Desperate housewives
+13
Bay
Esperanza
JD
Inge
Rebecca
Polly
Bliss
lyke
jill
Lejow
Sushi
Sugarfall
Bex
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Desperate housewives
Esperanza schreef:Ik heb helaas de laatste aflevering ook gezien. Echt jammer dat het stopt!
Ik vond het wel een 'echt' einde, maar ik ben er nog niet over uit of ik het nou een leuk einde vond......
Ja, helemaal mee eens!
- Spoiler:
- Ik vond de bekentenis van Mc Clusky echt ge-wel-dig, zat echt te juichen! En toen Tom en en Lenette weer samen kwamen, juichte ik nog harder hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond het einde... bijzonder, maar had er eerlijk gezegd echt meer van verwacht
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Was dit serieus de aller, allerlaatste?? Gaat het in Amerika ook niet meer verder dan?
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
VanillaRose schreef:Was dit serieus de aller, allerlaatste?? Gaat het in Amerika ook niet meer verder dan?
Nee :'(
En tóch hoop ik op een vervolg... Over de nieuwe vrouw op Wisteria Lane...
Sushi- Kletskop
Dit was echt de aller laatste en gaat dus ook niet meer verder. Ik vond het een mooie aflevering en dan vooral dat er 3 mooie/emotionele dingen samenkwamen. Maar ik had het wel iets emotioneler verwacht. Alleen toen op het einde Mike daar stond moest ik toch even een traantje laten haha
Gast- Gast
Ja pff vind t nog steeds stom dat ze die dood hebben laten gaan.
Dat mc clusky bekend heeft vind ik echt GE-WEL-DIG en gelukkig zijn Tom en lenette ook wer samen!
Dat mc clusky bekend heeft vind ik echt GE-WEL-DIG en gelukkig zijn Tom en lenette ook wer samen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Kan iemand de afloop in een spoiler zetten? Heb het gemist.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:Kan iemand de afloop in een spoiler zetten? Heb het gemist.
Komtie:
- Spoiler:
- Als Gabriele en Carlos bij Mc Clusky zijn denken ze dat ze slaapt, Carlos wil zichzelf aan gaan geven, maar Gabriele wil de schuld op zich nemen en vertelt wat ze tegen de rechter zal gaan vertellen. Dit hoort Mc clusky. De volgende dag is de zitting en wil MC clusky getuigen. Die doet een bekentenis en verteld precies wat ze Gabriele heeft horen zeggen. Bree wordt vrijgesproken en gezien Mc Cluskys leeftijd en gezondheid wordt zij niet aangeklaagd. Bree krijgt een relatie met de advocaat na hem eerst steeds afgewezen te hebben vindt ze hem toch erg leuk.
Tom en Lenette komen weer samen
Julie bevalt van haar kindje (de weeen beginnen in de taxi opweg naar de bruiloft van Renee) en Susan verhuist met MJ naar haar toe
Mc Clusky overlijdt uiteindelijk vlak na haar bekentenis
Renee en Ben trouwen en hebben een prachtig feest
En er komt een nieuwe vrouw in het huis van Susan wonen, met opnieuw een geheim.....
Dit was het geloof ik haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Net terug gekeken. Ik heb flink gejankt.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Heb de laatste net terug gekeken, toch raar dat het nu echt afgelopen is It's the end of an era! Moest niet huilen, maar vond t wel een mooie en ontroerende aflevering. Gek om te zien wat ze alle vier zijn gaan doen na een paar jaar.
Ben benieuwd of er nog een keer DH The Movie komt ofzo Denk dat ik de box hiervan ook wel een keer wil hebben, het was echt mijn favo serie!
Ben benieuwd of er nog een keer DH The Movie komt ofzo Denk dat ik de box hiervan ook wel een keer wil hebben, het was echt mijn favo serie!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Heb de laatste net terug gekeken, toch raar dat het nu echt afgelopen is It's the end of an era! Moest niet huilen, maar vond t wel een mooie en ontroerende aflevering. Gek om te zien wat ze alle vier zijn gaan doen na een paar jaar.
Oh... Dat zou leuk zijn een DH-movie!
Sushi- Kletskop
Kathryn Joosten, de actrice die mcClusky speelde, is gisteren op 72 jarige leeftijd overleden. Bizar genoeg aan longkanker.. waar ze in de serie ook aan overleden is.
Lejow- Lady Post-a-lot
Vind het zo knap dat ze de laatste scène heeft kunnen spelen dat ze dood ging in de serie, want ze was in het echt al geruime tijd ziek en ze wist dat het eraan zat te komen...
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Rose- schreef:Vind het zo knap dat ze de laatste scène heeft kunnen spelen dat ze dood ging in de serie, want ze was in het echt al geruime tijd ziek en ze wist dat het eraan zat te komen...
Nou inderdaad, en dan ook nog aan dezelfde ziekte ook...
Ik vond haar altijd zo leuk
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Desperate Housewives
» Desperate Housewives
» Desperate Housewives is back!
» Desperate housewives stopt!
» Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?
» Desperate Housewives
» Desperate Housewives is back!
» Desperate housewives stopt!
» Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: