Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dagje / middagje weg met opa en oma

+5
aniet
Lejow
SoGood
Cheesegirl
Milamber
9 plaatsers

Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Milamber za 8 jan 2011 - 2:34

Samen met mijn neven, broer, zus en aanhang, willen we graag een middag / dag weg met mijn opa en oma. Ik vind het alleen heel moeilijk om iets te bedenken wat voor iedereen leuk is. We zijn in totaal met 9 mensen variërend in leeftijd van 18-31 en mijn opa en oma die rond de 80 zijn. Ze zijn nog wel fit, maar willen/kunnen niet meer zover lopen. We willen graag tussen nu en 4 weken het dagje weg organiseren. Heeft iemand misschien ideeën over wat te doen?
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Cheesegirl za 8 jan 2011 - 2:35

Misschien een bepaalt museum?
Of een stad in jullie buurt waar jullie gezellig kunnen lunche o.i.d.
Ben niet zo vol met ideeen! Haha
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  SoGood za 8 jan 2011 - 2:36

Voor wanneer is het? Anders was varen misschien een leuk idee?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Lejow za 8 jan 2011 - 2:37

- Een rondvaart op een boot
- naar een musical gaan
- ergens lekker gaan eten
- een fietstocht maken (desnoods op een tandem met opa en oma achterop)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  aniet za 8 jan 2011 - 2:44

wij hebben hier een restaurant dat tussen t eten bedienen stukjes doet op t podium
ik weet niet of je dat bij jouw in de buurt ook heb.
diner cabaret noemen ze dat
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Milamber za 8 jan 2011 - 2:58

Bedankt voor jullie reacties.
Varen hebben we ook al aan gedacht, maar waar wij wilden gaan varen was een vaarverbod in verband met het ijs, maar misschien is dat inmiddels wel opgeheven, ik zal eens informeren. 's avonds weg willen mijn opa en oma eigenlijk niet meer, een musical is te druk voor ze. Ik vind het eten en dan stukjes cabaret ertussen door ook erg leuk, maar ik denk dat dat hem ook niet wordt, ook weer 's avonds en te druk. Ze kunnen toch steeds minder goed gesprekken volgen als er verschillende mensen tegelijk praten.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  minoessepoes za 8 jan 2011 - 3:16

Misschien ergens naar toe gaan waar jullie een uitgebreide high-tea kunnen doen? Vond de oma van mijn vriend heel leuk.

De andere oma van mijn vriend is nog heel vief en die nam ons op haar 75ste verjaardag nog mee naar het Sanadome, maar ik weet niet of zoiets misschien teveel van het goede is voor jouw opa en oma.

Of naar Paleis het Loo bijvoorbeeld (kan dat nog trouwens?), of kunnen ze al niet meer zoveel lopen? Of gewoon een dagje naar de dierentuin en daarna uit eten, eventueel in een rolstoel die je daar kan lenen (maar dan moeten ze dat natuurlijk wel willen)
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Milamber za 8 jan 2011 - 7:58

High - tea lijkt me er leuk. Ik zal het eens overleggen met de rest.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Laquisia za 8 jan 2011 - 7:59

Ik weet niet waar je woont maar ik ben ooit met mijn oma naar het zuiderzee museum in Enkhuizen geweest en dat vond ze echt geweldig.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  rapa nui za 8 jan 2011 - 9:43

Geen idee in welke regio het moet zijn. Maar in Utrecht is het Museum van Speelklok tot Pierement erg leuk. Je hebt daar een rondleiding van een uur. Daarna ergens koffiedrinken of zo, en dan een rondvaart. Gaat het hele jaar door. En misschien is er in Utrecht daarna wel een leuke plek voor een hiigh tea.

Ook afhankelijk van waar je woont is misschien het Oude Ambachten & Speelgoed museum in Terschuur (gemeente Barneveld) wel leuk. www.ambachtenmuseum.nl Je mag daar overal aanzitten, voor je opa en oma zal heel veel herkenbaar zijn en is dan voor jullie wel weer leuk om hun verhalen te horen. En dan kun je daar in omgeving vast nog wel iets anders doen
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Milamber do 13 jan 2011 - 22:01

We gaan waarschijnlijk toch varen en daarna lunchen. Bedankt voor jullie tips.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Flinder do 13 jan 2011 - 22:12

Leuk! Veel plezier!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Milamber wo 26 jan 2011 - 8:08

We zijn uiteindelijk eerst gaan lunchen, toen twee uur varen in G.iethoorn met koffie, thee en gebak op de boot. Tot slot hebben we nog wat gedronken. Opa en oma waren helemaal enthousiast en voelden zich zo 'rijk' dat we dit zo met z'n allen gingen doen. Helemaal goed dus. Ik heb die dag foto's gemaakt. Hiervan wil ik een fotoboek maken en deze als verrassing aan opa en oma aanbieden. En natuurlijk is zo'n fotoboek ook mooi voor mijn eigen herinnering.

Bedankt nog voor jullie suggesties.
Milamber
Milamber
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

dagje / middagje weg met opa en oma Empty Re: dagje / middagje weg met opa en oma

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum