Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ketting

+26
sanne-84
Minx
Joli86
Bosjesvrouw
nijntje4
Mari
nina
Moezie
TGR
Winegum
Arwyn
Makamba
Mermaid
Mizz_S
pitbullgup
ijsjemeisje
Joontjuh
Suus
Toet
Huppekee
Ugly Betty
Caresses
Beachgirl
minoessepoes
Serena
flower
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ketting - Pagina 3 Empty Re: Ketting

Bericht  sanne-84 vr 21 jan 2011 - 2:19

Gizmo schreef:
sanne-84 schreef:bijna al mn sieraden heb ik van hem gekregen (verjaardag/kerst) maar niks is gegraveerd.
mn vriend heeft zelf een (grotere) gouden ketting met daar aan een (groter) plaatje en mn naam in. laatst vroeg ik nog of ie dat nog wel mooi vond en hij zei van wel.
ik zou zelf wel samen een ring oid willen, maar het probleem bij ons blijft dat hij goud draagt en ik zilver hihi. evt trouwringen worden ook een probleem denk ik!

Welnee, geen probleem. Veel ringen hebben een combinatie van wit en geelgoud. Of je kiest 1 model ring, voor jou in witgoud, en voor hem in geelgoud.

haha zelfs over de combinatieringen hebben we discussies;) ik ga voor degene met het meeste witgoud, hij voor degene met het meeste geelgoud haha. je laatste optie zou nog het beste zijn! (maar eerst nog zien dak gevraagd wordt..maardas off-topic)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gizmo vr 21 jan 2011 - 2:25

sanne-84 schreef:
Gizmo schreef:
sanne-84 schreef:bijna al mn sieraden heb ik van hem gekregen (verjaardag/kerst) maar niks is gegraveerd.
mn vriend heeft zelf een (grotere) gouden ketting met daar aan een (groter) plaatje en mn naam in. laatst vroeg ik nog of ie dat nog wel mooi vond en hij zei van wel.
ik zou zelf wel samen een ring oid willen, maar het probleem bij ons blijft dat hij goud draagt en ik zilver hihi. evt trouwringen worden ook een probleem denk ik!

Welnee, geen probleem. Veel ringen hebben een combinatie van wit en geelgoud. Of je kiest 1 model ring, voor jou in witgoud, en voor hem in geelgoud.

haha zelfs over de combinatieringen hebben we discussies;) ik ga voor degene met het meeste witgoud, hij voor degene met het meeste geelgoud haha. je laatste optie zou nog het beste zijn! (maar eerst nog zien dak gevraagd wordt..maardas off-topic)

Ook dan kan je het aanpassen he. Je hebt bijvoorbeeld ringen die een smal randje geel hebben, en brede rand wit. Dan zou je hem voor je man andersom kunnen laten maken. Smal randje wit, brede geel. Gebeurt heel vaak hoor! (sorry, ik werk in dit vakgebied, haha!)
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  minoessepoes vr 21 jan 2011 - 4:10

Ketting - Pagina 3 0349-001-12

Ik heb trouwens wel deze bedel aan mijn Thoma Sabo armband, die heb ik gekregen van mijn vriend toen we gingen samenwonen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 6:13

*weg*

Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 22 jan 2011 - 7:55

Ik heb een ring met zijn naam erin en de datum dat we een relatie kregen.
Hij draagt een zilveren schakel ketting, maar daar staat verder niets op of in.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gizmo za 22 jan 2011 - 8:07

Tesita schreef: je kunt trouwringen helemaal aan je smaak aanpassen als je naar een juwelier gaat die zelf smeed hoor!
Vrijwel alle trouwringcollecties/merken bij alle juweliers kunnen naar smaak aangepast worden.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 6:00

Wij dragen ringen met de naam en datum erin.

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 zo 23 jan 2011 - 8:13

Ik heb een vriendschapsring met zijn naam erin, in mijn verlovingsring staat niets.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 8:16

*weg*

Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gizmo di 25 jan 2011 - 8:24

Tesita schreef:
Gizmo schreef:
Tesita schreef: je kunt trouwringen helemaal aan je smaak aanpassen als je naar een juwelier gaat die zelf smeed hoor!
Vrijwel alle trouwringcollecties/merken bij alle juweliers kunnen naar smaak aangepast worden.

Misschien 'vrijwel alle', maar bij juweliers die zelfs smeden kun je ze ALLEMAAL aanpassen / HELEMAAL zelf ontwerpen. :P
Nee, hoor, wist ik niet! Wel fijn! Dus je kunt bij een 'gewone' juwelier ook vragen om mat ipv glanzend of geelgoud ipv witgoud zonder meerprijs?

Ik kan niet voor alle merken spreken, ben niet van allemaal op de hoogte. Mat/glanzend verandering is meestal geen meerprijs. Andere kleurencombinatie meestal wel. Daarnaast kan je ook breedtes en diktes laten aanpassen.
Je bent dus echt niet beperkt tot een goudsmid. Als je echt wat aparts, en volledig handwerk wilt, uiteraard wel.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:06

.

Gast