Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen deze maandagmorgen!

+16
nijntje4
SnowWhite
Oasis
BJA
Middleme
Eliesje
Arwyn
patjuhhh
Jeanette
Suus
Prosecco
Vanillivi
VeryCherry
Flinder
Cherique
Roze Roos
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Roze Roos zo 26 dec 2010 - 19:17

Goedemorgen!

Hoe waren jullie kerstdagen? Zijn jullie vandaag lekker vrij of mag je werken?
Mijn kerstdagen waren gezellig, beide dagen bij mijn ouders met wisselende mensen aan tafel! Vandaag mag ik weer aan het werk en ook meteen een volle dag, werk van 8.00-21.00..

Fijne dag gewenst allen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Cherique zo 26 dec 2010 - 19:34

Mijn kerstdagen waren gezellig. 1e kerstdag met zn tweeen en 2e bij mn schoonouders. Wij zijn deze week verplicht vrij, maar dat vind ik helemaal niet erg!! Ben blij! Kan alleen niet meer slapen nu, dat is een beetje jammer!
Vandaag ga ik even naar de stad en verder niets doen smile

Werkse Roze Roos, lijkt me niet zo leuk gelijk een hele dag werken.

Fijne dag allemaal!
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 19:36

Goedemirgen!
Ook ik moet werken, 8.30-17.00. Er zal niet
veel volk aanwezig zijn vandaag en ik heb ook
geen zin om te werken!

Fijne dag vandaag, ik ga maar opstaan en douchen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 20:15

Goood morning!!

Ik heb hele leuke kerstdagen gehad Very Happy Zaterdag bij mijn ouders en gister bij mijn schoonouders, heerlijk gegeten en het was gezellig! Maar wel vermoeiend haha, ik was gisteravond echt moe. Vandaag ga ik lekker rustig aan doen, ik moet postzegels kopen en even langs de bibliotheek. En vacatures zoeken, that's it smile

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Flinder zo 26 dec 2010 - 20:21

Goeiemorgen!

Ook mijn kerstdagen waren gezellig; door heel het land gesjeesd voor familie en schoonfamilie! Wel erg gezellig! Vanavond hebben we nog een etentje en ik zit al zo vol! Ik moet zo werken tot 13.00 uur en daarna ga ik thuis wat opruimen.

Fijne dag!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  VeryCherry zo 26 dec 2010 - 20:34

Goedemorgen dames,
ik heb ook een heerlijke kerst gehad! En het toetje van gister was wonder boven wonder goed gelukt Very Happy Mijn vriend moet helaas werken, moet er even aan wennen dat hij er nu niet is Embarassed
En het mooiste is nog wel dat ik eindelijk is een hele nacht heb doorgeslapen Very Happy

Fijne dag iedereen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 20:40

Goedemorgen allemaal,

Ik heb heerlijk geslapen. Mijn zusje sliep hier omdat ze uit ging gisteravond en ik heb haar niet eens horen thuis komen. Vandaag en morgen nog lekker vrij. Ga lekker een beetje in huis rommelen en hoop ook veel voor mijn studie te gaan doen.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Vanillivi zo 26 dec 2010 - 20:58

Goedemorgen allemaal!

Ik sta alweer fris en fruitig op de pont. Moet gaan werken en heb totaal geen zin!
Maar dat is eigenlijk een dagelijks terugkerend ding.

Vanavond moet ik eigenlijk ook de rit nog op, maar twijfel of ik ga.
Slecht geslapen vannacht en wil dus eigenlijk zsm mn bed weer in Wink
Maar even kijken hoe de dag loopt..

Fijne dag allemaal!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Prosecco zo 26 dec 2010 - 21:09

Goedemorgen!
Ik ben helaas nog steeds een beetje ziekig hoewel ik wel flink ben opgeknapt ondertussen. Nog 1 dagje om beter te worden, want morgen moet ik weer werken en het is ook zo wat om je direct na je vakantie ziek te melden :-S
Maar goed, ik heb er absoluut geen zin in om met oud en nieuw weer ziek te zijn dus ik moet morgen maar even zien.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Suus zo 26 dec 2010 - 21:31

Goedemorgen!
Ik heb ook een hele leuke kerst gehad Very Happy Vrijdag teruggekomen van een paar dagen weg met mijn vriend, daarna door naar zijn ouders en tweede kerstdag met mijn familie, erg gezellig allemaal!
Nu gaan we even op bezoek bij familie in de buurt en daarna schaatsen ergens in Friesland Very Happy
Fijne dag allemaal!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:37

Morning! Mijn kerst was erg gezellig, gister voor het eerst in mijn leven een kerstdiner voor 5 personen gemaakt, en gelukkig is alles goed gegaan.

Ben wel moe zeg! Helaas zit ik op het werk. Gelukkig ben ik donderdag en vrijdag wel vrij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:38

Ik heb leuke dagen gehad maar ben wel moe nu haha. Gelukkig nog een dagje vrij. Vanmiddag sollicitatie en vanavond lekker nog een maaltijd die over was van eerste kerstdag Very Happy. Verder hoef ik dus weinig en daar ga ik nog even van genieten Very Happy. Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:39

Goedemorgen!

Ik heb prima kerstdagen gehad. Vandaag een beetje opruimen, boodschappen doen, en vanmiddag mijn contract tekenen, want het ziet er toch écht naar uit dat ik een nieuwe baan heb!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:40

Succes met je sollicitatie Lagom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:41

Wat goed dat je een baan hebt! Had je niet verwacht zo snel of wel? Very Happy En dank je, ik zal mijn best doen Very Happy. Ik hoop ook dat het voor langere tijd is, dan kan ik weer tickets boeken :P. Anders denk ik dat ik het toch doe en daar intern kijk.


Laatst aangepast door Lagom op zo 26 dec 2010 - 21:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:41

Ik heb niet zo'n fijne Kerst gehad. Gister een kleine drama gehad bij schoonzus en haar vriend thuis. Het was echt super gezellig totdat ze om 20:00 zeiden dat ze nog een spel wilden spelen met z'n allen (een spel waar ik geen zak van begrijp en ik wilde eerlijk gezegd niet al te laat naar huis, was erg moe en moest vandaag gewoon werken om half negen. En dat spel duurt toch al gauw 3 uur.)

Ik zei dat netjes tegen haar en toen werd ze boos. Ik werd ook een beetje chagrijnig want ik voelde me verplicht om een spel mee te doen die ik 1. niet begrijp en 2. die drie uur zou gaan duren, ik had daar gewoon echt géén zin in. Toen rende ze huilend naar de keuken en bleef ze daar. Schoonmoeder achter haar aan en ik zat verbijsterd op de bank. Mijn vriend was toen ook pissig op mij want het was tweede kerstdag en ik moest maar gewoon gezellig doen. Ik viel bijna om van vermoeidheid!
Schoonmoeder achter haar aan naar de keuken en toen zij terug kwam was zij óók aan het huilen. Ik was het ondertussen echt zat want ik had al 3 keer voorgesteld om alleen met de bus terug te gaan zodat zij allemaal nog een spelletje konden gaan spelen, zij hoefden toch geen rekening te houden met mij? Maar goed, uit beleefdheid heb ik maar niks meer gezegd maar ik kookte wel van binnen.
Schoonmoeder kwam dus binnen en die sneerde naar mij dat haar dochter zó haar best had gedaan om het allemaal perfect te laten verlopen. Ik keek haar met grote ogen aan en dacht echt bij mezelf WTF? Krijg ík nu de schuld omdat ik wat eerder naar huis wil omdat ik gewoon móe ben? Ik vond dat echt niet eerlijk en wilde mijn mond al open doen om te reageren. Schoonmoeder zei meteen dat de discussie klaar was en daarop begon mijn vriend ook nog. Ik zei maar niks meer, maar het is niet meer echt gezellig geworden kan ik jullie vertellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:44

Wat balen Storm, niet echt leuk op die manier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  VeryCherry zo 26 dec 2010 - 21:45

Wow Storm, wat vervelend. Hoe is het nou tussen jou en je vriend?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:45

Lilith schreef:Wat balen Storm, niet echt leuk op die manier.
Het ergste is nog dat zij dus vinden dat ík het nu allemaal heb verpest terwijl ik gewoon op een hele normale, nette manier zei dat ik rond half 10/10 uur toch wel richting huis wilde vertrekken. Schoonzus maakte er een heel drama omheen om te gaan huilen in de keuken, ik vond dat echt overdreven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:47

CherrieLola schreef:Wow Storm, wat vervelend. Hoe is het nou tussen jou en je vriend?
Niet zo goed, hij is nog steeds erg boos op me en gister ook al (waarom weet ik dus niet, volgens hem omdat ik teveel rookte ofzo en dat was niet de afspraak, en hij was nog om meer dingen chagrijnig)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:50

Schoonzus had gewoon verwacht dat we met z'n allen nog een spel gingen spelen en dat we daar tot laat bleven, ik was dat dus niet van plan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:57

Heb je binnen of buiten gerookt? Als dat buiten is en je vriend vond al dat je vaker ging dan afgesproken kan het wellicht zijn dat je meer weg was van de groep dan niet en dat hij en zijn familie het idee hadden dat je liever niet daar was. Kan me voorstellen dat zijn zus dan baalt dat ze haar best doet het zo gezellig te maken en het dan zo loopt. Dat je dan ook nog eens aangeeft niet dat spel te willen spelen zal naar mijn idee dan een druppel zijn geweest die de emmer deed overlopen. Ik neem aan dat ze niet zo'n scene trapt alleen maar om het feit dat je moe bent. Lijkt mij dat er meer achter zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:58

Jeetje Storm wat een gedoe zeg! Ik vind het ook niet zo netjes van je vriend dat hij zo openlijk níet jouw kant kiest. Dan voel je je ook niet lekker daar :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 21:58

Iedereen stond de hele tijd in de keuken te roken en ik deed 'gezellig' mee. Dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Schoonzus was zelf ook erg prikkelbaar door de drukke week zei ze achteraf, dus dat speelde ongetwijfeld mee. Heeft bij mij toch wel een nare nasmaak achtergelaten, al die spanningen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  VeryCherry zo 26 dec 2010 - 22:02

Echt verrot zeg, en zo vreemd is het toch niet om rond half tien naar huis te willen? Zeker als je de dag er na moet werken...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen deze maandagmorgen! Empty Re: Goedemorgen deze maandagmorgen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum