Wat voor koffie drink jij?
+44
Highway
Kreeftje
*Noosa
patjuhhh
_Cyn_
Mamsie
Jeanette
Atelier Madame
loura
minoessepoes
Koffieleut
Fiwen
Makamba
Urban Naked
Lady Starstruck
_Lacey_
Susan
Melis1985
Barbabella
Blond
luisa
Caroow
Esperanza
Phileine
Ooh La La!
MiKa
Hoochie
ChocoChip
Zininzon
Bosjesvrouw
VanillaRose
Sanne_86
Caramba
Rouxxxe
Mizz_S
Jade
Mida4you
Toet
Shisha
Paper Crown
lyke
Sylvana
Rush
Marin
48 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat voor koffie drink jij?
Geen, ik lust het echt niet.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Geen. Ik kan niet tegen caffeine helaas.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Thuis drink ik zwarte koffie met een beetje suiker. In een CC of andersoortig koffietentje drink ik soja latte.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Thuis meestal gewone filterkoffie, vaak met opgeklopte melk.
We hebben ook een Dolce Gusto, maar die vind ik sinds de laatste zwangerschap ineens niet lekker meer, en eigenlijk ook erg duur. Die staat dus in de kelder te verstoffen.
We hebben ook een senseo, en ook die staat te verstoffen in de kelder.
We hebben ook een Dolce Gusto, maar die vind ik sinds de laatste zwangerschap ineens niet lekker meer, en eigenlijk ook erg duur. Die staat dus in de kelder te verstoffen.
We hebben ook een senseo, en ook die staat te verstoffen in de kelder.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik zit me trouwens te bedenken dat ik wel eens zo'n ijskoffie heb gehad die jij beschrijft, maar dat was niet echt koud, eerder lauw, dat vond ik dus ook niet lekker. Het moet voor mij wel echt heel koud zijn, dan zou het een tijdje in de koelkast moeten staan of zo.
Lauw lijkt me inderdaad niet lekker. Het moet echt met ijsblokjes zijn, anders koelt het inderdaad niet goed af.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zo'n apparaat gebruik ik ook. Ik was hem niet af, ik spoel hem om. Kwestie van 5 seconden.luisa schreef:Ja, zo'n italiaans ding. Geen idee hoe ze heten. Maar geen problemen met schoonmaken hoor. Gewoon na gebruik afspoelen en dan is eigenlijk al schoon. En je kan ze gewoon afwassen.Marin schreef:Je bedoelt een percolator? Da's erg Italiaans. En lekker. Maar wel veel schoonmaakgedoe.luisa schreef:Ik drink koffie op de klassieke manier, zo'n apparaatje op fornuis. Meestal doe ik er lavazza koffie in. Sterke espresso, drink dan ook kleine kopjes. Erg lekker. Gewone filterkoffie vind ik niet te drinken.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Geen. En ik krijg het wel 20 keer aangeboden op een dag. Ik voel me zo ongezellig soms haha .
Gast- Gast
Geen. Ik lust geen koffie.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Latte machiato met vanille siroop
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Dolce Gusto en dan latte macchiato met caramel siroop
Maar dat is inderdaad wel dure koffie, Ă©Ă©n pakje met daarin cupjes voor 8 kopjes latte macchiato kost gemiddeld zo'n 4 euro 90.. Gelukkig drink ik thuis misschien twee kopjes koffie per week, alleen als ik er echt trek in heb. Dus dan mag ik best dure koffie drinken vind ik zelf!
Maar dat is inderdaad wel dure koffie, Ă©Ă©n pakje met daarin cupjes voor 8 kopjes latte macchiato kost gemiddeld zo'n 4 euro 90.. Gelukkig drink ik thuis misschien twee kopjes koffie per week, alleen als ik er echt trek in heb. Dus dan mag ik best dure koffie drinken vind ik zelf!
Gast- Gast
Ik drink thuis senseo als ik snel 1 bakje wil en anders gewone koffie. Ik begin senseo steeds minder lekker te vinden... Het liefst drink ik cappucino, heerlijk!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Wij hebben een Nespresso met een apparte melkschuimer van een ander merk. Ik drink helemaal geen kofiie, maar gebruik voornamelijk de melkschuimer om zo nu en dan chocomelk te maken (zonder het schuim ding erop, dus zo dat de melk voornamelijk warm wordt), mijn vriend drinkt graag een latte.
Wij warmen eerst de melk op, doen de melk in de beker en zetten die onder de Nespresso, in de tijd dat de koffie doorloopt maak ik dat opschuimertje meteen schoon, wat afwasmiddel erin, afwasborstel erdoor en klaar, zo gedaan. Als je het laat staan droogt de melk op en dan is het een hele klus om hem schoon te krijgen en het gaat stinken.
We hebben ook nog een ouderwets koffiezetapparaat met roodmerk van DE koffie voor als we veel koffie tegelijk moeten zetten, ding komt dus alleen met verjaardagen uit de kast.
Mijn vriend had een senseo maar dat vond hij echt niet lekker, zijn zusje was er wel blij mee.
Wij warmen eerst de melk op, doen de melk in de beker en zetten die onder de Nespresso, in de tijd dat de koffie doorloopt maak ik dat opschuimertje meteen schoon, wat afwasmiddel erin, afwasborstel erdoor en klaar, zo gedaan. Als je het laat staan droogt de melk op en dan is het een hele klus om hem schoon te krijgen en het gaat stinken.
We hebben ook nog een ouderwets koffiezetapparaat met roodmerk van DE koffie voor als we veel koffie tegelijk moeten zetten, ding komt dus alleen met verjaardagen uit de kast.
Mijn vriend had een senseo maar dat vond hij echt niet lekker, zijn zusje was er wel blij mee.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben echt gek op mijn Dolce Gusto apparaat. Meestal de gewone koffie maar die cappuccino ervan is ook erg lekker!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb thuis een Nespresso en bij mn vriend drink ik Senseo. Verder ben ik echt dol op alle koffie, maar mn favoriet blijft toch wel de chocolate frappuccino van Starbucks, jammie!
Gast- Gast
Ik heb een Senseo met zo'n ding erbij:
dus altijd gewone koffie uit de senseo
dus altijd gewone koffie uit de senseo
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik lust geen koffie.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nespresso
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Amazzonia schreef:Hoe heet dat ding Atelier Madame? Ziet er handig uit!
Coffeeduck, ik heb m op de HH-beurs gekocht voor een tientje. Tot nu toe erg tevreden over!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Filter of als ik weinig tijd heb senseo bij mijn vriend. Thuis oploskoffie en bij mam zo'n machine die koffiebonen maalt enzo (A) Voorkeur: Mam!
Oh ja, geen poes pas aan mijn koffie, gewoon zwart en zo sterk mogelijk
Oh ja, geen poes pas aan mijn koffie, gewoon zwart en zo sterk mogelijk
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Jeanette schreef:Ik lust geen koffie.
+1
Ik heb het echt geprobeerd, maar na 3 slokken ging ik echt over mijn nek.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ik lust ook geen koffie, en geen thee en geen warme choco... Soms wordt het dan cup a soup maar verder mis ik geen warme dranken.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Michelle, enig idee waar het vandaan komt? Een vriendin van me heeft het ook, maar ik snap nooit zo goed waarom. Blijkbaar ligt het niet aan de smaak, want koude chocomel drinkt ze wel!
Gast- Gast
Ik ben gewoon een zeikerd wat eten en drinken betreft Vroeger lustte ik wel koude choco maar nu ook niet meer, bij chocomel gaat het mij wel om de smaak die ik niet lekker vind. Ik vind een stukje chocola lekker maar choco-vla-ijs dat soort dingen lust ik niet. Vind ik te sterk en ik vind het niet naar een stukje chocola smaken.
Waarom ik geen thee lust kan ik niet uitleggen, gaat mij er voornamelijk om dat het warm is. Het doet mij denken aan warme aanmaaklimonade, koude lust ik wel. Ice tea zou er opzich nog wel in gaan maar vind ik niet echt heel lekker.
Koffie is al heel lang geleden dat ik dat geprobeerd heb. Ik denk altijd dat het smaakt zoals het ruikt en dat is voor mij al genoeg om het niet te proberen. Koffie met caramel vind ik wel lekker klinken dus misschien moet ik dat eens proberen, maar gewone koffie met melk of suiker zie ik mezelf voorlopig nog niet drinken.
Waarom ik geen thee lust kan ik niet uitleggen, gaat mij er voornamelijk om dat het warm is. Het doet mij denken aan warme aanmaaklimonade, koude lust ik wel. Ice tea zou er opzich nog wel in gaan maar vind ik niet echt heel lekker.
Koffie is al heel lang geleden dat ik dat geprobeerd heb. Ik denk altijd dat het smaakt zoals het ruikt en dat is voor mij al genoeg om het niet te proberen. Koffie met caramel vind ik wel lekker klinken dus misschien moet ik dat eens proberen, maar gewone koffie met melk of suiker zie ik mezelf voorlopig nog niet drinken.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat eet/drink jij nu?
» Iets bij de koffie voor kerst
» Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?
» Wat eet/drink jij nu?
» wat eet/drink jij nu??
» Iets bij de koffie voor kerst
» Nodig jij mensen vaak uit voor de koffie?
» Wat eet/drink jij nu?
» wat eet/drink jij nu??
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: