aan met een wit vestje en witte converse. Wit vind ik gewoon wat zomerser staan dan zwart, maar dat kan ook wel prima!
Ik vind het leuk die gekleurde broeken, maar dan hou ik de bovenkant wel rustig, dat vind ik zelf het mooist en voel ik me het prettigst in.
De rode had ik van de winter al en combineer is voornamelijk met zwart, een colbertje en enkellaarsjes bijvoorbeeld.
De fel blauwe heb ik nog niet zo lang, die heb ik toevallig vandaag aan met een wit vestje en witte converse. Wit vind ik gewoon wat zomerser staan dan zwart, maar dat kan ook wel prima!
Ik vind het leuk die gekleurde broeken, maar dan hou ik de bovenkant wel rustig, dat vind ik zelf het mooist en voel ik me het prettigst in.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik vind het ook leuk!
Ik heb een oudroze/licht roze, rode en een mintgroene. Ik vind het zelf niet zo mooi om er dan een felle kleur topje/blousje op te dragen, bijvoorbeeld bij mijn rode broek combineer ik het vaak met een creme kleurig blousje, ik vind het anders te druk worden.
Ik heb een oudroze/licht roze, rode en een mintgroene. Ik vind het zelf niet zo mooi om er dan een felle kleur topje/blousje op te dragen, bijvoorbeeld bij mijn rode broek combineer ik het vaak met een creme kleurig blousje, ik vind het anders te druk worden.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een oudrose, zeegroene en een felblauwe. Je moet het niet te druk maken met kleur broeken, maar eerder een 'rustig' shirtje er boven. Hier misschien wat opties;
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb een rode... ik vind die fel gekleurde broeken echt super leuk, maar naast die rode heb ik nog niet zo veel lef gehad
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik wil heel heel heel graag een rode skinny, maar ik heb het wegens geldgebrek nog steeds niet gekocht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik vind die broeken ook leuk, maar vraag me af, vinden jullie dat het ook kan als je iets voller bent? Ik heb maat 38-40 van onder, maar weet niet zeker of het wel kan.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
VanillaRose schreef:Ik vind die broeken ook leuk, maar vraag me af, vinden jullie dat het ook kan als je iets voller bent? Ik heb maat 38-40 van onder, maar weet niet zeker of het wel kan.
Ik heb een groene en een blauwe en dat gaat prima, rood vind ik voor mezelf minder maar dat lag misschien ook aan het model. Ik heb vandaag ook een roze aan gehad, die was ook leuk maar ik twijfel nog :-)
Gast- Gast
Ik heb een rode en een felblauwe. Ik draag er meestal iets zwarts of wits boven.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
VanillaRose schreef:Ik vind die broeken ook leuk, maar vraag me af, vinden jullie dat het ook kan als je iets voller bent? Ik heb maat 38-40 van onder, maar weet niet zeker of het wel kan.
Dat ligt gewoon aan het model wat je neemt. Als het model goed is, kan het zeker hoor! En 38-40 is de gemiddelde maat hoor
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb maat 44 en vind het bij mezelf niet staan...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb een felblauwe gekocht, ik vind ze eigenlijk bijna allemaal wel leuk! Ik combineer het met zwart, ik draag nooit wit.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik heb een rode en een blauwe.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik wil graag een rode!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Oei, als maat 38-40 al voller is, ben ik echt huge!
Ik heb trouwens een (niet zo knal)rode broek en een kobaltblauwe chino. De chino heb ik nog niet gedragen, maar ga ik denk ik combineren met wit.
De rode broek draag ik met een langere zwart trui of shirtje.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Mijn zusje heeft een koraalroze en die is ook wat voller, ik vind juist dat het bij haar heel erg afkleed! Gek he? Die kleur vind ik ook zooo gaaf, maar ik ben te blank. Vind het mooier als je gebruind bent, anders lijkt het alsof je in je blote kont loopt
Gast- Gast
Arwyn schreef:VanillaRose schreef:Ik vind die broeken ook leuk, maar vraag me af, vinden jullie dat het ook kan als je iets voller bent? Ik heb maat 38-40 van onder, maar weet niet zeker of het wel kan.
Ik heb trouwens een (niet zo knal)rode broek en een kobaltblauwe chino. De chino heb ik nog niet gedragen, maar ga ik denk ik combineren met wit.
Ik bedoel niet dat 38-40 dik is ofzo, maar misschien net te veel voor zoiets opvallends als een gekleurde broek, omdat er dan juist de aandacht op gelegd word bedoel ik. Ik heb zelf altijd het idee dat zoiets mooier is als je slanke benen en heupen hebt, meer maat 34-36, maar dat zit meer in me eigen hoofd denk ik.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
VanillaRose schreef:
Ik bedoel niet dat 38-40 dik is ofzo, maar misschien net te veel voor zoiets opvallends als een gekleurde broek, omdat er dan juist de aandacht op gelegd word bedoel ik. Ik heb zelf altijd het idee dat zoiets mooier is als je slanke benen en heupen hebt, meer maat 34-36, maar dat zit meer in me eigen hoofd denk ik.
Ik heb maat 42 en in mijn rode broek lijk ik een heel stuk slanker dan ik ben, dus het kleed goed af. En heb nog nooit zoveel complimenten over mijn kleding gekregen als over mijn rode broek.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
VanillaRose schreef:Arwyn schreef:VanillaRose schreef:Ik vind die broeken ook leuk, maar vraag me af, vinden jullie dat het ook kan als je iets voller bent? Ik heb maat 38-40 van onder, maar weet niet zeker of het wel kan.
Koop hem in de goede maat, niet te klein. Dat zag ik vanmiddag en vind ik echt niet mooi. Zelf heb ik maat 42 en draag een roze en groene.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Maat ray-ban voor een man! (HELP!)
» Wat draag jij op je hoofd in de felle zon?
» Uit die broeken!
» H&M broeken
» Kunnen dit soort broeken nog?
» Wat draag jij op je hoofd in de felle zon?
» Uit die broeken!
» H&M broeken
» Kunnen dit soort broeken nog?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: