Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uit die broeken!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Uit die broeken! Empty Uit die broeken!

Bericht  Jeanette vr 6 mei 2011 - 10:50

Uit, die broeken!

AMSTERDAM - Vooruit, vandaag mag het: zonder broek de straat op. Negeer de blikken vol plaatsvervangende schaamte van voorbijgangers en paradeer trots rond in je ondergoed. Het is vandaag namelijk No Pants Day.

Maar of we daar nou zo blij mee moeten zijn… Stel je voor: die grijpgrage collega neemt deze dag iets te serieus en komt daadwerkelijk in onderkleding naar het werk. Vol verwachting kijkt hij jou aan. Zou jij je nog op je gemak voelen?

In string de straat op

Het idee achter No Pants Day is dat iedereen, ongeacht of je huisvrouw, zakenvrouw of politica bent, zonder broek de deur uitgaat. No 'Pants' Day is misleidend. Het is namelijk ook niet de bedoeling dat je de broek voor een rok of jurk verruilt. Wat je dan wel aanhebt? "Een dikke, bescheiden boxershort, maar slips, strings en korte boxershorts mogen ook", zegt de organisatie van de No Pants Day.

Minder serieus

De grote vraag die herrijst: Waarom? "Zodra grote groepen mensen publiekelijk zonder broek rond paraderen, moeten er wonderlijke dingen gebeuren. Je zult je saaie leventje wat minder serieus nemen. Tenminste, voor één dag dan."

Uit die broeken! Nopantsdaytoniovega_844529q

En jullie No Pants Day gehouden? Laughing laughcry Wat een onzin zeg! Hoe komen ze er op?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uit die broeken! Empty Re: Uit die broeken!

Bericht  JD vr 6 mei 2011 - 10:51

hmmm dat wil ik mijn medemens liever niet aandoen :shock:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 10:52

Nou ik had geen string onder mn spijkerbroek aan toen ik even de deur uit moest voor paar boodschappen. Telt dat?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 10:53

Vandaag was het anti-dieet dag en morgen broek-uit-dag. Morgen heb ik geen broek aan, maar om nu in mijn niet charmante onderboxem te lopen.... :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 11:13

Ik verdenk dat Lady Gaga stiekem achter dit plan zit, dat ding heeft zelf nooit een fatsoenlijke broek aan d'r kont.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 11:51

Hahaha Zero.

Ik las dit artikel vanmorgen ook. Kan me echt niet voorstellen dat mensen hier ook gehoor aan geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 22:58

haha denk niet dat ouders dit waardeerden op mijn werk Wink Dus nee niet gedaan Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 4:06

Ik moet denken aan de No Pants Subway Ride Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: