Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ketting

+26
sanne-84
Minx
Joli86
Bosjesvrouw
nijntje4
Mari
nina
Moezie
TGR
Winegum
Arwyn
Makamba
Mermaid
Mizz_S
pitbullgup
ijsjemeisje
Joontjuh
Suus
Toet
Huppekee
Ugly Betty
Caresses
Beachgirl
minoessepoes
Serena
flower
30 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ketting - Pagina 2 Empty Re: Ketting

Bericht  Makamba wo 12 jan 2011 - 22:20

Toen we nog samen waren hebben we ringen gekocht en ik heb een ring van hem gekregen. Ik heb ze nog steeds bewaard, want wil ze later namelijk aan onze dochter geven.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Arwyn wo 12 jan 2011 - 22:21

Toen we een jaar samen waren, heb ik van mijn vriend een ring gekregen met zijn naam er in en de datum dat we wat kregen, hij heeft ook zo'n ring. Vorig jaar met kerst heb ik nog een andere ring van hem gekregen, die heb ik om mijn duim. Daarnaast krijg ik met m'n verjaardag en met kerst vaak een Pandora bedeltje van hem.
Een ketting met zijn naam er op hoef ik echt niet, haha, dat heb ik nooit leuk gevonden!
Mijn ringen doe ik nooit af, maar 9 van de 10 keer loop ik rond zonder kettinkje, dus dat voegt ook niet echt iets toe Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Winegum wo 12 jan 2011 - 22:31

Nee, wij doen niet aan kettingen met namen erop etc. Vind het ook niet meer iets voor nu, ben daar voor mijn gevoel echt te oud voor.

Ik heb voor mijn verjaardag en voor kerst wel 2 ringen van hem gekregen, daar ben ik erg blij mee. Maar er is niks in gegraveerd.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  TGR wo 12 jan 2011 - 22:33

Ik kan me gewoon geen ander soort sieraad in een relatie voorstellen dan een trouwring. Ik ben ook niet het soort mens dat zomaar een (vriendschaps)ring krijgt van haar vriendje ben ik ook wel achter gekomen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 22:37

Ik heb een collega van een jaar of 60...een man...en hij draagt een gouden kettinkje met een hartje eraan en de naam van zijn vrouw erin hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Winegum wo 12 jan 2011 - 22:42

TGR schreef:Ik kan me gewoon geen ander soort sieraad in een relatie voorstellen dan een trouwring. Ik ben ook niet het soort mens dat zomaar een (vriendschaps)ring krijgt van haar vriendje ben ik ook wel achter gekomen.

Maar waarom niet dan? Je krijgt misschien ook wel sieraden van je familie, dat is dan toch hetzelfde als van je vriend krijgen? Het is niet zo dat die ring als trouwring of iets in die trant gezien moet worden, maar het is gewoon iets wat mijn vriend aan mij heeft gegeven omdat hij dat mooi vond. Ik draag ook graag ringen, wellicht is dat anders?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 23:13

mozzarella schreef:Ik heb een collega van een jaar of 60...een man...en hij draagt een gouden kettinkje met een hartje eraan en de naam van zijn vrouw erin hahaha.

Ah schattig!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 23:23

Nee niks met namen erin. Maar heb wel een mooie ring van hem gekregen van Ti Sento.

Gast
Gast

Bericht  Moezie wo 12 jan 2011 - 23:40

Zo een ketting heb ik gedragen in het begin van onze relatie.. het lag er anders toch maar wat en hij had het gekregen van zijn oma... nu heb ik het in een appart vakje in mn portomonee
Wel dragen we allebei een ring met naam en datum
Verder heb ik vorig jaar een ring van hem gekregen (staat verder niets in) en pandora bedeltjes wat een speciale betekenis voor ons hebben.
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  nina do 13 jan 2011 - 0:02

Ik heb een ketting van hem gekregen met een hartje eraan en op het hartje stonden twee hartjes gegraveerd.

Die heb ik jarenlang gedragen totdat ik het hartje zat was dus die heb ik er (een paar jaar geleden) afgehaald.

Nu vroeg mijn vriend laatst of ik 'm nog had.. ik zo: uuh jaa.. Hij zo.. Nou misschien moet je hem weer eens omdoen..
(ik was al bang dat ik 'm kwijt was) maar heb 'm weer omgedaan en keek toen in de spiegel en zag ik dat hij onze voorletters op de twee hartjes had laten graveren.

Ik helemaal verbaasd aan hem gevraagd: wanneer heb je dat laten doen?
Zegt ie: Ooh al anderhalf jaar terug hoor, maar ik wilde dat je er zelf achter zou komen....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:06

_Donnaa schreef:Hij mag geen sieraden dragen op z`n werk, ook geen horloge ofzo..

We hebben hetzelfde kettinkje aan de binnenspiegel van de auto hangen.. Bij hem staat er 'angel' in en bij mij een W.

Ach, het past gewoon bij ons, autofreaks, haha..

Ah dat leunt echt naar een verschrikkelijk hoog klef-gehalte Very Happy Cuuuhuuute Very Happy

Ontopic.... Ik vind zo'n soort sieraad bij een vrouw/meisje vaak nog wel gaan, maar was laatst op een feestje en daar kwam een vriend van me ook (1.90, breed, als in; beer-look-a-like) en die had een miniscuul zilveren hartje om z'n nek met de naam van z'n vriendinnetje er in. Hij vond 't zelf trouwens helemáál niks, maar zij vond 't zo schattig en een symbool van hun liefde. De arme jongen is de hele avond getreiterd..

Ik vind op zich niks mis met zulke sieraden en namen erin etc maar klakkeloos zo'n hartje vind ik niet zo leuk. Wees dan origineel of zo en kijk naar wat er bij de persoon past....

Gast
Gast

Bericht  Mari do 13 jan 2011 - 0:06

nina schreef:Ik heb een ketting van hem gekregen met een hartje eraan en op het hartje stonden twee hartjes gegraveerd.

Die heb ik jarenlang gedragen totdat ik het hartje zat was dus die heb ik er (een paar jaar geleden) afgehaald.

Nu vroeg mijn vriend laatst of ik 'm nog had.. ik zo: uuh jaa.. Hij zo.. Nou misschien moet je hem weer eens omdoen..
(ik was al bang dat ik 'm kwijt was) maar heb 'm weer omgedaan en keek toen in de spiegel en zag ik dat hij onze voorletters op de twee hartjes had laten graveren.

Ik helemaal verbaasd aan hem gevraagd: wanneer heb je dat laten doen?
Zegt ie: Ooh al anderhalf jaar terug hoor, maar ik wilde dat je er zelf achter zou komen....

Aahh wat lief, dat ie dat gedaan heeft. Zwijmel Zwijmel
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 0:26

Ah arme jongen Trisha!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 1:04

Ik had zo'n ketting ook toen ik 16 was..
Nu moet ik er niet meer aan denken en vooral bij een man vind ik het lelijk..

Mijn vriend en ik hebben wel sinds we samenwonen ringen..

Gast
Gast

Bericht  Mari do 13 jan 2011 - 1:32

PrinsesBo schreef:Ik had zo'n ketting ook toen ik 16 was..

Inderdaad vroeger (dat klinkt wel heel ver weg) toen ik 14 was gaf ik zo'n ketting met naam aan mijn eerste vriendje en kreeg ik een ketting met zijn voorletter terug, zo lief.

Nu moet ik er ook niet meer aan denken om met zo'n naamketting te lopen, nee dat is niks voor mij, en mijn vriend houd niet van sieraden, dus dat wordt al helemaal niks.

'k heb wel een ring van hem gekregen toe ik 4 jaar terug jarig was, en die draag ik elke dag.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  nina do 13 jan 2011 - 1:43

Mari schreef:
PrinsesBo schreef:Ik had zo'n ketting ook toen ik 16 was..

Inderdaad vroeger (dat klinkt wel heel ver weg) toen ik 14 was gaf ik zo'n ketting met naam aan mijn eerste vriendje en kreeg ik een ketting met zijn voorletter terug, zo lief.

Nu moet ik er ook niet meer aan denken om met zo'n naamketting te lopen, nee dat is niks voor mij, en mijn vriend houd niet van sieraden, dus dat wordt al helemaal niks.

'k heb wel een ring van hem gekregen toe ik 4 jaar terug jarig was, en die draag ik elke dag.
Helemaal mee eens. Ik ging ook met mijn vriendje een kettinkje kopen.
Alleen ik was hem altijd kwijt, dan weer de ketting, dan weer het hartje
ik heb geloof ik 4 kettingen gehad en 3 hartjes... en elke keer weer zijn naam erin laten graveren.. pff

Ik vind het ook echt niet iets mannelijk eigenlijk.. (maar das geheel persoonlijk)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 2:01

Trisha schreef:
_Donnaa schreef:Hij mag geen sieraden dragen op z`n werk, ook geen horloge ofzo..

We hebben hetzelfde kettinkje aan de binnenspiegel van de auto hangen.. Bij hem staat er 'angel' in en bij mij een W.

Ach, het past gewoon bij ons, autofreaks, haha..

Ah dat leunt echt naar een verschrikkelijk hoog klef-gehalte Very Happy Cuuuhuuute Very Happy

Whahahaa, niet zo overdreven :P

Gast
Gast

Bericht  nijntje4 do 13 jan 2011 - 2:10

Wij hebben ringen met naam en datum erin
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 3:07

nijntje4 schreef:Wij hebben ringen met naam en datum erin

+1

Gast
Gast

Bericht  Bosjesvrouw do 13 jan 2011 - 22:34

Ik heb wel een mooie ketting een ring en armband van mijn vriend maar niet met naam of datum erin

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Joli86 zo 16 jan 2011 - 12:12

Ik heb een hangertje met de eerste letter van zijn naam. Is een mooie sierletter, lijkt een beetje op een muzieknootje. Verder staat er niks in gegraveerd..
Hij draagt bijna nooit geen sieraden.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463

Bericht  Minx zo 16 jan 2011 - 12:37

x-justme-x schreef:Ik heb een hangertje met de eerste letter van zijn naam. Is een mooie sierletter, lijkt een beetje op een muzieknootje. Verder staat er niks in gegraveerd..
Hij draagt bijna nooit geen sieraden.
een j toevallig?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  sanne-84 vr 21 jan 2011 - 0:41

bijna al mn sieraden heb ik van hem gekregen (verjaardag/kerst) maar niks is gegraveerd.
mn vriend heeft zelf een (grotere) gouden ketting met daar aan een (groter) plaatje en mn naam in. laatst vroeg ik nog of ie dat nog wel mooi vond en hij zei van wel.
ik zou zelf wel samen een ring oid willen, maar het probleem bij ons blijft dat hij goud draagt en ik zilver hihi. evt trouwringen worden ook een probleem denk ik!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Inge vr 21 jan 2011 - 1:00

Verlovingsring en een bedel voor aan de pandora. Een hartje met een sleuteltje eraan, deze kreeg ik op mijn verjaardag voor dat we gingen samenwonen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gizmo vr 21 jan 2011 - 1:15

sanne-84 schreef:bijna al mn sieraden heb ik van hem gekregen (verjaardag/kerst) maar niks is gegraveerd.
mn vriend heeft zelf een (grotere) gouden ketting met daar aan een (groter) plaatje en mn naam in. laatst vroeg ik nog of ie dat nog wel mooi vond en hij zei van wel.
ik zou zelf wel samen een ring oid willen, maar het probleem bij ons blijft dat hij goud draagt en ik zilver hihi. evt trouwringen worden ook een probleem denk ik!

Welnee, geen probleem. Veel ringen hebben een combinatie van wit en geelgoud. Of je kiest 1 model ring, voor jou in witgoud, en voor hem in geelgoud.

Mijn vriend en ik hebben ringen met naam en datum erin.
Hangertjes en armbandjes met hartjes en namen zijn zo niet mijn ding. Sowieso vind ik dat echt voor onder de 16 jaar. En zelfs toen vond ik dat niet mooi.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud