Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat draag jij op je hoofd in de felle zon?

+15
Surya
Blond
mzcharlotte
Minx
Marin
Exogenesis
Sterre
Sadie_
Joan
Benthe
Mees
Middleme
Razz
iloverocknroll1984
Bliss
19 plaatsers

Ga naar beneden

Wat draag jij op je hoofd in de felle zon? Empty Wat draag jij op je hoofd in de felle zon?

Bericht  Sterre za 22 jun 2013 - 0:33

Als ik erg lang in de zon ben, zoals op het strand, dan moet ik eigenlijk iets op mijn hoofd dragen om symptomen van een zonnesteek te voorkomen. Petjes vind ik alleen zo lelijk en een (rieten) zonnehoed is weer lastig meenemen op vakantie. Wat dragen jullie? Heeft er iemand een tip voor een leuk en flexibel hoedje of ander hoofddeksel;) ?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draag jij op je hoofd in de felle zon? Empty Re: Wat draag jij op je hoofd in de felle zon?

Bericht  Bliss za 22 jun 2013 - 0:40

Ik hou van hoedjes; je kunt er onderweg een op doen, zodat ie niet uit model raakt. Anders een leuk sjaaltje dat je om je hoofd knoopt?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Wat draag jij op je hoofd in de felle zon? Empty Re: Wat draag jij op je hoofd in de felle zon?

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 0:48

Ik zorg ervoor dat ik nooit zolang in de zon ben.

Gast
Gast

Bericht  iloverocknroll1984 za 22 jun 2013 - 1:42

Ik knoop meestal inderdaad een sjaaltje om

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Razz za 22 jun 2013 - 1:44

Ik neem als we naar het buitenland gaan altijd m'n pet mee en een huge zonnebril.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Middleme za 22 jun 2013 - 1:57

KimRosenberg85 schreef:Ik zorg ervoor dat ik nooit zolang in de zon ben.

Wat versta jij onder zolang? Ik heb in Spanje een zonnesteek opgelopen en ik heb nou echt geen uren achter elkaar in de zon gezeten hoor..

Ontopic: Ik heb een grote zonnebril (I love you) en ik draag vaak een petje
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Mees za 22 jun 2013 - 2:39

Ik heb vaak een hoedje op. En die is zo flexibel dat ie in mijn koffer gewoon ingedeukt kan worden en er weer netjes uitkomt.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Benthe za 22 jun 2013 - 2:58

Ik ben ook nog zoek naar een hoedje voor de felle zon. Misschien dat ik wel voor een strooien hoedje ga; en dan maar zien hoe die uit de koffer komt.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Joan za 22 jun 2013 - 3:08

Ik vind dit wel een goede vraag! Niet alleen om een zonnesteek te voorkomen maar ook een verbrande hoofdhuid. Ik heb een midden scheiding en donker haar waardoor ik soms al een verbrande hoofdhuid heb na 5 tot 10 minuten in de zon. Ontzettend vervelend want het gaat pijn doen en het gaat later schilferen.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Marin za 22 jun 2013 - 3:15

Ik heb wel een petje, vind ik best leuk staan.

Wat draag jij op je hoofd in de felle zon? 6720_234093950155_6128471_n

Niet erg elegant, wel stoer.

En een achterlijk zonnehoedje maar die zal ik niet vaak meer op doen :P

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Sadie_ za 22 jun 2013 - 3:33

Joan schreef:Ik vind dit wel een goede vraag! Niet alleen om een zonnesteek te voorkomen maar ook een verbrande hoofdhuid. Ik heb een midden scheiding en donker haar waardoor ik soms al een verbrande hoofdhuid heb na 5 tot 10 minuten in de zon. Ontzettend vervelend want het gaat pijn doen en het gaat later schilferen.

Ik draag ook een hoedje, mijn huid is licht en mijn hoofdhuid verbrand ook super snel! En tegenwoordig heb je superleuke hoedjes.
Sadie_
Sadie_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13

Bericht  Sterre za 22 jun 2013 - 5:10

Ik ga morgen toch even op hoedjesjacht, ik zag dat ze bij h&m een aantal leuke hebben smile

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  Exogenesis za 22 jun 2013 - 5:21

Ik heb een soort rieten cowboyhoed.

Niet een heel charmante foto, maar dit is hem:

Wat draag jij op je hoofd in de felle zon? 311827_480892648587537_1116561865_n
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Marin za 22 jun 2013 - 5:21

Dat is zo leuk maar zo onhandig mee te nemen!
(dan moet je 'm idd maar op zetten haha)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 5:22

Ik heb ook gewoon een petje, maar draag hem eigenlijk nooit.

Gast
Gast

Bericht  Minx za 22 jun 2013 - 5:44

Een buff, is ook makkelijk mee te nemen en kun je op vérschillemde manieren dragen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  mzcharlotte za 22 jun 2013 - 5:51

Die van Exo is ook perfect om ook je nek te beschermen. Ik draag zelf vaak een sjaaltje van een lichte, bij voorkeur katoenen sjaal en zijn mijn schouders ook bedekt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 5:53

In NL ga ik nooit lang in de zon. Op vakantie zoek ik vaak ook wel schaduw op. Meestal koop ik ter plaatse iets voor op mijn hoofd als ik bv in een open wagen moet rijden enzo.

Laatst aangepast door Zus op zo 23 jun 2013 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Blond za 22 jun 2013 - 9:24

Hoedje! Ik heb een vet leuke rieten van de Sacha. Ik zet hem gewoon op in het vliegtuig, blijft ie tenminste in model. 

Of ik bind een sjaaltje om!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Surya za 22 jun 2013 - 9:25

Niks, mijn haar.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Bericht  Aziraphale za 22 jun 2013 - 9:27

Ik heb een rieten hoedje van H&M en die doe ik gewoon in de koffer, wil prima.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caroow za 22 jun 2013 - 9:43

Ik had een hele mooie hoed, maar ik heb hem in Turkije moeten achterlaten van mijn vriend Neutral

Ik had hem gewoon in mijn koffer. Waar je hoofd normaal in zit had ik mijn bikini's gepropt en zo bleef hij in model.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sterre zo 23 jun 2013 - 9:55

Ik heb een leuk hoedje bij Accessoirize gekocht uiteindelijk, die is flexibel en kan dus toch makkelijk in mijn koffer smile. Bijna op vakantie!!

Sterre
Ratel
Ratel

Bericht  minoessepoes zo 23 jun 2013 - 19:07

Ik heb ook een hoedje, maar dan niet van stro maar van stof, soort van gebreid materiaal, ziet er qua model wel net zo uit als de stro hoedjes, maar ik kan hem dus wel in elkaar duwen. Overigens doe ik het meestal net zoals Caroow en stop ik hem vol met sokken en ondergoed inderdaad.

Ik heb niet zo'n dik haar en een huid die snel verbrand, de scheiding van mijn haar insmeren met zonnebrand creme vind ik ook geen succes, dat wordt zo'n vette bende, dus dat betekend dat ik eigenlijk altijd wat op mijn hoofd moet zetten met mooi weer. Een sjaal staat mij niet en een pet vind ik niet zo leuk/hip op dit moment.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Katrien zo 23 jun 2013 - 20:23

Ik heb kortgeleden een strohoed gekocht bij h&m, nu nog weer dat ik hem op kan zetten. Andere jaren droeg ik altijd een petje.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: