Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

+2
Lejow
Marie
6 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 22:57

DH en Grey's stoppen er denk ik allebei mee na dit seizoen, dus ik ben op zoek naar series die erop lijken. Ik kijk altijd via internet, dus het hoeft niet in NL uit gezonden te worden. Wie weet er wat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Marie ma 17 okt 2011 - 23:29

Off the map (maar één seizoen), McLeod's daughters, Private practice...
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 23:53

Ik hoor ook goede verhalen over Parenthood, maar die hoor ik wel van Amerikanen, dus het kan best zijn dat die serie héél Amerikaans is. Ik kijk verder online ook Glee, Modern Family, America's Next Topmodel en Project Runway.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Lejow di 18 okt 2011 - 0:10

cougar town en samantha who
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Sushi di 18 okt 2011 - 2:31

Ik vind Pretty Little Liars heel leuk, maar dat is wel een beetje een tienerserie... :P
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Monte di 18 okt 2011 - 3:08

Wat ik allemaal kijk:(wel via internet)
- Big bang theorie
- Rizzoli & isles
- Project runway US
- America's next top model
- Britains next top model
- Australia's next top model

Allemaal via http://www.free-tv-video-online.me/internet/#P

Wat je ook nog kunt kijken:
- Glee
- Gossip girl
- House

En dit is een nieuwe amerikaanse ziekenhuis serie, kun je al zien op bovenstaande link. Ben van plan deze ook te gaan kijken, want het lijkt me een leuke serie)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 3:33

Being Erica! Ik vind het heel leuk. Daarnaast kijk ik nog Dexter, House, The hard time of RJ Berger (heel flauw is dat, maar wel grappig), Awkward en The Secret life of the American teenager (meer voor tienermeisjes maar dat boeit mij niet zo :P) en How I met you mother, maar dat is wel anders dan Grey's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Blond di 18 okt 2011 - 6:23

Lipstick Jungle (helaas ook maar twee seizoenen van uitgezonden..)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Sushi di 18 okt 2011 - 6:33

_Chance schreef:Lipstick Jungle (helaas ook maar twee seizoenen van uitgezonden..)
Jaaa, dat is ook leuk!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Sweety ma 31 okt 2011 - 4:01

Brothers & Sisters, Being Erica, Cougar Town, Castle, Lipstick Jungle, Rizzoli & Isles, Samantha Who
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 4:32

Brothers & Sisters inderdaad en als je het niet erg vindt dat het ook half over tieners gaat Everwood. Die twee vind ik echt goed. Verder ben ik sinds kort Revenge aan het kijken, niet zo verslavend als Grey's, maar toch wel leuk. Pan Am staat ook nog op m'n lijstje, maar heb ik nog niets van gezien, dus ik ben benieuwd.

Niet helemaal (eigenlijk helemaal niet zelfs) in hetzelfde straatje, maar ik moet ze toch noemen: Sons of Anarchy en Game of Thrones.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's? Empty Re: Leuke series a la Desperate Housewives & Grey's?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum