Help elkaar zoeken!
+11
Guus
Atelier Madame
Cheesegirl
Jules
luenca
Makamba
Jeanette
Erin
ExpressoB
SoGood
Rush
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Help elkaar zoeken!
Ja 36, maar ik denk dat ik die van Kappa koop volgende week!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ja 36, maar ik denk dat ik die van Kappa koop volgende week!
Ben benieuwd of het wat is en of ze lekker aan te trekken zijn/zitten.
Ik vind vaak de plaatjes leuker dan dat schoenen in het echt zijn. Wou schoenen meenemen voor mijn vriend maar in het echt vond ik ze dus niet mooi.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben op zoek naar een mooie rode of blauwe skinny/slim jeans. Bij H&M al gekeken, maar is niet veel soeps.. Wie helpt? Maat 44 ongeveer..
Gast- Gast
Yoyo schreef:Ik ben op zoek naar een mooie rode of blauwe skinny/slim jeans. Bij H&M al gekeken, maar is niet veel soeps.. Wie helpt? Maat 44 ongeveer..
Zou ff wachten op wat reacties, ben niet thuis in de winkels die deze broeken verkopen. Heb ff gegoogled maar kwam er nog niet uit.
Inmiddels een aantal gepast, maar het is standaard te kort.. Dus nog een voorwaarde; Ze moeten lang genoeg zijn! (Ik ben 1,83m)
Gast- Gast
Ik ben op zoek naar een leuke frisse zomertas, die je zowel als schoudertas kunt dragen als met 2 hengels. En dan een beetje de kleuren creme, turquoise. Hij moet niet super duur zijn. Leuke uitdaging voor jullie!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mirjam4you schreef:Ik ben op zoek naar een leuke frisse zomertas, die je zowel als schoudertas kunt dragen als met 2 hengels. En dan een beetje de kleuren creme, turquoise. Hij moet niet super duur zijn. Leuke uitdaging voor jullie!
http://www.dolcis.nl/product/543514/dolcis/blauw/bag/
Heb een paar websites afgezocht maar niet echt iets nog kunnen vinden maar er is zoveeeeel.. vind je zoiets leuk?
Het is is of creme of blauw haha.. beide is heel moeilijk!
Dat idd een leuke tas alleen ben ik niet zo van het bruin.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Zie dit nu pas!ExpressoB schreef:Arwyn: http://www.bristol.nl/schoenen/dames/p/detail/laars-113 Zoiets?
Vind ze wel leuk, weet alleen niet of ze leuk onder m'n jurkjes staan.. Maar zal eens kijken
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Mirjam4you schreef:Dat idd een leuke tas alleen ben ik niet zo van het bruin.
Wat wil je dan ..?
ExpressoB schreef:Mirjam4you schreef:Dat idd een leuke tas alleen ben ik niet zo van het bruin.
Wat wil je dan ..?
Dat zegt ze toch in haar post?
Gast- Gast
Ik zoek nog iets!
Ik wil graag een jurkje hebben wat een band heeft of strik onder de buste waardoor de taille geaccentueerd wordt (aangezien ik die nu eindelijk eens goed heb ) Wie helpt? +/- 20 á 30 euro
Ik wil graag een jurkje hebben wat een band heeft of strik onder de buste waardoor de taille geaccentueerd wordt (aangezien ik die nu eindelijk eens goed heb ) Wie helpt? +/- 20 á 30 euro
Gast- Gast
Pippa schreef:ExpressoB schreef:Mirjam4you schreef:Dat idd een leuke tas alleen ben ik niet zo van het bruin.
Wat wil je dan ..?
Dat zegt ze toch in haar post?
Ja duh.. maar het zoekt zo moeilijk.
Yoyo schreef:Ik zoek nog iets!
http://www.hema.nl/winkel/dameskleding/rokken/damesjurk-(36340290)
http://www.debijenkorf.nl/page/product_flypage?product=2844070014&fh_secondid=2844070014
http://www.zalando.nl/vero-moda-bolera-zakelijke-jurken-roze-ve121x019-303.html
Ook in andere variaties. Zijn van C&A Yessica jurk 19euro
Ik heb naar dat jurkje bij de HEMA en de C&A gekeken maar die zijn echt enorm kort, dus die zou ik niet proberen! Ze zijn wel erg leuk. Die van de bijenkort is wel geweldig
Gast- Gast
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/c-a-clockhouse-jurk/C21_1A1_A12_287202/?PRmin=5&PRmax=30&KAPRmin=500&KAPRmax=26000&F=1,2,19,6,17&PI=3&SM=0
oh haha de strik zit op de achterkant..
oh haha de strik zit op de achterkant..
ExpressoB schreef:
Ook in andere variaties. Zijn van C&A Yessica jurk 19euro
Deze heb ik gister gepast in het blauw!
Leuk jurkje, qua lengte vind ik het trouwens wel meevallen met hoe kort die is, ik heb er alleen veel te veel heup voor.
Dat groene gedeelte staat bij mij echt gigantisch uit, blijkbaar zitten mijn heupen te hoog of zo (en ze zijn ook erg breed hoor..)
Arwyn- Ratel
Dat jurkje van de HEMA heb ik toevallig gisteren in de handen gehad. Dat is bij mij meer een lang t-shirt..
Gast- Gast
Ohja, het moet trouwens een jurkje zijn voor de gewoon. Casual dus :p
Gast- Gast
shygirl87 schreef:ik geloof dat ze bij scapino nu ballerinas met bloemen in de aanbieding hebben voor een tientje. helaas was mijn maat al op...
ik zoek ik zoek..... zwarte broeken van katoen, met smalle pijp en stretch.kan alleen maar pantalons vinden met wijde pijpen die heb ik al
Ik heb er van de week bij de Only 2 soorten aan gehad en bij de scapino! Geen Linnen bedoel je toch?
Deze waren mooi en niet duur, rond de 30-40 euro!
lief-boefje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 43
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zoek zulke pumps, maar dan wat minder lomp. Een fijner hakje en wat verfijnder.
Wel peeptoe en zelfde kleur. Iemand tips?
Wel peeptoe en zelfde kleur. Iemand tips?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ben op zoek!
Naar een spijkerjasje dat niet in de taille op houdt, maar gewoon wat langer is en dat getailleerd is!
Ik heb met spijkerjasjes altijd het probleem dat ze of op de heup goed zitten en te wijd in de taille, of goed in de taille en te strak op de heup.
Budget is wel maximaal €40/50.
Iemand een idee? Heb al gekeken bij de H&M, op Wehkamp, Zalando, Sans-online ed, maar nog niet echt iets kunnen vinden..
Naar een spijkerjasje dat niet in de taille op houdt, maar gewoon wat langer is en dat getailleerd is!
Ik heb met spijkerjasjes altijd het probleem dat ze of op de heup goed zitten en te wijd in de taille, of goed in de taille en te strak op de heup.
Budget is wel maximaal €40/50.
Iemand een idee? Heb al gekeken bij de H&M, op Wehkamp, Zalando, Sans-online ed, maar nog niet echt iets kunnen vinden..
Arwyn- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik zoek.... Wat zoek jij? Het-grote-help-elkaar-zoeken-topic
» Help mij zoeken
» Nzb-zoeken? help!
» 'zoeken'
» Help mij zoeken!
» Help mij zoeken