gevulde eieren jullie lekkerste recept
+5
miss piggy
ekjir@M
Pussycat
Zininzon
Sarah1985
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
gevulde eieren jullie lekkerste recept
ik wil voor de verjaardag van mijn man gevulde eieren maken.
Wat is jullie recept
Wat is jullie recept
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Re: gevulde eieren jullie lekkerste recept
Veel kerriepoeder en heel fijn gesnipperde augurk er door!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
ooh ik gooi d'r echt van alles door.
Beetje van dit beetje van dat.
O.a. zout, peper, kerrie, mosterd, knoflook, mayo, kethcup, bieslook, chilipoeder...
Lekker fijnmalen in de mixer en dan met een spuitzakje het eitje weer mooi vullen en daarbovenop ook kerriepoeder en een beetje bieslook. Of juist een streepje kethup ofzo.. mmm lekker krijg zin in een gevuld eitje
Beetje van dit beetje van dat.
O.a. zout, peper, kerrie, mosterd, knoflook, mayo, kethcup, bieslook, chilipoeder...
Lekker fijnmalen in de mixer en dan met een spuitzakje het eitje weer mooi vullen en daarbovenop ook kerriepoeder en een beetje bieslook. Of juist een streepje kethup ofzo.. mmm lekker krijg zin in een gevuld eitje
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ik heb het echt nog nooit gemaakt dus ben benieuwt of ze lekker worden, moet er dus vanalles door doen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik zou beginnen met wat peper en zout en dan beetje bij beetje van alles en nog wat erdoorheen doen en veel proeven tussendoor net zolang tot jij ze lekker vindt. Dan kan het niet mis gaan
Zelf hou ik wel van pittig dus vandaar de knoflook en chilipoeder ook doe ik wel cayennepeper een klein snufje maar hoor, want dat is sterk spul, maar wel lekker
Zelf hou ik wel van pittig dus vandaar de knoflook en chilipoeder ook doe ik wel cayennepeper een klein snufje maar hoor, want dat is sterk spul, maar wel lekker
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ik maak ze altijd met boursin cuisine. 1 beker boursin voor 1 doos eieren.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Eigeel, mayonaise, zout, peper, kerrie en bieslook. Eventueel wat tabasco. Ik doe vaak ook nog wat bieslook boven op of wat cayennepeper. Soms maak ik ze fris en soms maak ik ze pittig.
Gast- Gast
Bij mij is die zin na een half ei meestal ook wel weer weg.Jolee schreef:Nu heb ik dus echt zo'n zin in gevulde eieren.
Gast- Gast
en eventueel een klein klontje roomboter dan blijft het wat steviger
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Ik doe er ook altijd van alles in. Er zit in elk geval altijd eigeel, mayonaise, mosterd, kerrie, maggi, aromat, peper en paprikapoeder in bij mij. Ik varieer daarbij nog wel met bieslook, tabasco, cayennepeper, heel fijn uitje, geraspte kaas of knoflook.
Nu heb ik helemaal zin in gevulde eitjes. Denk dat ik er een paar maak als aperitiefje.
Nu heb ik helemaal zin in gevulde eitjes. Denk dat ik er een paar maak als aperitiefje.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Eigeel mengen met een heel fijn gesnipperd uitje, mayonaise, magere yoghurt, peper/zout/paprikapoeder/kerrie, ketchup en bieslook of dille.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Poisongirl schreef:Ik doe er ook altijd van alles in. Er zit in elk geval altijd eigeel, mayonaise, mosterd, kerrie, maggi, aromat, peper en paprikapoeder in bij mij. Ik varieer daarbij nog wel met bieslook, tabasco, cayennepeper, heel fijn uitje, geraspte kaas of knoflook.
Heb ze gisteren gehad, ze waen heerlijk
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Eigeel, yogonaise, griekse yoguht, peper, zout, kerriepoeder, paprikapoeder, mosterd en verder wat ik in de kruidenkast tegen kom en wat ik lekker vind. Laatst heb ik hem gemaakt met een of andere indiaanse kruidenmengels en die was echt lekker. Verder doe ik er altijd iets van groen in voor de kleur zoals bieslook of peterselie. Puur voor het oog eigenlijk.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Eigeel fijnprakken, uitje heel erg fijn snipperen. Dit mengen met veel mayonaise, beetje ketchup, mosterd, paprikapoeder, zout en fijngemalen peper. Dit weer mooi opvullen en als laatst beetje paprikapoeder erover voor een kleurtje met een klein takje peterselie of bieslook.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gevulde eieren
» Gevulde eieren hoelang bewaren?
» Je lekkerste taart recept
» Het lekkerste recept voor gehaktballetjes
» wie heeft het lekkerste recept voor cake?
» Gevulde eieren hoelang bewaren?
» Je lekkerste taart recept
» Het lekkerste recept voor gehaktballetjes
» wie heeft het lekkerste recept voor cake?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: