wie weet er een mooie camping in noord- of middenfrankrijk?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
wie weet er een mooie camping in noord- of middenfrankrijk?
Tja de titel zegt het al. We willen graag naar frankrijk op vakantie in een stacaravan, ongeveer 500 km van Utrecht, het liefst in de buurt van parijs. Wie weet er een leuke camping?
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Re: wie weet er een mooie camping in noord- of middenfrankrijk?
Dit topic ga ik volgen. Ik heb deze plannen namelijk ook.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ohhh ik weet niet meer hoe de camping heet waar we van de zomer waren voor een paar dagen. Ik ga even zoeken! Was een mooie camping aan een riviertje met een zwembad, mooie ruime plekken met redelijk wat privacy maar wel gezellig! Het is van Nederlandse eigenaren dus ehm wel veel Nederlanders haha.
Ik ga even kijken of ik de naam nog kan vinden!
Ik ga even kijken of ik de naam nog kan vinden!
Gast- Gast
Wil je echt Parijs in, dan heb je natuurlijk niet veel nodig op een camping. Wij zijn 4 jaar terug op terugreis vanuit zuid-frankrijk in het plaatsje Crevecoeur-en-brie geweest, camping des 4 vents. Heel basic, wij gingen toch naar Parijs.
Wij zijn eerst naar een camping van V.acansoleil geweest, daar in de buurt omdat dat zo mooi werd voorgespiegeld op C.ampinglife, het was een goede camping en makkeljke verbinding naar Parijs en nog meer poeha. Afijn, de camping was (hoogzomer, kurkdroog) heel stoffig door het hele fijne zand. Daarbij hadden de douches in de douchegebouwen bijna tot geen waterdruk..... Mn zus en ik hebben die avond bij het zwembad staan douchen omdat daar de druk wel goed was... Bij de stacaravans scheen het iets beter te zijn..
Wij zijn eerst naar een camping van V.acansoleil geweest, daar in de buurt omdat dat zo mooi werd voorgespiegeld op C.ampinglife, het was een goede camping en makkeljke verbinding naar Parijs en nog meer poeha. Afijn, de camping was (hoogzomer, kurkdroog) heel stoffig door het hele fijne zand. Daarbij hadden de douches in de douchegebouwen bijna tot geen waterdruk..... Mn zus en ik hebben die avond bij het zwembad staan douchen omdat daar de druk wel goed was... Bij de stacaravans scheen het iets beter te zijn..
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Camping Noord Holland
» Sex op de camping
» Leuke camping max 700 km
» Camping Bodensee?
» Bergen, Noord Holland
» Sex op de camping
» Leuke camping max 700 km