Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LIHL pampers bon

+16
-Ieniemienie-
Tiara
Linda
Liadan
M@niek
Dora
Annie24
Coccinelle
Fearie
Barbabella
Jazzlyn
PapillonRose
Nijntje
Jasmine
PiP
Aagje!
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

LIHL pampers bon - Pagina 3 Empty Re: LIHL pampers bon

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 1:32

Nou zo'n selectie is eigenlijk ook wel raar. Stuur dan gewoon iedereen zo'n bonnenboekje toe.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tiara za 21 jul 2012 - 9:55

Nou ze deden hier bij de AH wel moeilijk met die bonnen, want de kassa pakte hem niet en toen ging ze de voorwaarden lezen.. Maar toch voor elkaar gekregen en 3 pakken pampers met korting en de ariel laughcry Zonde ook om de korting te laten liggen. Had nu voor 27 euro pampers en 3 flessen ariel.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan wo 25 jul 2012 - 3:32

Annie24 schreef:Volgende week bij de Etos 2 pakken Simply Dry voor 15 euro, dus met LIHL bon 2 pakken voor 5 euro Laughing
Ik heb ze gehaald, toen ik had afgerekend ging de kassamevrouw het bonnetje bestuderen en zei ze: 'je moet de volgende keer wel even opletten dat je eigenlijk geen korting op korting mag krijgen'. Maar ik heb ze dus voor 5 euro meegekregen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Annemie wo 25 jul 2012 - 3:54

Lejow schreef:*zucht* Hoopt vurig dat de volgende keer die bonnen ook EINDELIJK een keer bij mij komen confused

Anders mag je die van mij wel. Ik doe ze altijd naar het oud papier,doe sowieso niks met die pampers en wasmiddel bonnen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  M@niek wo 25 jul 2012 - 5:07

Lejow schreef:Ja, heb LIHL gemaild en zij zeggen dat ze iedere keer een selectie maken van wie er bonnen krijgt.
Blijft raar dat sommige ze altijd krijgen, en sommige ze nooit LIHL pampers bon - Pagina 3 1270000679

wat raar! Ik krijg ze echt altijd.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 5:09

M@niek schreef:
Lejow schreef:Ja, heb LIHL gemaild en zij zeggen dat ze iedere keer een selectie maken van wie er bonnen krijgt.
Blijft raar dat sommige ze altijd krijgen, en sommige ze nooit LIHL pampers bon - Pagina 3 1270000679

wat raar! Ik krijg ze echt altijd.
Ik ook en nu opeens niks. Wel de mails over de bonnen etc, maar niet de bonnen zelf.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 25 jul 2012 - 8:47

Liadan schreef:
Annie24 schreef:Volgende week bij de Etos 2 pakken Simply Dry voor 15 euro, dus met LIHL bon 2 pakken voor 5 euro Laughing
Ik heb ze gehaald, toen ik had afgerekend ging de kassamevrouw het bonnetje bestuderen en zei ze: 'je moet de volgende keer wel even opletten dat je eigenlijk geen korting op korting mag krijgen'. Maar ik heb ze dus voor 5 euro meegekregen.

Bij ons doen ze nooit moeilijk, die simply dry hebben ze niet op voorraad, alleen met aanbiedingen, maar die bonnetjes nemen ze steeds aan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Liadan wo 25 jul 2012 - 9:32

Happydobby schreef:
Liadan schreef:

Bij ons doen ze nooit moeilijk, die simply dry hebben ze niet op voorraad, alleen met aanbiedingen, maar die bonnetjes nemen ze steeds aan.
Ze deden hier ook nooit moeilijk maar dit was een nieuwe verkoopster, ze kwam ook nogal onzeker over, dus misschien dat ze daarom zo reageerde.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 9:48

Liadan schreef:

Hier was een nieuwe jongen bij de Etos, die veel wist, manager ofzo denk ik, dus ik hield mn hart vast. Maar ik had 2 bonnen, en had dus mooi 4 pakken voor 10 euro!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 25 jul 2012 - 10:21

_MamaRosa_ schreef:
Liadan schreef:

Hier was een nieuwe jongen bij de Etos, die veel wist, manager ofzo denk ik, dus ik hield mn hart vast. Maar ik had 2 bonnen, en had dus mooi 4 pakken voor 10 euro!

Ik ga altijd smorgens, dan staan er de vaste verkopers, en alledrie nemen ze ze aan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Lejow wo 25 jul 2012 - 19:40

Annemie schreef:
Lejow schreef:*zucht* Hoopt vurig dat de volgende keer die bonnen ook EINDELIJK een keer bij mij komen confused

Anders mag je die van mij wel. Ik doe ze altijd naar het oud papier,doe sowieso niks met die pampers en wasmiddel bonnen.

Oh dat zou wel heel fijn zijn!
Al heb ik dan wel tips van jullie nodig, hoe ik ze zo slim mogelijk kan gebruiken haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 20:17

Nu bij Etos 2 pakken Simply dry met bon voor maar 5 euro. Heb ik gister ook even gehaald. Leuk luiers kopen zo haha

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie wo 25 jul 2012 - 21:20

Ik had ook de actie bij etos 3 pakken en pampers billendoekjes. Kreeg 18 euro korting geloof ik.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud