Raambekleding
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Raambekleding
Wij zijn al een tijdje op zoek naar raambekleding maar komen er niet uit. We hebben een groot raam aan de voorkant, een kleine raam in de keuken en 2 open slaande deuren.
We wouden graag plissés maar die zijn behoorlijk prijzig vanwege de raam aan de voorkant (extra groot) en de open slaande deuren.
Hebben jullie ideeën wat voor raambekleding hier leuk zou staan?
We wouden graag plissés maar die zijn behoorlijk prijzig vanwege de raam aan de voorkant (extra groot) en de open slaande deuren.
Hebben jullie ideeën wat voor raambekleding hier leuk zou staan?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Raambekleding
Ik vind dit er mooi en wil het ook in ons toekomstige nieuwe huis hebben :
(Plisse dat je zowel aan de bovenkant als aan de onderkant kan verstellen)
Bij de Hema is het redelijk betaalbaar en zo'n paar keer per jaar heb je ook een actie op raambekleding
Misschien is dat wel iets voor de middelste foto of gewoon een leuk rolgordijn?
Voor de eerste foto zou ik een mooi rolgordijn doen omdat je aan de onderkant folie hebt zitten. Maar als het er makkelijk af gehaald kan worden (en als je dan wil natuurlijk) zou ik voor Plisse gaan (die van hierboven) Je moet er natuurlijk geen "kermis" van maken dus ik zou wel voor beide ramen hetzelfde kiezen
Voor de onderste foto zou ik voor een gewoon normaal glasgordijn gaan omdat dat makkelijker is voor de deur
(Plisse dat je zowel aan de bovenkant als aan de onderkant kan verstellen)
Bij de Hema is het redelijk betaalbaar en zo'n paar keer per jaar heb je ook een actie op raambekleding
Misschien is dat wel iets voor de middelste foto of gewoon een leuk rolgordijn?
Voor de eerste foto zou ik een mooi rolgordijn doen omdat je aan de onderkant folie hebt zitten. Maar als het er makkelijk af gehaald kan worden (en als je dan wil natuurlijk) zou ik voor Plisse gaan (die van hierboven) Je moet er natuurlijk geen "kermis" van maken dus ik zou wel voor beide ramen hetzelfde kiezen
Voor de onderste foto zou ik voor een gewoon normaal glasgordijn gaan omdat dat makkelijker is voor de deur
Gast- Gast
Shutters evt?
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Of van die duo-rolgordijnen. Die kun je ook open en dicht maken, ik vind dat er altijd wel mooi uitzien.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Raambekleding.
» Wat voor raambekleding heb jij?
» Wat kleur voor raambekleding
» wat voor raambekleding, warmtewerend
» Raambekleding - hulp nodig
» Wat voor raambekleding heb jij?
» Wat kleur voor raambekleding