Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht

+5
Caro
Travelgurly
Polly
Mida4you
Marin
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht - Pagina 2 Empty Re: Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht

Bericht  Monte wo 14 maa 2012 - 9:12

Het is inderdaad niet makkelijk te vinden, maar hier misschien wat opties:
http://www.eurorelais.nl/vakantiewoning/spanje/costa-brava/santa-susana/ih_es9476_150_1.html?fh_start_index=9&fh_sort_by=personssort%2Ccountrysort%2C-push%2Cmerchantlistsort&fh_location=%2F%2Faccommodations%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{accommodations_eurorelais}%2Faccommodation%3E{home}%2Fcountry%3Des%2Fregion%3E{escobr}%2Fbedroomsrange%3E{4}%2Fproperties%3E{swimmingpool}%2Fproperties%3E{internet}#endbox

http://www.vakantiewoning-zoeken.nl/nl/vakantiehuis/spanje/costa-brava/castell-d%27aro/VWZ-184386/vakantie/1843861203177

http://www.micazu.nl/vakantiehuis/casa-nostra-6611/

http://www.micazu.nl/vakantiehuis/villa-eldorado-8985/

http://www.micazu.nl/vakantiehuis/villa-la-joya-4643/
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht - Pagina 2 Empty Re: Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht

Bericht  Marin wo 14 maa 2012 - 9:21

Ik vind deze dus echt helemaal geweldig:

http://www.spain-holiday.com/rentals/accommodations/properties/8734/Sitges/34/Barcelona/7/Catalunya/Sitges.html

Maar die ligt in Sitges, wat juist onder Barcelona is (maar misschien nog prima te doen), en wel heel erg duur (10500 voor de ene week, 7500 voor de ander). Maar zucht, zo mooi.

Monte, dank je! Die Casa Nostra en Villa La Joya zijn misschien wel wat. Jammer dat er zo weinig foto's bij staan. Ik pass ze wel even door naar m'n vriend (ben heel word bestand aan het maken, dan keurt hij ze, en dan daarna zijn moeder).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 9:35

PrinsesBo schreef:Platja D'Aro is heel mooi, maar allemaal bergen en veel klimmen dus..
Je kunt ook een huis in de binnenlanden zoeken.
Veel klimmen valt wel mee. Zodra je beneden bent hoef je niet meer te klimmen Wink
Met de auto naar beneden is wel een aanrader haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 9:52

Marin schreef:Ik vind deze dus echt helemaal geweldig:

http://www.spain-holiday.com/rentals/accommodations/properties/8734/Sitges/34/Barcelona/7/Catalunya/Sitges.html

Wauw! I love you

Gast
Gast

Bericht  Ster vr 16 maa 2012 - 3:21

Misschien kun je ook een kijken naar Sant Feliu de Quixols, dit is een vrij rustig plaatsje, maar in augustus is er van alles te doen. Een kleine kermis, vuurwerk enz. Je kunt met de auto heel makkelijk naar Platja D'aro en de route naar Tossa is geweldig. Het strand tussen Sant Feliu en Platja is een van de mooiste stranden van de Costa Brava. Een nadeel aan Sant Feliu is wel dat het niet super toeristisch is, waardoor ze er geen nederlandse menukaart hebben.

Mijn oom en tante hebben er een huis en ben er de afgelopen jaren 3x geweest, dus als je er nog iets over wil weten, kan ik je misschien helpen.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin vr 16 maa 2012 - 3:47

Haha een Nederlandse menukaart zou alleen maar een afknapper zijn. Ik ben in Spanje op vakantie, niet Nederland. Maar Sant Feliu had ik ook op de kaart gezien. Fijn om te horen dat t mooi is, en niet zo toeristisch, dat is alleen maar goed.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Travelgurly vr 16 maa 2012 - 4:26

Marin schreef:Haha een Nederlandse menukaart zou alleen maar een afknapper zijn. Ik ben in Spanje op vakantie, niet Nederland. Maar Sant Feliu had ik ook op de kaart gezien. Fijn om te horen dat t mooi is, en niet zo toeristisch, dat is alleen maar goed.

oh ja dat is ook echt een afknapper...of een kaart met plaatjes van je eten :shock:

Laatst aangepast door Travelgurly op vr 16 maa 2012 - 4:30; in totaal 2 keer bewerkt
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 4:28

Ik ben als klein kind heel veel in noord spanje geweest.

'L escala, 'L estartit een aantal keren. En toen ik 15 was met mijn vriend samen naar Pineda del mar/Callela. (we zijn toen dagjes naar allerlei andere plaatjes geweest. Er rijd daar zo'n trein langs de kust).

Ben toen ook een avondje in Malgrat del mar geweest en bij vrienden die in Blanes zaten. Ook een dagje Barcelona.

Ik vind echt dat er genoeg te doen is aan de Costa Brava. (al moet ik zeggen dat er veel hollanders blijven rondlopen maar ik ga toch niet bij frietje van pietje zitten dus boeit het mij eigenlijk niet zo :P )

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 4:31

Waar ik trouwens echt een super vakantie heb gehad (de laatste keer dat ik met mijn ouders meeging) is in Torrevieja.

Dat is een plek bij Alicante/Valencia waar heel veel spanjaarden op vakantie gaan. De sfeer is daar zo anders dan in de noordelijke kustplaatsen. Vooral de marktjes vond ik daar geweldig.

Enige nadeel is dat het stadje zelf wel redelijk aan het bouwen was.. maar goed dat is alweer 8 jaar geleden. Wij zaten toen in een appartement met 5 personen en we hadden een zwembad op het dak. (echt heel lekker aangezien het daar HEEEET is zo zuidelijk pff my god haha). :P

Maar goed dat is wel zuidelijker.. haha toch even mededelen omdat het zo leuk was.

Edit:

Ohhhh en als we dan toch bezig zijn PENISCOLA! dat is mijn lievelingsplekje in Spanje.. (nouja dat was het toen ik 7 jaar was ofzo.. ik vond het daar zo leuk.. even foto's opzoeken)

Echt liefde I love you
Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht - Pagina 2 R_castillo_peniscola_t1200389

Laatst aangepast door Punk'd op vr 16 maa 2012 - 4:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  jena vr 16 maa 2012 - 4:32

Marin, in het tijdschrift Arts & Auto staan ook heel vaak (grote) vakantiehuizen te huur (van particulieren).
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 4:34

Kijk nou.. hier moet je toch verliefd op worden.

Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht - Pagina 2 Peniscola%20nacht(1)

Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht - Pagina 2 Pt26191

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly vr 16 maa 2012 - 4:39

Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht - Pagina 2 Puente12Leuke (kust)plaatsen ten noorden van Barcelona gezocht - Pagina 2 1DB3B74C-3048-81BC-6C44D21F1B696AAF

oh en je MOET dan naar het plaatsje Besalu

Punk'd prachtige foto' s !
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Liz za 17 maa 2012 - 11:14

Ik vind Platja D'aro te toeristisch, l'escala is heel erg mooi! Maar als je echt van het authentieke houdt zou ik niet naar de costa brava gaan, heel vol met nederlanders en daardoor erg toeristisch. Als je nog wat zuidelijker gaat (costa dorada) heb je al veel minder toerisme en het is daar zoo onwijs mooi. Veel plezier met het zoeken, is altijd erg leuk smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 19:50

Peniscola laughcry *gniffel*

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: