Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Middagje Amsterdam

+3
rapa nui
Blond
Ooh La La!
7 plaatsers

Ga naar beneden

Middagje Amsterdam Empty Middagje Amsterdam

Bericht  Ooh La La! di 13 maa 2012 - 1:28

.


Laatst aangepast door Ooh La La! op ma 2 sep 2013 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Middagje Amsterdam Empty Re: Middagje Amsterdam

Bericht  Blond di 13 maa 2012 - 6:06

Paleis op de Dam bezichtigen? Lijkt mij zo mooi smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Middagje Amsterdam Empty Re: Middagje Amsterdam

Bericht  rapa nui di 13 maa 2012 - 8:08

Je wilde niet iets sportiefs maar als ze wel een beetje goed ter been/fiets zijn is misschien een yellow bike tour van 2 uur wat? www.yellowbike.nl Ik heb dit met mijn werk jaren geleden eens gedaan en doen we dit jaar weer. Je bent niet echt twee uur aan het fietsen maar is een eindje fietsen, stoppen voor wat uitleg van gids, weer een eindje fietsen, stop om even wat te drinken in bv het Vondelpark, weer een stukje fietsen. Dus voor iederen te doen die normaal ook op de fiets zit en je wordt er normaal niet echt moe of bezweet van want is een normaal of lager tempo.

En anders niet echt wandelen / winkelen door de Kalverstraat (want wordt ik ook niet blij van) maar mischien zijn de 9 straatjes wel leuk of de Haarlemmerstraat of anders de Albert Cuijp over. Vooral als je niet vaak in Amsterdam komt is het toch wel even leuk om te winkelen of te snuffelen in aparte winkeltjes.

Ik was een poos terug echt zo door de Hermitage heen. Stel dat je echt tijd over hebt dan is Tassenmuseum Hendrikje redelijk dicht in de buurt en echt heel leuk en daar kun je ook een hight tea doen of een workshop alhoewel ik daar geen ervaring mee heb.

Paleis op de Dam vind ik ook heel mooi
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Middagje Amsterdam Empty Re: Middagje Amsterdam

Bericht  Coco di 13 maa 2012 - 8:49

Het Anne Frank huis? Bij mooi weer een rondje Vondelpark. Mijn "gasten" vonden het altijd leuk om de beruchte PC Hoofdstraat te zien, niet dat het veel voorsteld, maar voor outsiders misschien wel leuk om eens gezien te hebben.

Of de dapper-/albert cuyp markt (en er dan heen lopen ipv met de tram zodat ze wat meer Amsterdam zien?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Middagje Amsterdam Empty Re: Middagje Amsterdam

Bericht  Toet di 13 maa 2012 - 10:16

Ik zou sowieso niet voor een workshop gaan, dat kan in iedere stad, dan zou ik ook iets doen waardoor ze meer van Amsterdam te zien krijgen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Middagje Amsterdam Empty Re: Middagje Amsterdam

Bericht  Marin di 13 maa 2012 - 10:24

Heineken Experience is ook wel leuk. Niet typisch iets voor vrouwen, maar daarom juist wel leuk. Maar moet je wel van bier houden, want daar krijg je twee muntjes voor.

Ik zou niet nog een kunstmuseum doen maar een ander museum is nog wel leuk. Of je kunt kijken of je iets van een geocache activiteit kunt doen, wat dat is staat uitgelegd in het topic daarover. Dan wandel je door Amsterdam en zie je de stad door andere ogen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Middagje Amsterdam Empty Re: Middagje Amsterdam

Bericht  Terkina di 13 maa 2012 - 10:26

Ken je de boekjes 100% Amsterdam / Londen / Berlijn etc? Ze hebben ook een app voor op de telefoon, zodat je door de stad een tour kan lopen. Misschien dat je zoiets kan doen, of iig inspiratie er mee kan op doen.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Middagje Amsterdam Empty Re: Middagje Amsterdam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum