Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

leuke zonnige vakantieplek gezocht

5 plaatsers

Ga naar beneden

leuke zonnige vakantieplek gezocht  Empty leuke zonnige vakantieplek gezocht

Bericht  ijsjemeisje zo 16 jan 2011 - 10:31

Ik ben samen met mijn beste vriendin nu al een aantal jaren naar Chersonissos geweest.
We zijn nu 25 jaar en we hebben niet meer zoveel de behoefte om elke avond op stap te gaan.
Wel zijn we in voor gezellig uiteten elke avond, ergens wat drinken of winkeltjes bekijken.
We willen graag in een appartement met zwembad en ongeveer 500 meter van het strand af.
( Voorgaande jaren hadden wij ons apartement met zwembad aan het strand. Dus we zijn een beetje te verwend om heel ver te gaan lopen naar het strand Embarassed hihi )
Weet iemand een leuk appartement in een zonnig oord? waar je zelf bent geweest? Het liefst wel in Europa.
Ik heb al op internet gekeken maar er staat zoveel op.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

leuke zonnige vakantieplek gezocht  Empty Re: leuke zonnige vakantieplek gezocht

Bericht  Alias zo 16 jan 2011 - 10:40

Corfu is misschien wel een goed idee. Ik ben naar de plaats Gouvia geweest, strand en restaurants en wat winkeltjes allemaal vlakbij. Je kunt vanuit daar ook heel goed met de trein naar Corfu stad gaan, waar echt heel veel leuke winkels zijn.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

leuke zonnige vakantieplek gezocht  Empty Re: leuke zonnige vakantieplek gezocht

Bericht  Plien84 zo 16 jan 2011 - 10:41

www.voyagehotel.com

Ik ben in Torba geweest, ales is inclusief. En je kan elke dag in een ander a la carte restaurant eten. Wij willen niet anders meer!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  ijsjemeisje zo 16 jan 2011 - 11:00

Die foto's op die site zien er erg mooi uit.
Maar dat kost vast ook wel wat. Very Happy

Ik zal eens kijken voor Corfu.

We willen ook wel een beetje mensen van onze leeftijd tegen komen.
Alleen het hoeft niet meer zo massaal als in Chersonissos.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Bericht  Plien84 zo 16 jan 2011 - 11:02

ligt eraan wanneer je gaat. In juni kost het ongeveer 750 euro. Maar dan heb je daar ook echt alles inclusief dus dat vind ik niet duur...

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Beachgirl zo 16 jan 2011 - 11:03

Kroatie is erg leuk. Italie en Zuid-Frankrijk ook. En Kos, Zakynthos en Knossos in Griekenland.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  ijsjemeisje zo 16 jan 2011 - 12:04

Plien84 schreef:ligt eraan wanneer je gaat. In juni kost het ongeveer 750 euro. Maar dan heb je daar ook echt alles inclusief dus dat vind ik niet duur...

Nee klopt dat is zeker niet duur nee...
Ik zal morgen nog eens even verder neuzen op de site clown
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Bericht  Mari zo 16 jan 2011 - 22:11

Ik ben zelf ook jaren naar Corfu geweest, en heb het altijd naar mijn zin gehad.

Rhodos stad vond ik zelf ook heel leuk. Je hebt dan toch nog de mogelijkheid om te stappen, maar ook tal van mogelijkheden om uit eten te gaan.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 0:05

Barcelona?
Zit je aan de kust en heb je ook veel leuke dingen om te bezichtigen, de ramblas is erg leuk en ook veel leuke restaurantjes etc.
Lissabon is misschien ook leuk smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: