Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

+15
Zonnetje
SleepingBeauty
M@niek
Sarah1985
applestar
Coccinelle
xxDila
Monte
MissD
Susan
Marin
Ibbeltje
Chocolate Cookie
CarpeDiem
Rouxxxe
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Sarah1985 ma 12 maa 2012 - 9:15

ik krijg nu zin om de tuin netjes te maken, maar eerst moet alles schoongespoten worden

verder wandel ik iedere dag buiten
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  M@niek ma 12 maa 2012 - 9:34

Heerlijk buiten zitten in mn tuintje, dochtertje lekker spelen, konijn die rond huppelt! Heeeerlijk....sunny
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 9:41

Ik vind het heerlijk als de balkondeur 's ochtends al open kan en ik op blote voeten kan lopen. Dan voel ik dat het zomer wordt/is. We hebben niet een groot balkon, maar ik ben wel van plan het dit jaar op te leuken. Ik heb vandaag planten bakken en bloemetjes gekocht, en die staat al! Nu nog een bistro setje en een windscherm en dan is het zomerproof! Very Happy Kan niet wachten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 9:47

Met dit koude weer? Niet. En meestal werk ik dan gewoon. Als het echt zomer is vind ik het met een boek in de tuin heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  SleepingBeauty ma 12 maa 2012 - 9:50

Vond het wel te koud om nog buiten te zitten...
Maar heerlijk wandelen/fietsen met dit mooie weer!
Of lekker de tuin weer gezellig maken Very Happy
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Zonnetje ma 12 maa 2012 - 9:54

Ik ga dan graag een stukje wandelen, fietsen of hardlopen. Of ik ga lekker in de tuin een boek of tijdschrift lezen. Oh, ik ben zo blij met de tuin bij ons nieuwe huis smile.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Tazz ma 12 maa 2012 - 10:24

Wandelen, Bbq-en, de kinderen veel buiten laten spelen, tuinieren (mijn nieuwe hobby sinds we een tuin hebben). Toen we nog in de stad woonden ging ik een ijsje eten, terrassen, op een bankje op de markt zitten of op het balkon.

Nu gaan we lekker in onze eigen tuin zitten, we gaan in april een stukje gras leggen. Ik heb al een zwembadje gekocht waar wij ook in kunnen. Dus nu hopen op mooi weer. Afgelopen weekend hebben we al bij vrienden in de tuin gezeten.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  bolus26 ma 12 maa 2012 - 10:29

momenteel: tussen het klussen door even in de deuropening relaxen met een sapje!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 11:05


Zo veel mogelijk binnen blijven! Je weet maar nooit wanneer die nasty pollen weer gaan opduiken Suspect
Mij krijgen ze niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  redd ma 12 maa 2012 - 11:06

Rommelen op mn balkon&daarna lekker n boek lezen in t zonnetje met n smoothie!Of gewoon n flink stuk fietsen!Heerlijk,laat die zomer maar komen

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Mamsie ma 12 maa 2012 - 11:08

Lekker in de speeltuin zitten en ijsjes eten!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer? - Pagina 2 Empty Re: Hoe 'genieten' jullie van het mooie weer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum