Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Echte Meisjes

+33
CarpeDiem
Kaboutertje
Coco
Stuiterbal
Noortje
InweCulnamo
Nana
SleepingBeauty
tuttebel
lyke
JD
Mees
Inge
Sushi
Zwerver
ijsjemeisje
Lenthe
Twellie
Sarah1985
Toet
SarahKey
patjuhhh
Lady Starstruck
Bazinga
Elysia
Sweety
Muurvlindertje
Caribbeanlover
Davinia
Koffieleut
Japie
Linnie1985
Bliss
37 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Echte Meisjes - Pagina 7 Empty Re: Echte Meisjes

Bericht  Caribbeanlover vr 18 mei 2012 - 0:41

Zelda schreef:
Caribbeanlover schreef:Goh zo vaak hoor ik gezeik ''sommigen hebben het nog niet gezien en weten de uitslag niet'' en nu word het gewoon kwakkeloos hier neergezet.:|
Zeurpiet..ik zal het wel in een spoiler zetten voor je.

Mij maakt het niet, ik wist het al. Als ik dan zeg dat rtl gemist ed niet online moeten zetten wie eruit is word er gezegd ''hoe lang moeten ze het geheimhouden?''.

Het hier zeggen kan zeker wel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte Meisjes - Pagina 7 Empty Re: Echte Meisjes

Bericht  Zwerver vr 18 mei 2012 - 4:28

Als het niet op tv is geweest en iemand weet wie er heeft gewonnen, en het dan niet een spoiler zet vind ik het stom. Alleen nu is het programma erop geweest en weet je dat de winnaar hier ergens in dit topic kan staan.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte Meisjes - Pagina 7 Empty Re: Echte Meisjes

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 4:39

Zwerver schreef:Als het niet op tv is geweest en iemand weet wie er heeft gewonnen, en het dan niet een spoiler zet vind ik het stom. Alleen nu is het programma erop geweest en weet je dat de winnaar hier ergens in dit topic kan staan.

Precies.

Gisteravond heb ik het pas later gezien, omdat ik het had opgenomen en eerst Hotter than my daughter wilde kijken. Ik heb dit topic dus expres gemeden, omdat ik niet wilde weten wie er zou winnen op voorhand. Want dan hoefde ik het al helemaal niet meer te kijken. Pas toen ik met eigen ogen had gezien, wie er had gewonnen, ben ik weer in dit topic gaan kijken. Zo werkt het toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte Meisjes - Pagina 7 Empty Re: Echte Meisjes

Bericht  Caribbeanlover vr 18 mei 2012 - 9:40

Zwerver schreef:Als het niet op tv is geweest en iemand weet wie er heeft gewonnen, en het dan niet een spoiler zet vind ik het stom. Alleen nu is het programma erop geweest en weet je dat de winnaar hier ergens in dit topic kan staan.

Het is toch altijd op tv geweest ongeacht of iemand het gezien heeft!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte Meisjes - Pagina 7 Empty Re: Echte Meisjes

Bericht  Caribbeanlover vr 18 mei 2012 - 9:41

Maura schreef:
Zwerver schreef:Als het niet op tv is geweest en iemand weet wie er heeft gewonnen, en het dan niet een spoiler zet vind ik het stom. Alleen nu is het programma erop geweest en weet je dat de winnaar hier ergens in dit topic kan staan.

Precies.

Gisteravond heb ik het pas later gezien, omdat ik het had opgenomen en eerst Hotter than my daughter wilde kijken. Ik heb dit topic dus expres gemeden, omdat ik niet wilde weten wie er zou winnen op voorhand. Want dan hoefde ik het al helemaal niet meer te kijken. Pas toen ik met eigen ogen had gezien, wie er had gewonnen, ben ik weer in dit topic gaan kijken. Zo werkt het toch?

Maar waarom word er dan wel eens geklaagd ''nou weet ik het, je word bedankt''.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte Meisjes - Pagina 7 Empty Re: Echte Meisjes

Bericht  Zora vr 18 mei 2012 - 19:28

Caribbeanlover schreef:
Zwerver schreef:Als het niet op tv is geweest en iemand weet wie er heeft gewonnen, en het dan niet een spoiler zet vind ik het stom. Alleen nu is het programma erop geweest en weet je dat de winnaar hier ergens in dit topic kan staan.

Het is toch altijd op tv geweest ongeacht of iemand het gezien heeft!

Ze bedoelt denk ik als het in NL nog niet uitgezonden is, en als mensen het dus al gedownload gekeken hebben (bij Amerikaanse series bijvoorbeeld).
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Echte Meisjes - Pagina 7 Empty Re: Echte Meisjes

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 0:43

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:
Zwerver schreef:Als het niet op tv is geweest en iemand weet wie er heeft gewonnen, en het dan niet een spoiler zet vind ik het stom. Alleen nu is het programma erop geweest en weet je dat de winnaar hier ergens in dit topic kan staan.

Precies.

Gisteravond heb ik het pas later gezien, omdat ik het had opgenomen en eerst Hotter than my daughter wilde kijken. Ik heb dit topic dus expres gemeden, omdat ik niet wilde weten wie er zou winnen op voorhand. Want dan hoefde ik het al helemaal niet meer te kijken. Pas toen ik met eigen ogen had gezien, wie er had gewonnen, ben ik weer in dit topic gaan kijken. Zo werkt het toch?

Maar waarom word er dan wel eens geklaagd ''nou weet ik het, je word bedankt''.

Er wordt geklaagd door meiden die dit topic eerder lazen, dan dat ze het programma zagen. Dat is hun probleem. Je weet zelf ook hoe bijzonder irritant het is om eerst de uitslag te weten, voor het programma te hebben gezien. Dus kijk hier dan niet, dan weet je het niet. En kom hier pas als je met eigen ogen de uitslag hebt gezien. Ik neem tegenwoordig alles op wat ik nog later op de avond wil zien, want rtlgemist heeft er ook een handje van om de uitslag al bekend te maken voor ik het wil weten. Maar daar weet jij ook alles van. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Echte Meisjes - Pagina 7 Empty Re: Echte Meisjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum