Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede maandagmorgen!

+7
Esperanza
Sarah1985
dharma
marissie21
slaatje
Ibbeltje
Rose
11 plaatsers

Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Goede maandagmorgen!

Bericht  Rose zo 18 maa 2012 - 19:54

Wat een heerlijk weertje hebben we al!

Heb niet zo super geslapen, maar moest eruit want de stukadoor stond om 20 over 7 al voor de deur.
Ik verwachtte een oudere man (die was er de vorige keer ook en hem had ik ook aan te telefoon gehad) blijkt het een jonge jongen te zijn Laughing

Mijn planning voor de rest van de dag is; Voor school bezig, keukenkastjes schoonmaken, boodschappen doen, de standaard dagelijkse dingen (afwasmachine/wassen/beestjes) en vanavond weer naar school.

Fijne dag allemaal!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Ibbeltje zo 18 maa 2012 - 20:18

Rose een leuke jongen ook? Very Happy
Wel vroeg pff.


Goedemorgen trouwens,

Op tijd wakker, maar ja ik kan gebeld worden om te werken.
Ik moest nog regelen dat ik bij de huisarts hier aangemeld werd, heb ik net al gedaan. De oude huisarts neemt contact op met de nieuwe. Hopelijk kunnen ze de gegevens zo door sturen en is het zo gepiept. We zullen het zien.

Verder nog weinig op de planning dan boodschappen doen en was op hangen.

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  slaatje zo 18 maa 2012 - 20:30

Goedemorgen allemaal,

Ik heb prima geslapen. Zo even douchen en dan richting werk. Beetje spannende dag omdat ze vandaag papa gaan dotteren. Hij heeft vernauwde bloedvaten in zijn bovenbeen. Hou mijn telefoon bij de hand. Ben wel blij met de afleding, want papa heeft op het gebied van gezondheid nogal wat te versauwen gehad, en ben een klein beetje angstig dat er iets mis gaat.
Maar goed, werken dus en vanavond lekker op de bank of vanaf bed tv kijken met mijn schat.

Fijne zonnige dag allemaal,.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Rose zo 18 maa 2012 - 20:35

Ibbeltje schreef:Rose een leuke jongen ook? Very Happy
Wel vroeg pff.

Haha ja was wel een leuke jongen Wink
Hij is nu alweer klaar.. de hele kamer ruikt nu naar zijn geurtje (nogal sterk overheersend geurtje) whaha

@Slaatje, sterkte vandaag!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Ibbeltje zo 18 maa 2012 - 20:39

whahah Rose Very Happy


Slaatje> sterkte! Hopelijk gaat het allemaal goed.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  marissie21 zo 18 maa 2012 - 20:54

goedemorgen allemaal.. het lijkt een mooie dag te worden als ik zo naar buiten kijk..wasmachine staat alweer aan kan straks heerlijk buiten aan het rekje hangen..daarna ff boodschappen doen vanmiddag ff naar men schoonmoeder en voor de rest zien we wel wat de dag brengt.. fijne dag allemaal..

marissie21
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 66
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  dharma zo 18 maa 2012 - 20:58

Goedemorgen!
Vandaag naar de uni opdrachten maken en vanmiddag een gesprek met mijn thesis begeleidster.
Hopelijk nog lekker van de zon genieten vandaag.
Fijne dag allemaal.
dharma
dharma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Sarah1985 zo 18 maa 2012 - 21:10

Goedemorgen
Moest krabben vanochtend. Ben nu al op mijn werk moet tot 1 uur daarna even naar de action voor bloembakken. En vanmiddag thuis de was ophangen.
Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Esperanza zo 18 maa 2012 - 21:16

Goedemorgen,

Dat is nooit verkeerd Rose, een leuke jongen op de vroege ochtend Wink
Dat is altijd zo'n gedoe Ibbeltje, volgens mij heeft mijn huisarts na 3 jaar nog steeds mijn dossier niet terwijl ze het zouden opsturen. Hopelijk gaat dat bij jou allemaal wat beter.
Slaatje, sterkte vandaag met je vader, hopelijk gaat alles goed. Heb je het trouwens leuk gehad in Antwerpen?

Ik ben nog niet echt wakker volgens mij. Ik zit nu op m'n werk, dus ga zo maar even aan de koffie. Vanmiddag moet ik een nieuwe collega inwerken. Vanavond heb ik geen plannen, beetje rustig aan doen en op tijd naar bed, ik heb vannacht weer niet echt super geslapen, al was ik wel minder wakker dan de nachten daarvoor. Dus er komt verbetering in!

Fijne dag allemaa!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Ibbeltje zo 18 maa 2012 - 21:18

Esperanza> na 3 jaar nog niet?? Jeetje dat is raar. Hoe komt dat? Ze kunnen het of doorsturen als ze het zelfde programma op de computer hebben of opsturen met de post vertelde ze mij net aan de telefoon.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  slaatje zo 18 maa 2012 - 21:24

Dank u dames :-)

Wij hebben het heerlijk gehad in Antwerpen. Vrijdag bij aankomst de bus gepakt en richtig centrum. Daar gelopen, gegeten en daarna wat gedronken. Zaterdag weer richting centrum. Toen in het hotel heerlijk gezwommen, even in de sauna geweest, turks stoombad gepakt en nog een uurtje heerlijk in het ligbad gelezen met een boek. Toen mosselen gegeten in het hotel, vroeg gaan slapen. Zondag morgen heerlijk ontbeten en toen zijn we naar huis gegaan. Helemaal super gehad en lekker uitgerust. :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Esperanza zo 18 maa 2012 - 21:45

Ibbeltje: toen ik overgegaan ben naar een andere huisarts heeft m'n oude huisarts het dossier opgestuurd naar de nieuwe huisarts. Ik ging ervan uit dat het toen allemaal goed was. Maar uit een aantal dingen vroeg ik me toch af of dat dossier daar wel aangekomen was, of uberhaupt verstuurd was. Ben daar eigenlijk nooit achteraan gegaan (heel slecht en laks, ik weet het). Ik ben nu weer verhuisd en ga nu weer overstappen naar een andere huisarts, dus nu ga ik het wel even goed uitzoeken, dan heb ik nog liever dat ze het dossier aan mij geven zodat ik het bij de nieuwe huisarts kan afgeven.

Dat klinkt als een geslaagd weekend slaatje! Heerlijk dat je helemaal uitgerust bent!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Ibbeltje zo 18 maa 2012 - 21:46

Goed dat je er nu wel achteraan gaat. Toch wel belangrijk. Al staan er bij mij niet veel bijzondere dingen in zover wik weet hhaha. Maar goed ik hoop dat het goed gaat ja. En zoals je zegt, hij/zij kan het beter dan aan je meegeven zodat jij het zelf af kan geven.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Rovine zo 18 maa 2012 - 21:57

Goedemorgen!

Ben een beetje brak van gisteren, stond toen rond 10 uur op en ging even stofzuigen. Voor ik het wist was het 7 uur en was het eigenlijk toch net iets te donker om mijn ramenlapwerk af te maken. Maar een 9 uur durende schoonmaakmarathon levert dus wel een beetje spierpijn op.

Vandaag aan het werk, wat dingetjes afronden. Met de lunch komt er iemand langs om te praten over een nieuwe baan en rond halfvijf heb ik nog een gesprek. Vanavond maar goed uitrusten, heb ik dit weekend niet echt gedaan. Al zit ik me stiekem toch af te vragen of ik nog op tijd thuis ben om de ramen nog te doen.

WTF. Ik heb echt 2 linkerhanden qua huishouden en nu loop ik voor de lol een beetje te soppen. Goede maandagmorgen! 394967
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Pompoen zo 18 maa 2012 - 21:57

Goedemorgen!

Dankzij een huilbui gisterenavond (die er nodig uit moest) zie ik er niet uit vanmorgen. Mijn ogen zijn echt loeidik, net twee theezakjes.
Maar gelukkig hoef ik de deur niet uit voorlopig want mijn afspraak van vanmorgen met een vriendin gaat helaas niet door omdat ze moet invallen voor een zieke collega. Ik had er wel echt zin in, maar we spreken gewoon volgende week af gelukkig.

Heb vanavond koor maar verder geen grote plannen, moet alleen wel een rondje van 20 minuten lopen met 1 kruk.

Fijne dag allemaal!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  SnowWhite zo 18 maa 2012 - 21:58

Goedemorgen,

Ik had eigenlijk al 1,5 uur aan het werk moeten zijn, maar ik zit ziek thuis. Sinds zaterdagavond houd ik niets meer binnen. Hoop dus dat het vandaag beter gaat en langzaam wat naar binnen kan werken en kan aansterken.

Rustig dagje dus vandaag. Het ziet er buiten erg lekker uit, zo met de zon. Helaas heb ik er niet heel veel aan, aangezien ik met een warme kruik op de bank lig Wink

Fijne dag allemaal!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Japie zo 18 maa 2012 - 22:00

Goedemorgen!

Beterschap SnowWhite!

Ik heb heerlijk geslapen. Heb alleen fikse keelpijn nu. Kon vanmorgen bijna niet slikken. Ik hoop dat het snel over is! Ik ga zo het huis even goed schoonmaken en vanmiddag even boodschappen doen en thee drinken bij mijn moeder.

Fijne dag allemaal!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede maandagmorgen! Empty Re: Goede maandagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum