Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer?

+15
Flippin' Bitch
Atelier Madame
Rush
Petteflet
mosio
Linnie1985
Makamba
Suus
Sarah1985
Rouxxxe
Jeanette
ThinkPink
Roxi3
studiebol
Blond
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer? - Pagina 2 Empty Re: Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer?

Bericht  Rose wo 14 maa 2012 - 23:19

Ik rij er wel degelijk minder om!
Voorheen reed ik bijna iedere dag wel eventjes naar de stad Embarassed maar nu ga ik alleen als ik echt moet.
Ook probeer ik nu vaker op de fiets te gaan maar het is eigenlijks net iets te ver om zo eventjes heen en weer te fietsen.
En als ik naar school ga pak ik onze diesel auto als m´n vriend dan al thuis is.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer? - Pagina 2 Empty Re: Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer?

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 23:20

Ik vind de trein/OV echt hartstikke duur laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer? - Pagina 2 Empty Re: Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer?

Bericht  Pompoen wo 14 maa 2012 - 23:51

't is eigenlijk niet vanwege de hoge benzineprijzen maar omdat ik meer beweging wilde en vaker buiten wilde zijn, daarom ga ik zo vaak mogelijk op de fiets. Ook ga ik bijvoorbeeld regelmatig naar Amsterdam (normaal gesproken) en dan ga ik zeker ook met de trein (en met mijn vouwfietsje).
Ik pak wel de auto als ik ergens heen moet waar het onhandig is om te komen met de auto of waar ik veel sneller ben met de auto.
Maar we hebben het niet zo ruim momenteel dus ik bedenk dan wel echt of het nodig is of niet.

Ik ga bijvoorbeeld naar zangles met de auto dat is 29 km, beetje te ver om te fietsen. Maar heb mezelf wel als doel gesteld om vóór de zomervakantie er een keer heen te gaan met de fiets en dan ga ik terug met mijn fiets in de trein. Maar dan moet ik wel wat sterker zijn en ook mijn fiets zelf in de trein kunnen krijgen, dat is nu nog niet het geval.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer? - Pagina 2 Empty Re: Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer?

Bericht  Petteflet do 15 maa 2012 - 2:20

Jeanette schreef:
Petteflet schreef:Ja zeker, mijn vriend en ik hebben allebei een scooter. Dit scheelt veeeeeeel in de maand! Er zijn 2 dagen dat we met de auto gaan en de rest gaan we op de scooter/brommer. Heerlijk! Ook geen ergenis van file e.d.

Daar heb ik ook nog over na gedacht om die er bij te nemen. Vind die Italiaanse scootertjes zo leuk! Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer? - Pagina 2 561177 Maar ik ben bang dat ik toch meer geneigd ben om de auto te pakken en dat dat ding dan maar zielig in de schuur staat. Ik woon namelijk in een dorp en ben al snel gebonden aan een auto.

Wij zijn er erg blij mee en pakken ze echt vaker dan de auto. Eigenlijk staan ze alleen in de schuur als het te glad is om te rijden. Ook met regen gaan we namelijk met de scooter. Ik gooi voor 7 euro mijn tank vol en rijd daarmee iedere dag, bijna 2 weken naar mijn werk (ong. 15 km enkele reis). Mijn vriend gooit voor 10 euro zijn tank vol en rijdt daarmee iedere dag, een week naar zijn werk (17 km enkele reis).
Flink kostenbesparend dan. Als we namelijk met de auto zouden gaan, tanken om de 1,5 week voor €70!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer? - Pagina 2 Empty Re: Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer?

Bericht  Caramba do 15 maa 2012 - 2:41

Nee, met het ov en zeker op de fiets is mijn werk niet haalbaar.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer? - Pagina 2 Empty Re: Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer?

Bericht  Roza do 15 maa 2012 - 2:49

Ik ben te lui. Dus ik rijd er niet minder om..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer? - Pagina 2 Empty Re: Hoge benzineprijs, maak jij meer gebruik van ander vervoer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum