Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

regeldagen

3 plaatsers

Ga naar beneden

regeldagen Empty regeldagen

Bericht  Kat1980 wo 12 jan 2011 - 4:12

Hoe zit dat precies met regeldagen als je borstvoeding geeft?
Ik weet dat je baby dan vaker per dag komt om de hoeveelheid voeding weer op peil te krijgen. Maar drinkt hij dan iedere keer heel enthousiast of soms ook maar een paar slokken? Timon drinkt namelijk de ene keer heel goed en de volgende keer een paar slokken. Soms laat hij 3 uur tussen een voeding en dan net weer net iets meer dan een uur.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

regeldagen Empty Re: regeldagen

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:37

Bij Thije is dat eigenlijk altijd zo; af en toe drinkt hij twee borsten, soms maar een paar slokjes aan 1 kant. En soms laat hij er inderdaad 3 uur tussen, soms wil hij na een uur weer wat drinken. Gewoon lekker op verzoek voeden dan komt het allemaal goed.

En ik denk maar zo; soms heb ik veel dorst en drink ik ineens een glas leeg. Soms wil ik maar een paar slokjes. Zo zal het voor die kleintjes vast ook zijn Wink

Gaat het verder allemaal goed met jullie?

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje wo 12 jan 2011 - 7:22

Hier zit er ook niet echt regelmaat in met tijden en hoeveelheden, al proberen we er steeds 4u tussen te laten, soms heeft ie na 2-3 uurtjes al honger en soms slaapt ie gerust door en komt ie pas na 5-6 uur. Het ligt er ook een beetje aan wat je zelf gegeten hebt. De ene keer kan de melk "voller" zijn dan de andere keer.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  maiadebij wo 12 jan 2011 - 20:10

Teddyaapje schreef:Hier zit er ook niet echt regelmaat in met tijden en hoeveelheden, al proberen we er steeds 4u tussen te laten, soms heeft ie na 2-3 uurtjes al honger en soms slaapt ie gerust door en komt ie pas na 5-6 uur. Het ligt er ook een beetje aan wat je zelf gegeten hebt. De ene keer kan de melk "voller" zijn dan de andere keer.

Naar mijn weten heeft je eigen voeding niet veel te maken met de volheid van je melk. Je hebt eigenlijk altijd wel goede voedzame melk.

J drinkt de ene keer ook meer als de andere keer, en de ene keer laat ze er langer tussen dan de andere keer. Maar de echte regeldagen vielen me echt op, ze drinkt dan ontzettend lang en wilt echt wel elk uur/ elke 2 uur. Zelf had ik het gevoel dat mijn borsten erg leeg waren, terwijl zij maar bleef drinken en sabbelen om een TSR te krijgen. Die dagen kunnen je erg onzeker maken omdat je echt het gevoel hebt dat je tekort hebt. Maar dat zijn dus gewoon de regeldagen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven