Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Driewieler

+3
Twellie
Parisienne
Annie24
7 plaatsers

Ga naar beneden

Driewieler Empty Driewieler

Bericht  Annie24 wo 4 apr 2012 - 9:16

We willen voor aankomende zomer voor Y. zo'n driewieler met duwstang kopen. Niet voor lange stukken, maar vooral voor als we bv de hond uit moeten laten (en het is droog Laughing )

Een nieuwe vind ik niet nodig, dus nu zit ik op marktplaats te kijken. Zie dat er verschillende modellen zijn waaronder modellen met zo'n soort ring om het kindje heen zodat ze er niet afvallen die je er op of er af kan laten. Y. is nu 14 maanden en kan al een hele tijd staan/zitten/lopen. Nu twijfel ik of ik voor zo'n driewieler mét of zonder zo'n ring moet gaan.

Hebben jullie zo'n ring gebruikt op jullie driewieler of niet? Vanaf welke leeftijd zaten jullie kindjes op een driewieler?
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler Empty Re: Driewieler

Bericht  Parisienne wo 4 apr 2012 - 9:18

N. zat vanaf haar eerste jaar op een driewieler met alleen een tuigje. Dit ging prima! Zolang je er niet mee ging rennen en snel de bochten om bleef ze netjes zitten! :P Zo'n ring is voor nu denk ik niet meer nodig hoor.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler Empty Re: Driewieler

Bericht  Twellie wo 4 apr 2012 - 9:19

Zonder ring en ze zit erop vanaf (ongeveer) de leeftijd die jouw zoon nu ook heeft.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler Empty Re: Driewieler

Bericht  nillis wo 4 apr 2012 - 9:27

Vanaf 12 maand zat T op een driewieler van Pucky en dat ging prima en ik vind het een erg fijne en stevige driewieler.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler Empty Re: Driewieler

Bericht  Chelle wo 4 apr 2012 - 19:47

Maar dan haal je die ring er toch gewoon vanaf? Wij hebben er eén gekocht voor A haar verjaardag. Nu zal ze dus nog wel de ring nodig hebben, daarna gaat ie er af...
Ik heb heb hem trouwens wel nieuw bij de intertoys gekocht. Was een dagaanbieding dus mooi koopje! :-)
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler Empty Re: Driewieler

Bericht  PapillonRose wo 4 apr 2012 - 21:16

Hier heeft ze met haar verjaardag een driewieler van Puky gekregen. Zonder ring, en eigenlijk ook zonder tuigje. Maar die kon je er wel bijbestellen, dat heb ik dan ook gedaan. Met tuigje gaat het prima, een ring zou hier niet nodig zijn. Ik denk zelfs dat ze ook zonder tuigje wel zou blijven zitten, maar voor de zekerheid heb ik het er toch bij gekocht zodat ik zeker weet dat ze niet ineens tijdens het rijden af kan stappen of kan vallen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler Empty Re: Driewieler

Bericht  Limburg85 wo 4 apr 2012 - 23:01

Wij hebben een gratis (2e hands) driewieler gekregen en daar zit hij alleen met een riempje vast en dat gaat prima!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Driewieler Empty Re: Driewieler

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum