Problemen met PM
+2
aardbeitje
Niekske
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Problemen met PM
Is er iets aan de hand met de PM functie? Het lijkt alsof ik niemand meer iets kan sturen! Ik heb iets gekocht van iemand hier maar nog steeds niet ontvangen, maar ik kan haar niet PM-en en ik probeer twee andere forummers iets te sturen, maar het blijft allemaal in mijn postvak-uit hangen... toen probeerde ik admin een berichtje te sturen erover en dat lukte natuurlijk ook niet mijn inbox en verzonden items zijn nog niet eens voor de helft gevuld, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand tips? Of is het nu tijdelijk?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Problemen met PM
Ik weet niet wanneer je die pm's verstuurd hebt, maar ik weet niet beter dat alles wat in postvak uit staat, gewoon nog niet gelezen is. Pas als de ontvanger je pm gelezen heeft staat hij bij verzonden berichten.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik weet niet wanneer je die pm's verstuurd hebt, maar ik weet niet beter dat alles wat in postvak uit staat, gewoon nog niet gelezen is. Pas als de ontvanger je pm gelezen heeft staat hij bij verzonden berichten.
Werkt dat echt zo ja? Dat wist ik niet eens... maar degene van wie ik iets gekocht heb, heb ik al meerdere PM-s gestuurd en sindsdien is ze wel nog online geweest (heeft ook gepost) zou dat dan betekenen dat ze mijn berichtje gewoon niet kan zien of niet opent?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Niekske schreef:Maple schreef:Ik weet niet wanneer je die pm's verstuurd hebt, maar ik weet niet beter dat alles wat in postvak uit staat, gewoon nog niet gelezen is. Pas als de ontvanger je pm gelezen heeft staat hij bij verzonden berichten.
Werkt dat echt zo ja? Dat wist ik niet eens... maar degene van wie ik iets gekocht heb, heb ik al meerdere PM-s gestuurd en sindsdien is ze wel nog online geweest (heeft ook gepost) zou dat dan betekenen dat ze mijn berichtje gewoon niet kan zien of niet opent?
Heb je mij ook een PM gestuurd? Heb er van jou geen een ontvangen. Is de mijne wel bij jou aangekomen?
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Bij mij doet hij het ook niet goed.
Mijn mails verdwijnen uit mijn postvak.
Mijn mails verdwijnen uit mijn postvak.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Heb je mijn PM wel ontvangen? Ik heb je intussen ook op FB gepm't.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Niekske schreef:Is er iets aan de hand met de PM functie? Het lijkt alsof ik niemand meer iets kan sturen! Ik heb iets gekocht van iemand hier maar nog steeds niet ontvangen, maar ik kan haar niet PM-en en ik probeer twee andere forummers iets te sturen, maar het blijft allemaal in mijn postvak-uit hangen... toen probeerde ik admin een berichtje te sturen erover en dat lukte natuurlijk ook niet mijn inbox en verzonden items zijn nog niet eens voor de helft gevuld, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand tips? Of is het nu tijdelijk?
Ik heb je PM gewoon ontvangen hoor. Hij blijft alleen in je postvak uit staan zolang ik hem niet open. En aangezien ik de hele dag heb gewerkt, daarna een was gedraaid, gedoucht, mijn brood voor morgen heb gemaakt en bij mijn ouders heb gegeten open ik hem nu pas .
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10
Anders gewoon eens kijken in welk topic ze reageert en daar even zeggen dat ze een PM heeft. Sommige mensen hebben pop-up bijvoorbeeld geblokkeerd en worden er niet op die manier op geattendeerd dat ze een PM hebben. Ik zie het ook niet altijd gelijk.
Admin- Admin
June schreef:Jeetje Admin, niet gewoon 24/7 aanwezig om je PM te openen?
Zo arrogant kun je zijn als Admin
Admin- Admin
Admin schreef:June schreef:Jeetje Admin, niet gewoon 24/7 aanwezig om je PM te openen?
Zo arrogant kun je zijn als Admin
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik dacht al... Ik weet nergens van...
Daar moest ik ook gelijk aan denken
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Problemen met Hi (KPN NL)
» Problemen met msn
» Ook problemen met facebook?
» Problemen via marktplaats
» Photobucket app problemen?
» Problemen met msn